Hop til indhold

En sørgelig dag for tilhængere af hundevenlig træning :(


Umulia
 Share

Recommended Posts

Adfærdsterapeut Sophia Yin er død.

http://www.veterinarypracticenews.com/Animal-Behaviorist-Sophia-Yin-Dies-at-48/

 

Sophia Yin har i årevis været en af de mest kendte fortalere for positiv træning, og har gjort et kæmpe stykke arbejde for især at lære børn om korrekt omgang med hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er virkelig sørgeligt, har de sidste 3½ år fulgt hende, og læst nyhedsbrevene med glæde, har endda brugt noget af hendes materiale som DKK Barn/Hund underviser. Men når det så er sagt, er det virkelig tankevækkende, at det kan stå så dårligt til med mennesker, uden at der er nogen der opdager noget, faktisk lidt skræmmende :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er så forfærdeligt trist... :cry:

Hun virkede så sympatisk, klog, humoristisk og havde så meget at give af. Jeg havde hende på Facebook, og havde stor glæde af hendes artikler og videoer, og har ofte linket til dem, når nogen har spurgt mig om, hvorfor jeg ikke bryder mig om Cesar Millans metoder.

 

Jeg fik et helt sug i maven, da jeg tirsdag morgen læste på FB, at hun var død. Jeg havde få timer forinden læst en opdatering fra hende på hendes FB-væg.

Hun vil helt sikkert blive savnet af mange.

Som en person så smukt skrev på Facebook: "R.I.P., Dr. Yin. I know the Rainbow Bridge will be busy with all of the animals meeting you".

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...