Hop til indhold

Nogen der kender hende her?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Der dukkede en invitation op til et webinar i mit facebook feed. Det så ud til primært at være til nye hvalpeejere eller folk med problemhunde, så jeg havde ikke umiddelbart planer om at deltage, men kunne ikke lige genkende arrangøren, så jeg googlede dem og fandt en fin hjemmeside, for en træner og adfærdsbehandler...

 

der atår dog hverken et luk eller et bæh om hvor det er hun er professionelt uddannet henne... Og det synes jeg jo altid er lidt suspekt.

 

jeg kunne selvfølgelig deltage i webinaret - det er gratis - og danne mig en mening den vej, men det er kl. 12.30 på en hverdag, så det er ikke rigtigt en mulighed....

 

Nogen der kender hende? Jeg skal ikke bruge hende, jeg er bare nysgerrig :mrgreen:

 

http://pinkpote.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

kender hende ikke

 

men her stod lidt under FAQ

"Jeg har over 10 års erfaring med hunde og deres ejere. Desuden er jeg uddannet hos Danmarks eneste hundepsykolog, cand. psych., Lone Greva."

 

 

finder det meget mærkligt at hun kun arbejder online (primært da man kan købe alene timer)

og ganske mystisk at hun fordi hun "Når jeg arbejder med hunde, arbejder jeg ud fra faktuel viden om hunde, men jeg arbejder også ud fra mit hjerte og min overbevisning. Derfor er jeg også 154 % ekstra skarp, når jeg arbejder sammen med dig og din hund."

hvordan kan man det og hvorfor lige 154%... mystisk

ja man kan sige man giver den 110%.., men stadig...

og hvilken træner arbejder IKKE udfra viden, hjerte og overbevisning?

 

 

priserne alene.... råber alarm

 

http://www.hundogfamilie.dk/

 

5-6000 kr (pr gang ?) overført inden man mødes...... ok læste mere er får 3-5 gange + en plan og rådgivning pr tlf....

 

 

men alle hendes over 100% alt muligt.....

 

 

 

 

Ikke en træner jeg ville benytte... ved jeg godt du også siger...

 

enig i det er lidt suspekt

 

blev også nysgerig

 

ventlige lidt

..

 

siderne henviser til hinande omtaler dem som min anden side...

men navne er forskellige Sana Sofia og Chiara Sofia

om mig teksten er praktisk talt den samme... og billederne.... det da mystisk

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender hende.

Hun er uddannet hos Lone og jeg var censor både da hun blev instruktør og da hun blev adfærdsbehandler. Rikke, som hun hed dengang, var dygtig.

 

Siden er hun gået i meget spirituel mode og jeg kan slet ikke kende hende via det hun skriver på denne side blandt andet:

Danmarks mest kompetente hundeekspert står nu online til din rådighed. Jeg har over 10 års erfaring med arbejdet med hunde og deres ejere. Tilmeld dig nyhedsbrevet og vær den første til nyheder, tilbud og viden!
Der er ikke meget ydmyghed der, hvilket ikke rimer med den spirituelle indgangsvinkel, så jeg er rundforvirret...

Men altså hendes fagmæssige kompetence, dengang, var helt i orden, hvad det spirituelle så eventuelt har bragt ind over ved jeg ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Spændende. En Seriøs pige der ikke sætter sit lys under en skæppe. Forudbetaling, kan jeg ikke lide, men det er måske nødvendigt afh. af klientel. Hun får en chance, så må vi se.

 

Lige præcis det der med forudbetaling er et lidt kildent spørgsmål.

Vi gør det jo, når vi melder os til kurser og træning.

 

Jeg har nogle få gange oplevet, at en klient ikke var hjemme, når jeg kom og så står man der med fletningerne i postkassen og kan ikke nå at få en anden ind i stedet. Man har brugt tid og benzin på at komme frem og, ja det er bare surt og respektløst og man kan ikke gøre noget.

Omvendt, hvis adfærdsbehandleren er medlem af en brancheforening, kan klienten klage hvis h*n er utilfreds.

 

Jeg ville aldrig selv forudbetale så stort et beløb uden at kende til vedkommende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender hende :-)

 

Hun virker dygtig og er rigtig rar, jeg er dog ikke meget til det spirituelle, der står jeg lidt af, det lidt uvant for mig og gør det lidt forvirrende :-)

 

Har dog ikke oplevet hendes træning, deltog i et web foredrag hun har holdt, og jeg er nok bare ikke til web foredrag, det bliver sådan lidt forvirrende og rodet lala oplevelse ikke så struktureret, måske fordi de jo bare "snakker med sig selv" jeg er slem til at rode med alt muligt andet end at have fokus på computeren :-)

 

Hun har skiftet navn en del gange (set på facebook) så derfor forvirringen med hendes navn :-)

 

Hun går ind for de bløde positive metoder..

 

Hun har haft sat sin forretning i bero flere gange og startet op igen, der er ikke noget suspekt i det synes jeg har læst mig til at det er det andet arbejde med familie og det spirituelle der så fylder mere i perioder.

Link til indlæg
Del på andre sites

At nogen skifter navn af spirituelle årsager flere gange, får ingen klokker til at alarmere mig.

Jeg undrer mig bare en kende selv om jeg er vel inde i numerologiens syn på navne.

 

lyder meget spændende... stadig for stort beløb at forudbetale når man ikke kender hende.... men forudbetaling som sikkerhed ok

 

Eller bare et depositum, måske

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se at hun har skiftet navn mindst to gange. Alene det ville få mig til at løbe skrigende væk. Men når hun så tilføjer "Danmarks mest kompetente", så er jeg for alvor skredet :lol:

 

Jeg har nok egentlig større problemer med første del. Jeg synes nok at "danmarks mest kompetente" er sådan liiiige arrogant nok, men måske er det min egen indre jante? Men jeg kan ikke på nogen måder tage folk seriøst der ændrer navn pga nummerologi og i det hele taget, så har jeg store kvaler med at tage folk seriøst hvis de er meget spirituelle... det er lidt det samme for mig, som hvis et voksent menneske helt alvorligt fortalte mig at tandfeen fandtes tror jeg...

Link til indlæg
Del på andre sites

At nogen skifter navn af spirituelle årsager flere gange, får ingen klokker til at alarmere mig.

Jeg undrer mig bare en kende selv om jeg er vel inde i numerologiens syn på navne.

 

Det får alarmklokken til at ringe hos mig fordi det siger noget om at her er en person, der ikke hviler i sig selv. Hvis man ikke har fred i sit eget sind, hvordan kan man så hjælpe andre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det får alarmklokken til at ringe hos mig fordi det siger noget om at her er en person, der ikke hviler i sig selv. Hvis man ikke har fred i sit eget sind, hvordan kan man så hjælpe andre?

 

 

lidt det

 

men også at hun ikke ændre det på de forkellige sider..... altså kan man finde hende på aktive sider under flere navne.... det får mig til at tænke hvem er du? ved du det?

 

spiritualitet og tro har jeg intet i mod.... jeg skal bare ikke påduttes andres.... så pådutter jeg ikke dem min.... vi kan dog godt tale om det, med respekt for at det er en personlig ting .... men ser ikke spiritualiteten som noget jeg vil havde blandet ind i hundetrænningen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nok egentlig større problemer med første del. Jeg synes nok at "danmarks mest kompetente" er sådan liiiige arrogant nok, men måske er det min egen indre jante? Men jeg kan ikke på nogen måder tage folk seriøst der ændrer navn pga nummerologi og i det hele taget, så har jeg store kvaler med at tage folk seriøst hvis de er meget spirituelle... det er lidt det samme for mig, som hvis et voksent menneske helt alvorligt fortalte mig at tandfeen fandtes tror jeg...

 

Jamen, jamen, jeg lever meget spirituelt og har også arbejdet meget spirituelt...

 

Jeg prøvede engang en numerolog på en messe og det var lidt sjovt. Hun så gerne at jeg stavede mit navn Irrenne for at få harmoni i mit liv. Irrenne!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det får alarmklokken til at ringe hos mig fordi det siger noget om at her er en person, der ikke hviler i sig selv. Hvis man ikke har fred i sit eget sind, hvordan kan man så hjælpe andre?

 

Det behøver jo ikke være sådan.

Man kan skifte navn af flere årsager f.eks. for at få bedring på vigtige punkter i sit liv.

Jeg tænker bare sådan, at det er muligt at husnummeret 4 er optimalt for mig, men hvad så med resten af familien?

 

Det er muligt at Engvej er optimalt for min kæreste, men hvis nu Jordbærvej er det optimale for mig, så er vi sgu da på skidern, hvis vi bor sammen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det behøver jo ikke være sådan.

Man kan skifte navn af flere årsager f.eks. for at få bedring på vigtige punkter i sit liv.

Jeg tænker bare sådan, at det er muligt at husnummeret 4 er optimalt for mig, men hvad så med resten af familien?

 

Det er muligt at Engvej er optimalt for min kæreste, men hvis nu Jordbærvej er det optimale for mig, så er vi sgu da på skidern, hvis vi bor sammen?

 

Den holder så kun hvis man tror på numerologi. Det er vi temmelig mange der ikke gør ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen af de mest kompetente mennesker i denne verden er lidt mærkelige. Spirituelle, egocentriske, originaler, fanatiske eller bare anderledes.

 

Hvis de iøvrigt er gode til det man betaler dem for, er det mig ligegyldigt og hvis de vil fortælle om det som optager dem er det oftest interessant at høre på. Jeg er sjældent særlig enige med dem, men ofte ganske spændende mennesker at tale med, synes jeg. mennesker med passion, talent og er sær-egne, er ofte de mest underholdende at tale med. man skal jo ikke nødvendigvis være gode venner, bare bekendte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det behøver jo ikke være sådan.

Man kan skifte navn af flere årsager f.eks. for at få bedring på vigtige punkter i sit liv.

Jeg tænker bare sådan, at det er muligt at husnummeret 4 er optimalt for mig, men hvad så med resten af familien?

 

Det er muligt at Engvej er optimalt for min kæreste, men hvis nu Jordbærvej er det optimale for mig, så er vi sgu da på skidern, hvis vi bor sammen?

 

 

wow så kan man jo blive nød til at skifte navn/stavemåde.... hver gang man flytter!

hvis man er til numorologi altså...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, jamen, jeg lever meget spirituelt og har også arbejdet meget spirituelt...

 

Jeg prøvede engang en numerolog på en messe og det var lidt sjovt. Hun så gerne at jeg stavede mit navn Irrenne for at få harmoni i mit liv. Irrenne!

 

Du har al ret til at være lige så spirituel som du har lyst til selvfølgelig :-) Jeg har det bare svært med det... nummerologi kan jeg dog på ingen måder "sluge" som noget reelt - men hey, jeg har heller aldrig påstået at jeg ikke var fordømmende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, jamen, jeg lever meget spirituelt og har også arbejdet meget spirituelt...

 

Jeg prøvede engang en numerolog på en messe og det var lidt sjovt. Hun så gerne at jeg stavede mit navn Irrenne for at få harmoni i mit liv. Irrenne!

tænk sig, jeg får faktisk næsten fysisk ubehag ved den stavemåde, altså når jeg prøver at udtale det.. arrggh! Vildt nok.. :lol: jeg kan slet ikke læse det uden at få kuldegysninger?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen af de mest kompetente mennesker i denne verden er lidt mærkelige. Spirituelle, egocentriske, originaler, fanatiske eller bare anderledes.

 

Hvis de iøvrigt er gode til det man betaler dem for, er det mig ligegyldigt og hvis de vil fortælle om det som optager dem er det oftest interessant at høre på. Jeg er sjældent særlig enige med dem, men ofte ganske spændende mennesker at tale med, synes jeg. mennesker med passion, talent og er sær-egne, er ofte de mest underholdende at tale med. man skal jo ikke nødvendigvis være gode venner, bare bekendte.

 

Det har du helt ret i. Det er bare, at hvis man skal have et andet menneske så tæt inde på livet som en adfærdsbehandler skal, så bliver kemien også nødt til at være rigtig. Det er måske ikke et tilfælde at hun er gået over til kun at praktisere på nettet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...