Hop til indhold

NOOOOO!!


Gæst PPP-Pero
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero

:megaked: Vrææææl :megaked: Jeg har VIRKELIG brug for medlidenhed nu!

 

Pero har lige tyndskidt på mine nye støvler :megaked: og på vores tæppe i gangen. Det er simpelthen så klamt så klamt!! Jeg var ved at brække mig da jeg skulle fjerne det... Han har ellers gået og pevet en del i dag, men har bare tænkt at det var det sædvanlige vrøvl - bare med lidt mere lyd på.

 

Og så lige på mine nye støvler... Kunne han da ikke have "skudt" udenom :megaked::megaked:

 

Medlidenhed tak! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Forhåbentlig ikke russkindsstøvler :shock::shock:

 

Det er synd for jer begge to :ae:

 

Heldigvis ikke ruskind! :-) Men det er altså også kommet indeni støvlerne.... Og de er foret med uldstof:neutral: Gad vide om de nogensinde bliver rene... Måske jeg bare skulle smide dem ud :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Jeg har arbejdet i vuggestue, så ved alt om at disse "uheldige episoder" :-D (Hvor er jeg egentlig blevet sart siden jeg stoppede?:blink:)...

 

Det her var værre end jeg husker det var i vuggestuen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Heldigvis ikke ruskind! :-) Men det er altså også kommet indeni støvlerne.... Og de er foret med uldstof:neutral: Gad vide om de nogensinde bliver rene... Måske jeg bare skulle smide dem ud :megaked:

 

Øv hvor ærgerligt :megaked: Der må da have været godt tryk på så, hvis han har formået at få det IND i støvlerne :lol: Stakkels Pero, godt at han har det godt igen :ae: (Det ville også blive dyrt i støvler hvis det var noget der strakte sig over længere tid :shock: :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil lige støtte op om PPP-Pero... hunde ER meget værre end børn :-D

Ingen af mine børn har ødelagt så meget som hunden.... men det gør ikk noget... den skal jo passe 70-90 års ulykker ind på bare 11-13 år :mrgreen:

 

Men føler nu med dig... det er dælme ærgerligt når det sker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Hehe, ja - jeg skulle have gemt mine støvler væk:-) De var det eneste der stod i gangen - man skulle faktisk næsten tro at han med vilje har sigtet efter dem :lol:

 

Møguheldigt, men det er jo hvad der kan ske :neutral:

Det er bare så synd at han har skullet sååå meget og prøvet at fortælle mig det :neutral: Stakkels lille Pero...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Ingen af mine børn har ødelagt så meget som hunden.... men det gør ikk noget... den skal jo passe 70-90 års ulykker ind på bare 11-13 år :mrgreen:

 

Jamen det er jo dét! Sikke en god undskyldning hundene har :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...