Besvaret November 6, 200817 år comment_81853 Har hverken ryste eller rullebilleder, men en masse med vand ! det er der måske os andre der har ?? Rapporter
Besvaret November 6, 200817 år comment_81884 Fine billeder Har hverken ryste eller rullebilleder, men en masse med vand ! det er der måske os andre der har ?? Hrrmm... Jo da hvor mange vil du have? Her leger Pelle med vand Og her er han i vandet Rapporter
Besvaret November 6, 200817 år comment_81895 Åhr!! Herlige billeder:)! Vand og hund er en fantastisk kombination. Ninjamor>> Min startede også vandglæden i vandskålen, meget skægt så længe den stod udenfor, men knap så sjovt når skålen stod i gangen = SVØMMEPØL !! Ærgerligt at det bliver vinter og koldt nu, så det slut m vandlege i det fri:( Rapporter
Besvaret November 6, 200817 år comment_81897 Luna får nu stadig lov til at hoppe i vandet, hvis hun vil:-) Rapporter
Besvaret November 6, 200817 år comment_81903 Ja, hvis de godt kan lide at vinterbade, skal de jo have lov til det, håber bare ik jeg skal ud og lege livredder, hvis hun ik vil ind igen:P Hmm ved ikke om det her link funker, men jeg prøvede lige at se om jeg kunne finde ud af det med film. : http://www.onetruemedia.com/my_shared?z=3276060e2c69eed08cf0fb&utm_source=otm&utm_medium=text_url Rapporter
Besvaret November 6, 200817 år comment_81925 Jeps, det har jeg også Er du vimmer, hvor er det nogle gode billeder - helt prof.:5up: Rapporter
Besvaret November 6, 200817 år comment_81961 Fine billeder Hrrmm... Jo da hvor mange vil du have? Her leger Pelle med vand Og her er han i vandet Er vild med lille Pelle der leger med vand .lun: Rapporter
Besvaret November 6, 200817 år comment_81962 Er du vimmer, hvor er det nogle gode billeder - helt prof.:5up: Lige mine ord :5up: Rapporter
Besvaret November 6, 200817 år comment_81965 Har masser af vandhunde-billeder. Groa bader også gerne on vinteren, men hun hader at komme i bad. Rapporter
Besvaret November 7, 200817 år comment_81991 Er vild med lille Pelle der leger med vand .lun: Hemmelighed: Det er jeg også Rapporter
Besvaret November 7, 200817 år comment_81992 Der er noget specielt over hunde i vandet ikk? De er alle dejlige Jeanette, hold da op nogle gode fotos! Nu SKAL vi altså se at få lavet en legedate og så SKAL du love mig at medbringe fotapparatet. Tigge, tigge, pive, snudepuf og en let savlen... Du er godt nok dygtig! Rapporter
Besvaret November 7, 200817 år comment_81995 Er du vimmer, hvor er det nogle gode billeder - helt prof.:5up: Tusind tak skal du have:oops: Rapporter
Besvaret November 7, 200817 år comment_81996 Lige mine ord :5up: Oss mange tak til dig:oops: Rapporter
Besvaret November 7, 200817 år comment_81997 Der er noget specielt over hunde i vandet ikk?De er alle dejlige Jeanette, hold da op nogle gode fotos! Nu SKAL vi altså se at få lavet en legedate og så SKAL du love mig at medbringe fotapparatet. Tigge, tigge, pive, snudepuf og en let savlen... Du er godt nok dygtig! Jamen altså, jeg kan da slet ikke klare al den ros:oops: Tusind tak, Irene:-D Jo det skal vi da og det skal jeg nok:-D Det vil også passe mig fint, for så får jeg også øvet mig i at tage billeder.. Luna har jeg snart fået billeder af i alle vinkler:lol: Vi skal lige have en dag med masser af sol så, da det lige nu er umuligt vejr at tage billeder i:-) Rapporter
Besvaret November 7, 200817 år comment_81998 Fine billeder Hrrmm... Jo da hvor mange vil du have? Her leger Pelle med vand Og her er han i vandet Hehe de ører på ham mini-Pelle... Ja labber og deres vand.. Jeg fik meget hurtigt Luna's vandskål lidt op, for mit trægulv havde ikke så godt af alt det vand:lol: Rapporter
Besvaret November 7, 200817 år comment_82013 Er vild med lille Pelle der leger med vand .lun: den er jeg med på - hvor er han sød på hvalpebilledet Rapporter
Besvaret November 7, 200817 år comment_82018 Her leger Pelle med vand Og her er han i vandet WOAW sikke nogle ører på det første billed Rapporter
Besvaret November 7, 200817 år comment_82044 Lige et par stykker mere og så et hvor man kan se hvor grim han ser ud når han er våd Rapporter
Besvaret November 7, 200817 år comment_82081 den er jeg med på - hvor er han sød på hvalpebilledet Hva' Fanden? Hvad med de andre billeder, der er han sgu da også nuser, nu må du lige tage dig sammen! He he he, spøg Rapporter
Besvaret November 7, 200817 år comment_82082 Uha, vi har mange badebilleder Hi hi, jeg er altså vild med lille surfer-Pero. Rapporter