Hop til indhold

"Nice to have" og ønskegrej


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Jaaaa - ny biiiil!!! Vandt jeg i Lotto var det nok det første jeg ville købe! Altså, er meget glad for min, den er desværre bare lidt af et mandagseksemplar... :cry:

 

Ellers har jeg ikke rigtig noget ønskegrej lige nu, faktisk. :hmm: Mere end div. dyrt tøj, som jeg vel konstant går og sukker efter. :lol:

 

Af ting jeg er rigtig glad for at ha', kan nævnes den trækvogn jeg købte sidste år, til stævnebrug. Og mit Quechuatelt. :lun:

 

En anden nice-to-have er den "tørredims" jeg købte sidste efterår, den er virkelig god og praktisk, især her om efteråret! http://dalumdyrehandel.dk/shop/soggy-doggy-haandklaede-3350p.html Den vil jeg godt nok ikke undvære...

 

Ved at jeg har flere ting hvor jeg har sagt at "det er godt nok ét af de rigtig gode køb jeg har gjort" - men kan ikke huske dem lige nu... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker alle de luksus ting jeg har til Echawa! Jeg vil tro 90% af alt det gejl han har ikke er en nødvændighed men lækkert at have.

 

Det er jo ikke nødvændigt med en lækker læderline, en billig i nylon kan jo sagtens gå an, men nøj jeg elsker den :lun: Og halsbånd og line behøver jo ikke matche, men det ser bare så pænt ud! Så når nu der halsbånd til forskellige situationer, så er de nødvændigvis også nødt til at have hver sin tilhørende snor :oops:

 

Hans seng (udover det der teknisk set er min :mrgreen: ) er en østrand sækkeseng med et lammeskinstæppe ovenpå. Det er da slet ikke nødvændigt men han elsker den og jeg synes den er pæn ift mange andre hundesenge :engel:

 

Den mængde legetøj han har er decideret åndsvag og komplet unødvændig da det er de samme 10 ting der har interessen (og yndlingen er den and han fik med fra opdrætteren, den piver sgu endnu :shock: ) (Er der egentlig steder man kan afleverer brugt hundelegetøj eller foder fejlkøb der er åbnet? Tænker noget gadehunde kunne få glæde af det..)

 

Det næste jeg investerer i bliver formentlig et bot netdækken :hmm: Og en ny vinterjakke til mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh uh uh, hvad ville jeg have hvis jeg havde penge nok. Kørekort og bil og hus med have.

 

Specialsyede dragter og dækkener til ham (synes alt sidder forkert på ham eller ikke dækker nok). Og en ekstra østrand-lammeskindstæppe seng.

 

Der sikkert meget mere. Hold da kæft, hvis jeg fik hus og bil skulle det jo fyldes med alverdens gejl :shock::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ooh ja, vinde stort i Lotto = bil, hus og have :ivrig:

 

Ellers har jeg ikke rigtigt noget grej til hunden jeg mangler eller drømmer om, hun er gammel og pensioneret så faktisk er det meste pakket ned for "denne gang".

 

Men sko-støvler-tøj - man kan aldrig få for meget eller blive træt af at lede efter (og købe) liiiige dét, man ikke vidste fandtes sidst man snoldede :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har sgu meget lækkert lir jeg nødigt ville undvære.

 

Et voksende antal outdoor bukser

Et ukendt antal fleecetrøjer

Arrak vinterjakke

Hurtta træningsvest

Gaitors

Fjellräv hue

Wolfcamper sommersko og trekkingstøvler

Ecco vinterstøvler

Julius K9 antislip liner i alt fra 2 til 10 meter

Seler

Visiglo lyshalsbånd til lille lort

2x Orbiloc lygter til Bella

3 stofbure

Bunkevis af legetøj

Chuck it bolde (har vel efterhånden en 8-10 stykker)

Lækre senge med memoryfoam

Lækre madstativer med firkantede porcelænsskåle

BOT dækkener (net, fleece og regn)

Hundesko med fast sål

 

 

Jeg ville ønske jeg havde:

En smart fetch boldkanon

Flere Ecco vinterstøvler

Nyere flexliner

En ny Arrak vinterjakke

En ny softshell (kan godt vente til foråret)

 

Og så vil jeg have alt det i andre har:lol: Og en hund mere!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan næsten ikke vente til den kommer fredag eller mandag :banan: Så har jeg min egen som jeg kan tage med overalt! Før havde jeg en tilrådighed i klubben, men det her bliver da så fedt :klap:

 

HA! Godt man har en hund der er bange for boldkanonen, så man ikke behøver bruge penge på den slags unødvendigt pjat :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...