Hop til indhold

DKK's trænertræf i weekenden


Recommended Posts

Spørgsmålet er jo hvorvidt det overhoved bli'r anmeldt...

 

Men det aller første spsm er selvfølgelig hvorfor man tillader basset'en at provokere, og hvorfor man tillader de to hunde at være på "bideafstand"...

 

 

ja, hvorfor kommer det overhovedet så vidt? Tvivler på atdet bliver anmeldt...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den tervuerne var også alt for tæt på min Sigurd, så ham fik jeg flyttet i en fart og sagde til gutten, at det der gad vi altså ikke. Utroligt at det er nødvendigt i det forum.

 

Men bortset det havde vi en fin weekend, fik lidt nyt med hjem. Jeg skal seriøst se mere efter Siv, hun var super spændende.

Link til indlæg
Del på andre sites

For sevan, jeg fik meget godt med mig hjem. Men mødte også noget, der ikke var nyt for mig.

Men no wonder. Jeg har jo ikke instruktørudd. endnu.

Men jeg undrede mig meget over, at så meget undervisning alligevel var på mit niveau og at der blev stillet så mange spørgsmål, som jeg undrede mig over, kom fra erfarne instruktører. :vedikke:

 

Jeg var meget frustreret over tidsplanen. Jeg synes ikke den var så hundevenlig.

Jeg havde bevidst ikke valgt at tage Boris med, fordi han ikke magter at være alene i bur/på værelse over flere omgange. Tænkte at mere erfarne hundefolk da for alvor også ville tænke i den dur.

Men jeg nød at have Moster med, der elsker at putte i bur så meget, at jeg til tider skulle have en diskussion med hende om, hun skulle ud at tisse eller ej, når jeg lige havde tid til det (eller tog mig tid til det).

 

Jeg undrede mig specielt over, hvor mange der slæbte deres hunde med til foredrag, hvor hunden slet ikke egnede sig til at blive presset ind i et rum med mange fremmede mennesker og hunde.

Dog kunne jeg godt mærke på Moster, da vi kom hen til søndag eftermiddag, at der havde hun tjekket ud og ville hellere bare være i sit bur, frem for at komme med mig til undervisning. Men forståeligt. Damen har aldrig før været med til noget lignende en hel weekend.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...