Hop til indhold

Aktiverings redskaber og legetøj :o)


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie

Så må vi have en tråd om aktiveringsredskaber til hunden :)

 

Jeg vil først og fremmest anbefale Kongen, den kan bruges på flere måder, bla kan man fylde dem med godbidder og fx leverpostej eller hjemmelavet mad og evt også fryse den ned :)

 

Så kan hunden få en masse god tid til at gå med at grave og slikke fyldet ud, det er spuper godt, mine har 2 hver og der nogen med i opvaskeren hver dag :)

 

De fåes bla her, husk at købe den rigtige størrelse http://loppetjansen.dk/legetoej/hundeartikler/kong/original_kong_roed_medium_4326_da.html

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kongen er super :D

 

Jeg har to forskellige slags aktiveringslegetøj - dem hvor jeg er med til at hjælpe/er der og dem hvor jeg ikke er nødvendig som hjælper.

 

Nina Ottossons aktiveringsspil er rigtig gode og findes i forskellige sværhedsgrader. Pt har Vita:

Dog Brick - som er supersjovt da man kan bruge poten 8)

Dog Smart - svært i starten da man ikke kan bruge sine poter til noget :?

Pyramide(tror jeg nok den hedder men har en slags væltepeter - funktion) - JAAA :) Endelig noget legetøj der rent faktisk KRÆVER at man bruger poten... eller hvor det ihvertfald er oplagt :oops:

 

Så er der en masse andre som jeg/Vita ønsker os:

Leo Canine - ser super god ud

og ja.... resten af Nina Ottossons mange spil

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Kongen er super :D

 

Jeg har to forskellige slags aktiveringslegetøj - dem hvor jeg er med til at hjælpe/er der og dem hvor jeg ikke er nødvendig som hjælper.

 

Nina Ottossons aktiveringsspil er rigtig gode og findes i forskellige sværhedsgrader. Pt har Vita:

Dog Brick - som er supersjovt da man kan bruge poten 8)

Dog Smart - svært i starten da man ikke kan bruge sine poter til noget :?

Pyramide(tror jeg nok den hedder men har en slags væltepeter - funktion) - JAAA :) Endelig noget legetøj der rent faktisk KRÆVER at man bruger poten... eller hvor det ihvertfald er oplagt :oops:

 

Så er der en masse andre som jeg/Vita ønsker os:

Leo Canine - ser super god ud

og ja.... resten af Nina Ottossons mange spil

 

Velkommen til a010.gif

 

Kan sagtens se Vita foran mig, med poter i brug og uden poter i brug :lol:

 

Mine piger har også brick og smart spillene fra Nina Ottosen, de er gode i regnvejr eller hvis de er stressede eller vi bare har brug for at lave noget :)

 

http://loppetjansen.dk/legetoej/hundeartikler/aktivitetslegetoej/dog_brick_95_da.html

Man kan google det, det fåes billigere :wink:

 

Vi har også foderbolde :)

 

Men det bedste er at sprede lækre godbidder i det lidt høje græs, gerne i mørke, jeg bruger hjemmekogte små stykker kød/indmad, det er lækkert og det er godt for hunden at bruge næsen, dette sker dagligt herhjemme :)

 

Leoen tror jeg måske bliver julegaver, schh ikke sige noget :lol:

 

http://loppetjansen.dk/legetoej/hundeartikler/aktivitetslegetoej/canine_genius_leomini_lyseblaa_7610_da.html

 

Og, så tror jeg jeg skal lave noget agiliti i haven a015.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også Nina Ottosens spil.

 

Kunne godt tænke mig flere :D

 

Gad godt at have en have, så skulle vi have vores helt egen agility bane a050.gif

 

Hvis ikke de var så tunge, kunne vi lave en bytte-central/låne-ordning med Nina Ottesen-spil. Men jeg tror det bliver dyrt i porto :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også Nina Ottosens spil.

 

Kunne godt tænke mig flere :D

 

Gad godt at have en have, så skulle vi have vores helt egen agility bane a050.gif

 

Hvis ikke de var så tunge, kunne vi lave en bytte-central/låne-ordning med Nina Ottesen-spil. Men jeg tror det bliver dyrt i porto :(

 

Ja det bliver nok dyrt at sende...

 

Men det er en rigtig god idé :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil da gerne høre om der ikke er nogle der ligger inde med aktivitetsredskaber der ikke koster en formue.

 

Jeg har godt nok færdiglavede ting og sager men bruger også:

 

Tennisbolde med hul i, sodavandsflasker uden prop eller med hul skåret i( i bunden er svært) eller hængt op i en snor som godbidsautomat. Gamle marvben fyldt med leverpostej, vådfoder eller kød blandet med udkogte ris. (kan evt fryses ned først). Mindre papkasser med små huller i.

 

Har man en hund der ikke ødelægger/ har tendens til at ødelægge, kan man også pakke lidt godbidder ind i en tom toiletrulle eller mælkekarton, som hunden så skal splitte ad for at få fat i godbidden. Det er en af min hunds favorit aktiviteter og jeg tror det er godt at de får lov engang imellem, at hærge ting. Det er nok ikke generelt et godt råd men begge mine hunde, har godt kunnet administrere det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg vil da gerne høre om der ikke er nogle der ligger inde med aktivitetsredskaber der ikke koster en formue.

 

Jeg har godt nok færdiglavede ting og sager men bruger også:

 

Tennisbolde med hul i, sodavandsflasker uden prop eller med hul skåret i( i bunden er svært) eller hængt op i en snor som godbidsautomat. Gamle marvben fyldt med leverpostej, vådfoder eller kød blandet med udkogte ris. (kan evt fryses ned først). Mindre papkasser med små huller i.

 

Har man en hund der ikke ødelægger/ har tendens til at ødelægge, kan man også pakke lidt godbidder ind i en tom toiletrulle eller mælkekarton, som hunden så skal splitte ad for at få fat i godbidden. Det er en af min hunds favorit aktiviteter og jeg tror det er godt at de får lov engang imellem, at hærge ting. Det er nok ikke generelt et godt råd men begge mine hunde, har godt kunnet administrere det.

 

Jeg bruger også køkkenruller og flasker :)

 

Køkkenrullerne er en af de ting jeg tager i brug ved dårligt vejr.

Jeg går også ind for at hunde må flå og flænse nogle papkasser, og der kan også gemmes godbidder i, man skal bare ryde op bagefter :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Christel
Jeg vil da gerne høre om der ikke er nogle der ligger inde med aktivitetsredskaber der ikke koster en formue.

 

Jeg har godt nok færdiglavede ting og sager men bruger også:

 

Tennisbolde med hul i, sodavandsflasker uden prop eller med hul skåret i( i bunden er svært) eller hængt op i en snor som godbidsautomat. Gamle marvben fyldt med leverpostej, vådfoder eller kød blandet med udkogte ris. (kan evt fryses ned først). Mindre papkasser med små huller i.

 

Har man en hund der ikke ødelægger/ har tendens til at ødelægge, kan man også pakke lidt godbidder ind i en tom toiletrulle eller mælkekarton, som hunden så skal splitte ad for at få fat i godbidden. Det er en af min hunds favorit aktiviteter og jeg tror det er godt at de får lov engang imellem, at hærge ting. Det er nok ikke generelt et godt råd men begge mine hunde, har godt kunnet administrere det.

 

Jeg bruger også køkkenruller og flasker :)

 

Køkkenrullerne er en af de ting jeg tager i brug ved dårligt vejr.

Jeg går også ind for at hunde må flå og flænse nogle papkasser, og der kan også gemmes godbidder i, man skal bare ryde op bagefter :lol:

 

Nu har Hannibal jo den ret kedelige vane at han splitter ting ad når vi ikke er hjemme, og generelt skilder sit legetøj til atomer i løbet af meget kort tid - er det så en dårlig idé at give ham køkkenrullerør og mælkekartoner, eller er det ligemeget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil da gerne høre om der ikke er nogle der ligger inde med aktivitetsredskaber der ikke koster en formue.

