Hop til indhold

Der er sket et eller andet... alene hjemme problemer...


Amocca
 Share

Recommended Posts

:shock:Øh... Har du talt med nærmeste naboer? Der kan være sket noget omkring jer, der har haft alvorlig lyd på? Eksplosioner, lynnedslag eller andet, der har forstyrret nabolaget. Med de underlige klimaforhold vi har for tiden, så kunne der være sket noget helt lokalt..
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad end det var, så havde Luckyluna fat i det rigtige... i går tog vi på besøg hos mine bedsteforældre og på vejen hjem kørte vi forbi dyrskuepladsen, så hundene kunne få lov at strække igennem et sted uden vildt (eftersom lille lorte terrieren jo er gået tilbage til at jage på egen pote og derfor ikke længere har lov at gå uden snor i det daglige :evil: )Så hun fik spurtet som en sindssyg i en halv time / 3 kvarter og her til morgen da jeg forlod dem, tog hun imod sin kiks og lagde sig op i sofaen med den, da jeg sagde farvel... og da jeg kom hjem igen var de helt som de plejer, begge to...

 

så hvad end det var - så er stressen tydeligvis ude af kroppen igen nu og hun er gået tilbage til sit vanlige rolige selv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...