Hop til indhold

Marvben


Sille12
 Share

Recommended Posts

hundemad 002.jpg

 

Hejsa,

 

Min mor var så venlig at købe disse marvben til hundene :-D.

 

Jeg havde dog forestillet mig et "rigtigt" og glat ben der ikke var forarbejdet. Dette ben er hvidt og ru som var det blevet slebet med fint sandpapir og normalt giver jeg kun rå ben.

 

Nogen der har erfaring med disse ben og kan jeg trygt give mine hunde dem uden at de brækker tænder o.lign ;-) ? Jeg tænkte nemlig at det ville være godt tidsfordriv engang imellem :-) .

 

Hvor kan man evt. købe gode ubearbejdede rørknogler,hvis de er bedre??

 

V.H. Sille

hundemad 001.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine har tit fået sådan nogle -og de har en stor bunke af dem (tomme) liggende til fri afbenyttelse, der har aldrig skabt problemer.. :-)

Chivas har en del knækkede tænder, men tilgengæld er der ikke nogle af mine andre hunde der har/har haft en eneste knækket tand og de har alle sammen fået den slags marvben ;-)

-det skal så også siges at jeg ikke aner hvad Chivas har knækket sine tænder af :vedikke: Han var ikke ret gammel inden han havde knækket spidsen at begge hjørnetænder i undermunden og der udover har han flækket en fortand i overmunden og helt mistet en fortand i undermunden, men jeg tror ærlig talt ikke at nogle af dem har noget med marvbenene at gøre, det bruger de jo trods alt ikke fortænderne til.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...