turpohunden Besvaret August 12, 2014 Rapporter Share Besvaret August 12, 2014 Ja det kom faktisk til at lyde som en hel sjov øvelse . Ærgerligt at jeg arbejder med afslutning foran for tiden (men det går til gengæld også fremad :banan:). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 12, 2014 Ja det kom faktisk til at lyde som en hel sjov øvelse . Ærgerligt at jeg arbejder med afslutning foran for tiden (men det går til gengæld også fremad :banan:). Gør det det? FEDT! Det må du lige lave lidt video af en dag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
turpohunden Besvaret August 12, 2014 Rapporter Share Besvaret August 12, 2014 Ja det skal jeg gøre. Vi var jo til prøve i søndags og hans indkald var SUPER godt. Jeg animerede ham lidt (ok måske meget -dommeren kommenterede det i hvert fald) men han løb super hurtigt ind og stoppede helt lige 2 mm foran mig :klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 12, 2014 Ja det skal jeg gøre. Vi var jo til prøve i søndags og hans indkald var SUPER godt. Jeg animerede ham lidt (ok måske meget -dommeren kommenterede det i hvert fald) men han løb super hurtigt ind og stoppede helt lige 2 mm foran mig :klap:. Ja, men hellere lidt fratræk for animering og så en korrekt position! Især er i starten, fordi han ligesom skal hjernevaskes helt forfra Lyder sguda vildt godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 12, 2014 Rapporter Share Besvaret August 12, 2014 har du overvejet om hundens bevægelsesmønster er lettere manipuleret af at den løber (meget stærkt) på gulvtæppe? Ville det se ligedan ud på græs? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 12, 2014 har du overvejet om hundens bevægelsesmønster er lettere manipuleret af at den løber (meget stærkt) på gulvtæppe? Ville det se ligedan ud på græs? Det er helt sikkert påvirket af at den er på gulvtæppet fra helvede (stort set alle internationale konkurrencer foregår på et gulvtæppe der er skrækkelig glat og som brænder poterne). Men selve bevægelsesmønstret må være lidt derhenad på græs også og bliver så forstærket på tæppet. Tænker jeg.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret August 12, 2014 Rapporter Share Besvaret August 12, 2014 Sikke en fin tråd at læse det gav da lige et par fif - jeg tror jeg vil prøve at lære Zeus plads rigtig fra start af istedet for at rette ind har da i hvert fald fået et par ideer fra denne tråd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 11, 2014 Rapporter Share Besvaret September 11, 2014 Jeg ved ikke, om du måske allerede har hørt det andetsteds fra, men ellers har jeg fået at vide, hvordan hun har trænet den indtagelse af plads. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret September 11, 2014 Rapporter Share Besvaret September 11, 2014 Jeg ved ikke, om du måske allerede har hørt det andetsteds fra, men ellers har jeg fået at vide, hvordan hun har trænet den indtagelse af plads. fortæl fortæl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 11, 2014 Jeg ved ikke, om du måske allerede har hørt det andetsteds fra, men ellers har jeg fået at vide, hvordan hun har trænet den indtagelse af plads. Sig det! Uh hvor spændende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 12, 2014 Rapporter Share Besvaret September 12, 2014 fortæl fortæl Sig det! Uh hvor spændende :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 12, 2014 Rapporter Share Besvaret September 12, 2014 :pift: Just kidding Hun har indlært et indløb i fuld fart til håndtarget på venstre hånd, og sideløbende har hun trænet pladspositionen. Til sidst har hun så kombineret dem, så i det øjeblik, hunden er kommet ind til håndtarget, har hun smidt plads-kommandoen på, og så er hunden "hoppet" ind i pladsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2014 Just kidding Hun har indlært et indløb i fuld fart til håndtarget på venstre hånd, og sideløbende har hun trænet pladspositionen. Til sidst har hun så kombineret dem, så i det øjeblik, hunden er kommet ind til håndtarget, har hun smidt plads-kommandoen på, og så er hunden "hoppet" ind i pladsen. Øv havde håbet på noget mere spændende! Men tusind tak for at dele det Når jeg læser dey så tænker jeg at det må være noget naturlig adfærd hånden tilbyder, for der er jo ikke noget særligt spændende ved tilgangen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
turpohunden Besvaret September 12, 2014 Rapporter Share Besvaret September 12, 2014 Ja det var da en "kedelig" løsning på problemer . Men det har jo virket på denne her hund kan vi se. Og tak Sonja for at dele svaret med os :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret September 12, 2014 Rapporter Share Besvaret September 12, 2014 Jeg bruger at "stikke af" fra Pjevs, det vil sige når hun skal på plads flytter jeg mig ofte hurtigt til siden eller bagud;) det har fået hende til at sætte endnu mere fart på simpelt jeg ved det, men her virker det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 12, 2014 Rapporter Share Besvaret September 12, 2014 Øv havde håbet på noget mere spændende! Men tusind tak for at dele det Når jeg læser dey så tænker jeg at det må være noget naturlig adfærd hånden tilbyder, for der er jo ikke noget særligt spændende ved tilgangen. Ja det var da en "kedelig" løsning på problemer . Men det har jo virket på denne her hund kan vi se. Og tak Sonja for at dele svaret med os :5up: Beklager at måtte skuffe jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2014 Beklager at måtte skuffe jer Det havde bare være sjovere hvis hun havde funder på noget vildt sejt og kreativt - men uanset hvad så tak for at dele det. Det ser vist ud til at de vise sten ikke findes og der nok mere handler om træning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts