Jane Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Har du lyst til at dele billeder med os andre af en elsket og savnet hund. I onsdags var det præcis et år siden at vi mistede Andersen. Jeg tror aldrig at smerten og savnet forsvinder. Han vil altid have en stor plads i mit hjerte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Har du lyst til at dele billeder med os andre af en elsket og savnet hund. I onsdags var det præcis et år siden at vi mistede Andersen. Jeg tror aldrig at smerten og savnet forsvinder. Han vil altid have en stor plads i mit hjerte. Nu kan jeg ikke huske hvor gammel oscar er, men det er da ikke ham den lille isbjørn, som ligger i baggrunden vel? Andersen er bare et dejligt navn, og hvor ser han sød ud. Jeg kan godt forstå at det gør ondt :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Nu kan jeg ikke huske hvor gammel oscar er, men det er da ikke ham den lille isbjørn, som ligger i baggrunden vel? Andersen er bare et dejligt navn, og hvor ser han sød ud. Jeg kan godt forstå at det gør ondt :ae: Jo det er ham den lille isbjørn man ser i baggrunden. Oskar er nu 3½ år. Billedet er taget en af de første dage vi havde Oskar. Tak for de søde ord. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Jo det er ham den lille isbjørn man ser i baggrunden. Oskar er nu 3½ år. Billedet er taget en af de første dage vi havde Oskar. Tak for de søde ord. Det var så lidt da Hvad var Andersen for en race? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Det var så lidt da Hvad var Andersen for en race? Andersen var en blandning af labrador, golden, irsk setter og schæfer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Idag er det 7 uger siden Diesel sage sit sidste farvel. (og nu sidder jeg og stor tuder igen) Jeg savner ham så ufattelig meget, og fortryder ofte min beslutning, også selvom jeg ved det var det eneste rigtige at give ham fred. Har desværre ikke så mange billeder af ham på den her nye computer, men heldigvis har jeg dem på cd'er. Men kan ikke lade være at lade dette billede gå igen, da den viser Diesel som han virkelig var og i et af hans bedste øjeblikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Speedy 08.08.90-04.04.08 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Mega 25.02.94-13.02.06 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Ikke et billede, men... et super, super flot nummer, der virkelig kalder på Kleenex. Jeg syntes lige jeg ville dele, med alle, der savner herinde. Teksten i sig selv, siger meget, men jeg kan godt love at musikken er mindst lige så smuk, så har du mod på det, så prøv at finde den på nettet. Alan Parsons Project - The very last time Album: The Time Machine Written by Ian Bairnson I need to remember the day When we said goodbye for the very last time There was still so much to say But time came between us and quietly stole you away Let me remember the day We walk to the garden and sit for a while The hours are slipping away Still I try to hold them and freeze them in time So leave me believing we'll meet here again Promise me some kind of sign As each day turns into night I blow out the candle and turn down the sheet And now that you've risen so high I know that you watch over me as I sleep Always believing we'll meet up again Waiting for some kind of sign So now I remember the day When we said goodbye for the very last time But no one can take you away ‘Cause here in my memories there's never a very last time Never a very last time…. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Alan Parsons Project - The very last time Album: The Time Machine Written by Ian Bairnson I need to remember the day When we said goodbye for the very last time There was still so much to say But time came between us and quietly stole you away Let me remember the day We walk to the garden and sit for a while The hours are slipping away Still I try to hold them and freeze them in time So leave me believing we'll meet here again Promise me some kind of sign As each day turns into night I blow out the candle and turn down the sheet And now that you've risen so high I know that you watch over me as I sleep Always believing we'll meet up again Waiting for some kind of sign So now I remember the day When we said goodbye for the very last time But no one can take you away ‘Cause here in my memories there's never a very last time Never a very last time…. :megaked::megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Hvor er det her bare en sørgelig tråd :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 God tråd - kan være med med min første hund - Ashton en ruhåret fox. Billedet er et gammelt indskannet et - så jeg håber i kan se, hvor dejlig han var. Jeg havde ham i 14 år. Det er nu 3½ år siden jeg måtte tage den tunge beslutning, men han bor stadigvæk i mit hjerte. Billedet er taget hjemme hos min mor - hun var hundepasser for Ashton samtidig med at hun passede min storebrors børn. Billedet viser at både nevø og hund vinker farvel til mig. Forøvrigt blev Alto født hos min storebror samme dag, som Ashton blev aflivet - så der var nok lidt skæbne med, at jeg fik dejlige Alto. