Hop til indhold

Kromix


pivpiv
 Share

Recommended Posts

De bruger det på den pension vi en sjælden gang bruger. Ejeren har været veterenær sygeplejersek hos en dyrlæge i svendborg og hun siger at det foder kan langt de fleste hunde tåle og udnytte og derfor bruger hun det.

 

jeg brugte det selv en overgang, men holdt op da det blev for bøvlet at skaffe her i nærheden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må så indrømme at jeg har brugt alle mulige slags foder fra det helt billige som blev udnævnt til bedste køb ifbm. "Tænks" undersøgelse (6 kr/kg)for år tilbage til dyre produkter + rå-foder - uden at kunne observere nogen forskel. Hundene har haft gode maver, arbejdet godt, haft fin pels uanset hvad jeg har ladet dem æde. Såååå....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er jo også en af dem der fodrer med hvad end jeg nu vinder + råfoder. Så jeg sværger ikke til noget betemt. Jeg har nogle få ting jeg tænker over, fordi jeg af erfaring ved at det ikke duer. Fx får Karla mat pels af Eukanuba og Johnas mave kan ikke være på 100% kornfri... Men ellers er jeg ikke kræsen... Og det er hundene heldigvis heller ikke ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger også glad og gerne foder med korn, men ikke hvor hovedbestanddelen er korn;) og vil ikke betale så meget for et foder der stort set består af affald og korn, det er simpelthen ikke pengene vær;) du kan til samme pris få et udmærket foder hvor kød er hoved proteinkilden ;) og jo man kan meget ofte se forskel på hunde efter hvilket foder de får;) jeg kan ofte se og faktisk også lugte om det er affald og korn eller kød mine pensionsgæster får;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...