 

Jeg har godt nok færdiglavede ting og sager men bruger også:

 

Tennisbolde med hul i, sodavandsflasker uden prop eller med hul skåret i( i bunden er svært) eller hængt op i en snor som godbidsautomat. Gamle marvben fyldt med leverpostej, vådfoder eller kød blandet med udkogte ris. (kan evt fryses ned først). Mindre papkasser med små huller i.

 

Har man en hund der ikke ødelægger/ har tendens til at ødelægge, kan man også pakke lidt godbidder ind i en tom toiletrulle eller mælkekarton, som hunden så skal splitte ad for at få fat i godbidden. Det er en af min hunds favorit aktiviteter og jeg tror det er godt at de får lov engang imellem, at hærge ting. Det er nok ikke generelt et godt råd men begge mine hunde, har godt kunnet administrere det.

 

Jeg bruger også køkkenruller og flasker :)

 

Køkkenrullerne er en af de ting jeg tager i brug ved dårligt vejr.

Jeg går også ind for at hunde må flå og flænse nogle papkasser, og der kan også gemmes godbidder i, man skal bare ryde op bagefter :lol:

 

Nu har Hannibal jo den ret kedelige vane at han splitter ting ad når vi ikke er hjemme, og generelt skilder sit legetøj til atomer i løbet af meget kort tid - er det så en dårlig idé at give ham køkkenrullerør og mælkekartoner, eller er det ligemeget?

 

Nej det vil netop være godt at han får det. Så kan han få tilfredstillet sit behov :lol: Han må gerne flænse den. Det er forkelligt hvad min gør. Hvis han hver gang flænser den, kan i arbejde hen mod at lære ham ikke at flænse den så han kan være mere rolig med den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg vil da gerne høre om der ikke er nogle der ligger inde med aktivitetsredskaber der ikke koster en formue.

 

Jeg har godt nok færdiglavede ting og sager men bruger også:

 

Tennisbolde med hul i, sodavandsflasker uden prop eller med hul skåret i( i bunden er svært) eller hængt op i en snor som godbidsautomat. Gamle marvben fyldt med leverpostej, vådfoder eller kød blandet med udkogte ris. (kan evt fryses ned først). Mindre papkasser med små huller i.

 

Har man en hund der ikke ødelægger/ har tendens til at ødelægge, kan man også pakke lidt godbidder ind i en tom toiletrulle eller mælkekarton, som hunden så skal splitte ad for at få fat i godbidden. Det er en af min hunds favorit aktiviteter og jeg tror det er godt at de får lov engang imellem, at hærge ting. Det er nok ikke generelt et godt råd men begge mine hunde, har godt kunnet administrere det.

 

Jeg bruger også køkkenruller og flasker :)

 

Køkkenrullerne er en af de ting jeg tager i brug ved dårligt vejr.

Jeg går også ind for at hunde må flå og flænse nogle papkasser, og der kan også gemmes godbidder i, man skal bare ryde op bagefter :lol:

 

Nu har Hannibal jo den ret kedelige vane at han splitter ting ad når vi ikke er hjemme, og generelt skilder sit legetøj til atomer i løbet af meget kort tid - er det så en dårlig idé at give ham køkkenrullerør og mælkekartoner, eller er det ligemeget?

 

Nej det vil netop være godt at han får det. Så kan han få tilfredstillet sit behov :lol: Han må gerne flænse den. Det er forkelligt hvad min gør. Hvis han hver gang flænser den, kan i arbejde hen mod at lære ham ikke at flænse den så han kan være mere rolig med den.

 

Lige præcist, og man lærer det så ikke ved hjælp af skæld ud, aldrig skæld ud, men ved samarbejde :)

 

Jeg synes præcist at det er fint at der er noget han må spitte ad :)

 

Jer har lidt på fornemmelsen at når han får sit eget liv med forskellige ting vil han ikke ha brug for at splitte jeres andre ting ad :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

En oplysning til dem der ikke allerede har fundet siden http://www.zooplus.de

 

Det er en tysk hjemmeside, hvor man kan købe næsten alt til hunde, katte osv. De leverer til døren for lidt mindre end 50 kr uanset mængden og man har sine varer i løbet af 2-3 dage pænt pakket ned.

 

Der er en god besparelse på både foder, legetøj, godbidder, kattegrus, Konger og også Nina Ottesens legetøj osv osv. - besparelsen er på op til 40%.

 

Jeg kan virkelig anbefale firmaet :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
En oplysning til dem der ikke allerede har fundet siden http://www.zooplus.de

 

Det er en tysk hjemmeside, hvor man kan købe næsten alt til hunde, katte osv. De leverer til døren for lidt mindre end 50 kr uanset mængden og man har sine varer i løbet af 2-3 dage pænt pakket ned.

 

Der er en god besparelse på både foder, legetøj, godbidder, kattegrus, Konger og også Nina Ottesens legetøj osv osv. - besparelsen er på op til 40%.

 

Jeg kan virkelig anbefale firmaet :D

 

Ja, de er gode, kender godt siden, de har også eaglepack, superfoder :D

 

Jeg har bare først fået mastercard nu, men det tager de vist tror jeg :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

De har bla denne her http://www.zooplus.de/app/WebObjects/ZooShop.woa

 

Den har mine hunde også, god lille bold man kan putte foder i :)

 

Man skal bare ikke købe ekstra af det der brune noget til at side fast i den, det er med ''kyllingesmag'', uden kylling :shock: det stinker!

 

Den er væsentligt billigere, ligesom Nina Ottosens spil også er det :)

 

Eaglepacks fiskevariant har de osse, det er den bedste af dem de har :)

 

De er ikke så vild emed seler som vi er i dk, derimod har de desværre en masse af de der slemme antigø aggregater og andet slemt :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså... der må da findes aktiveringsredskaber, der IKKE handler om mad... Eller om at hunden skal underholde sig selv..

 

Rigtig samarbejde opstår jo først, når fører og hund deles om en opgave.. Til begges tilfredshed..

 

Arbejdshunde får da ofte belønninger, men hvis man ser dem arbejde, så er det lige så tydeligt, at belønningen kun har sekundær betydning. Arbejdet i sig selv er det vigtigste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Det er der da også, men hvis du lige ser på overskriften i tråden?

 

Så er det tydeligt at denne tråd handler om aktiveringsredskaber og legetøj der aktivere :)

 

Der er stor forskel på racer og på hvordan de motiveres :)

 

Min schæfer var det letteste jeg nogensinde har prøvet, hos hende var jeg i mig selv nok blønning fx :)

 

Sådan er mange hunde af Silkes type også :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Anne-marie - Man kommer kun til forsiden via dit link, så jeg kan ikke se hvilken bold du mener... og lidt nysgerrig er man vel :roll: :wink:

 

Birgitta - selvfølgelig findes der da masser af opgaver, hvor mad ikke indgår og tak skæbnen for det, ellers var vi sikkert mange der rendte rundt med hunde, der var lettere erotisk buttede :lol:

 

Zacho elsker når vi går op på marken og laver hyrdeøvelser - hvor han bliver dirigeret rundt på marken og skal løse nogle opgaver og der indgår der ikke mad - deroppe eller andre steder ude, bruger vi en lille times tid hver dag :)

Det gør der nu heller ikke når vi træner lydighed, hvilket vi også gør hver dag - men han skal jo have sit foder hver dag og hvorfor hælde det op i en skål, når han kan bruge energi og hovedet på selv at finde det - uanset hvad, er det jo rart at have en hund, der er tilfredsstillet mentalt og fysisk

 

Selvfølgelig kunne jeg sagtens 'nøjes' med at bruge 'strø ud på plænen' tricket, men jeg hygger mig med, at finde månedens dims, bestille den, pakke den ud, fylde den med foder og iagttage hunden, mens han gennemskuer hvordan han får foderet ud.

 

Jeg har ingen børn, måske det er min undskyldning :oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes altså bare, at "aktivering" handler om både hund og ejer.

 

Det andet er bare underholdning for hunden..

 

Jeg er IKKE imod godbidder eller fodersøg... Jeg bruger selv godbidder ved speciel træning, hvor bolden er udelukket.

 

Men med "aktivering" mangler jeg, at hunden aktiveres for aktivitetens skyld, ikke for at fylde maven..