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Lidt flere af Diesel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Sidste onsdag var det 2 års siden Lucki gik bort og hvor er der sket meget på de 2 år bl.a. har jeg haft og mistet Bondo:megaked: But we'll all meet again og i mellem tiden passer Lucki godt på Bondo, og lærer ham ikke at være bange :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Sidste onsdag var det 2 års siden Lucki gik bort og hvor er der sket meget på de 2 år bl.a. har jeg haft og mistet Bondo:megaked: But we'll all meet again og i mellem tiden passer Lucki godt på Bondo, og lærer ham ikke at være bange :ae: :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Flere billeder af jeres hunde modtages meget gerne. Jeg kan huske at jeg f.eks. så et med bondo for ikke længe siden som jeg altid godt har kunnet lide - hvor han og en pige kigger hinanden i øjnene. Jeg synes det er så fint. Dejlige vovser, dejlige minder. Jeg kan ikke tro, at det er syv uger siden at Kimba og Diesel gik bort. Diesel er smuk på det strand billede! Og Speedy - som i fik så mange år med Gryn hvor er det et dejligt billede hvor han kigger over en stoleryg/sofaryg (eller lign.) Ja, de allesammen - der er noget specielt over dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Flere billeder af jeres hunde modtages meget gerne. Jeg kan huske at jeg f.eks. så et med bondo for ikke længe siden som jeg altid godt har kunnet lide - hvor han og en pige kigger hinanden i øjnene. Jeg synes det er så fint. Dejlige vovser, dejlige minder. Jeg kan ikke tro, at det er syv uger siden at Kimba og Diesel gik bort. Diesel er smuk på det strand billede! Og Speedy - som i fik så mange år med Gryn hvor er det et dejligt billede hvor han kigger over en stoleryg/sofaryg (eller lign.) Ja, de allesammen - der er noget specielt over dem. Tak. Det er dynen hun kigger hen over, havde lagt den over hende så hun ikke frøs. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Tak. Det er dynen hun kigger hen over, havde lagt den over hende så hun ikke frøs. hvor nuttet :hjerte: Mon groa har lært nogle ting fra hende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Ikke et billede, men... et super, super flot nummer, der virkelig kalder på Kleenex. Jeg syntes lige jeg ville dele, med alle, der savner herinde. Teksten i sig selv, siger meget, men jeg kan godt love at musikken er mindst lige så smuk, så har du mod på det, så prøv at finde den på nettet. Alan Parsons Project - The very last time Album: The Time Machine Written by Ian Bairnson I need to remember the day When we said goodbye for the very last time There was still so much to say But time came between us and quietly stole you away Let me remember the day We walk to the garden and sit for a while The hours are slipping away Still I try to hold them and freeze them in time So leave me believing we'll meet here again Promise me some kind of sign As each day turns into night I blow out the candle and turn down the sheet And now that you've risen so high I know that you watch over me as I sleep Always believing we'll meet up again Waiting for some kind of sign So now I remember the day When we said goodbye for the very last time But no one can take you away ‘Cause here in my memories there's never a very last time Never a very last time…. ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Sidste onsdag var det 2 års siden Lucki gik bort og hvor er der sket meget på de 2 år bl.a. har jeg haft og mistet Bondo:megaked: But we'll all meet again og i mellem tiden passer Lucki godt på Bondo, og lærer ham ikke at være bange :ae: Det er jeg sikker på han gør. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Flere billeder af jeres hunde modtages meget gerne. Jeg kan huske at jeg f.eks. så et med bondo for ikke længe siden som jeg altid godt har kunnet lide - hvor han og en pige kigger hinanden i øjnene. Jeg synes det er så fint. Dejlige vovser, dejlige minder. Jeg kan ikke tro, at det er syv uger siden at Kimba og Diesel gik bort. Diesel er smuk på det strand billede! Og Speedy - som i fik så mange år med Gryn hvor er det et dejligt billede hvor han kigger over en stoleryg/sofaryg (eller lign.) Ja, de allesammen - der er noget specielt over dem. Takker - kan også godt selv lide de billeder af Bondo og pigen der er en hel lang serie Ét af billederne ligger i Bondos album, detteher Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Idag er det 7 uger siden Diesel sage sit sidste farvel.(og nu sidder jeg og stor tuder igen) Jeg savner ham så ufattelig meget, og fortryder ofte min beslutning, også selvom jeg ved det var det eneste rigtige at give ham fred. Har desværre ikke så mange billeder af ham på den her nye computer, men heldigvis har jeg dem på cd'er. Men kan ikke lade være at lade dette billede gå igen, da den viser Diesel som han virkelig var og i et af hans bedste øjeblikke. Jeg har også ofte fortrudt. Tror det er en helt normal følelse. Vi ved jo godt som du siger at det var bedst at give dem fred. Men vi vil så gerne at det kunne være anderledes. Jeg husker at Anne-Marie engang skrev noget i stil med. At sorgen er den pris vi må betale for kærligheden. Måske andre husker ordret hvad det var hun skrev. Men det var meget smukt og sandt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Takker - kan også godt selv lide de billeder af Bondo og pigen der er en hel lang serie Ét af billederne ligger i Bondos album, detteher det er bare fanget i det helt rigtige øjeblik. han kigger bare hende dybt i øjnene :hjerte: hvor var han flot :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Jeg har også ofte fortrudt. Tror det er en helt normal følelse. Vi ved jo godt som du siger at det var bedst at give dem fred. Men vi vil så gerne at det kunne være anderledes. Jeg husker at Anne-Marie engang skrev noget i stil med. At sorgen er den pris vi må betale for kærligheden. Måske andre husker ordret hvad det var hun skrev. Men det var meget smukt og sandt. ''Sorgen er kærlighedens pris'' Anne-marie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Takker - kan også godt selv lide de billeder af Bondo og pigen der er en hel lang serie Ét af billederne ligger i Bondos album, detteher Hvor er det smukt. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts