Hop til indhold

Ville har vist forstoppelse


Freudika
 Share

Recommended Posts

Har du checket anal kirtlerne? Hvis de er stoppet kan han ophøre med at have afføring - har selv en hund med sådan et problem.

 

Ellers skal I ud og gå så maven kan komme i gang - giv våd foder eller vand på foderet så maven får væske. Tyktarmen trækker væske ud når den ikke fungerer ordentlig.

Jeg ville ikke give afførings midler uden dyrlægen - men man kan godt give microlax til hunde - har gjort det med min Charlie efter at dyrlægen gav grønt lys.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak - nu kom jeg jo til at flytte over i alt og intet - men Ville har ikke forstoppelse - men hans CRP er 140 - mod et normaltniveau på 30 ... lever og nyrer ser fine ud. Han har tæt ved 40 i feber - og lige nu er der sendt nogle blodprøver til Tyskland - og så afventer vi.

 

Han livede lidt op, da vi kom hjem fra dr.dyr, hvor han havde fået smertestillende (og febernedsættende) samt antibiotika ... så håber vi lidt, at det er noget der bare kan klares med noget mere af det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...