 

Der burde kunne laves legetøj, der kunne bruges på den måde...

 

Det kræver selvfølgelig nogle mere iderige producenter.

 

Det ER da for ideforladt: man putter mad ind, -hunden hiver mad ud... Man putter mad ind... -hunden hiver mad ud...

Og hvad så med de "buttede" og madglade? DE bliver jo bare hurtigere og hurtigere til at hive maden ud..

Hos mennesker anses det jo for temmelig neurotisk hvis al "belønning" skal være mad.. :lol:

 

Tænk, hvis man satte børn til at løse opgaver for at få leverpostejmadderne ud af madkassen?

Det ville man da anse for spild af tid. De lærer jo at løse opgaver, for opgavens skyld, så de kan bruge deres viden i andre sammenhænge..

 

Det er lidt det samme, jeg prøver med Silke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Birgitta - Nu skriver du jo også at du istedet bruger en bold, som belønning og det er jo super, men bare ikke en løsning for alle - eller i hvert fald ikke en løsning for Zacho og sikkert mange andre hunde af hans race/med hans instinkt.

 

Alt legetøj hvor jeg spiller en aktiv rolle er en stressfaktor - han vil forsøge at få mig til at kaste, så han kan apportere det og det vil han gøre i en uendelighed, medmindre vi direkte træner apportering, hvor det foregår på en langt mere kontrolleret måde.

 

Når han får en foder'dims', så går han selvstændigt ind i legen og stresser af, så længe jeg holder mig udenfor legen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg synes altså bare, at "aktivering" handler om både hund og ejer.

 

Det andet er bare underholdning for hunden..

 

Jeg er IKKE imod godbidder eller fodersøg... Jeg bruger selv godbidder ved speciel træning, hvor bolden er udelukket.

 

Men med "aktivering" mangler jeg, at hunden aktiveres for aktivitetens skyld, ikke for at fylde maven..

 

Der burde kunne laves legetøj, der kunne bruges på den måde...

 

Det kræver selvfølgelig nogle mere iderige producenter.

 

Det ER da for ideforladt: man putter mad ind, -hunden hiver mad ud... Man putter mad ind... -hunden hiver mad ud...

Og hvad så med de "buttede" og madglade? DE bliver jo bare hurtigere og hurtigere til at hive maden ud..

Hos mennesker anses det jo for temmelig neurotisk hvis al "belønning" skal være mad.. :lol:

 

Tænk, hvis man satte børn til at løse opgaver for at få leverpostejmadderne ud af madkassen?

Det ville man da anse for spild af tid. De lærer jo at løse opgaver, for opgavens skyld, så de kan bruge deres viden i andre sammenhænge..

 

Det er lidt det samme, jeg prøver med Silke.

 

Altså igen , tråden handler om redksaber :)

 

Jeg laver mange ting med mine hunde, osse ting der ikke handler om mad :)

 

Hunde bliver ikke tykke af kyllingebryst eller kogt lever, for mine hunde er det en del af maden :)

De er flotte mine hunde, de er ikke tykke :wink:

 

Igen tråden er en redskabstråd :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Birgitta - Nu skriver du jo også at du istedet bruger en bold, som belønning og det er jo super, men bare ikke en løsning for alle - eller i hvert fald ikke en løsning for Zacho og sikkert mange andre hunde af hans race/med hans instinkt.

 

Alt legetøj hvor jeg spiller en aktiv rolle er en stressfaktor - han vil forsøge at få mig til at kaste, så han kan apportere det og det vil han gøre i en uendelighed, medmindre vi direkte træner apportering, hvor det foregår på en langt mere kontrolleret måde.

 

Når han får en foder'dims', så går han selvstændigt ind i legen og stresser af, så længe jeg holder mig udenfor legen.

 

Ja, mad har en afstressende effekt og det skaber en meget stor rolig glæde, i hvert fald hos mine hunde :)

 

Kogt kød/indmad er sundt for hunde :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Anne-marie - Man kommer kun til forsiden via dit link, så jeg kan ikke se hvilken bold du mener... og lidt nysgerrig er man vel :roll: :wink:

 

Birgitta - selvfølgelig findes der da masser af opgaver, hvor mad ikke indgår og tak skæbnen for det, ellers var vi sikkert mange der rendte rundt med hunde, der var lettere erotisk buttede :lol:

 

Zacho elsker når vi går op på marken og laver hyrdeøvelser - hvor han bliver dirigeret rundt på marken og skal løse nogle opgaver og der indgår der ikke mad - deroppe eller andre steder ude, bruger vi en lille times tid hver dag :)

Det gør der nu heller ikke når vi træner lydighed, hvilket vi også gør hver dag - men han skal jo have sit foder hver dag og hvorfor hælde det op i en skål, når han kan bruge energi og hovedet på selv at finde det - uanset hvad, er det jo rart at have en hund, der er tilfredsstillet mentalt og fysisk

 

Selvfølgelig kunne jeg sagtens 'nøjes' med at bruge 'strø ud på plænen' tricket, men jeg hygger mig med, at finde månedens dims, bestille den, pakke den ud, fylde den med foder og iagttage hunden, mens han gennemskuer hvordan han får foderet ud.

 

Jeg har ingen børn, måske det er min undskyldning :oops::lol:

 

Den hedder : Snackball Everlasting Treat Ball Gr. M under aktiveringsredskaber på tysk :D

 

Jeg har købt mine hos hund og træning og der er den noget dyrere :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den hedder : Snackball Everlasting Treat Ball Gr. M under aktiveringsredskaber på tysk :D

 

Jeg har købt mine hos hund og træning og der er den noget dyrere :)

 

Hvad vil du så anbefale, at man bruger i stedet?

 

Har ofte tænkt på at købe den til Bondo, og den er jo væsentlig billigere i tyskernes land end herhjemme - også selv om jeg kan få 10% hos Kenjan plus spare forsendelse og adm.gebyr gennem lokal forhandler

Link til indlæg
Del på andre sites

Anne-marie - Man kommer kun til forsiden via dit link, så jeg kan ikke se hvilken bold du mener... og lidt nysgerrig er man vel :roll: :wink:

 

Birgitta - selvfølgelig findes der da masser af opgaver, hvor mad ikke indgår og tak skæbnen for det, ellers var vi sikkert mange der rendte rundt med hunde, der var lettere erotisk buttede :lol:

 

Zacho elsker når vi går op på marken og laver hyrdeøvelser - hvor han bliver dirigeret rundt på marken og skal løse nogle opgaver og der indgår der ikke mad - deroppe eller andre steder ude, bruger vi en lille times tid hver dag :)

Det gør der nu heller ikke når vi træner lydighed, hvilket vi også gør hver dag - men han skal jo have sit foder hver dag og hvorfor hælde det op i en skål, når han kan bruge energi og hovedet på selv at finde det - uanset hvad, er det jo rart at have en hund, der er tilfredsstillet mentalt og fysisk

Selvfølgelig kunne jeg sagtens 'nøjes' med at bruge 'strø ud på plænen' tricket, men jeg hygger mig med, at finde månedens dims, bestille den, pakke den ud, fylde den med foder og iagttage hunden, mens han gennemskuer hvordan han får foderet ud.

 

Jeg har ingen børn, måske det er min undskyldning :oops::lol:

 

Dette er også min mantra :) Jeg hader at bruge madskålen, den burde forbydes :!:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Den hedder : Snackball Everlasting Treat Ball Gr. M under aktiveringsredskaber på tysk :D

 

Jeg har købt mine hos hund og træning og der er den noget dyrere :)

 

Hvad vil du så anbefale, at man bruger i stedet?

 

Har ofte tænkt på at købe den til Bondo, og den er jo væsentlig billigere i tyskernes land end herhjemme - også selv om jeg kan få 10% hos Kenjan plus spare forsendelse og adm.gebyr gennem lokal forhandler

 

Jeg bruger den til foder og godbidder :)

 

I modsætning til fx bustercube er den lydløs, og den er ikke svær :)

 

Men de der dimser til at sætte i kan jeg ikke se fidussen i, de er klamme, men i får en med så kan i jo selv vurdere hvis i vil købe den :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...