Hop til indhold

Spilops Wild Weather Wilma


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg elsker alle mine hunde sindssygt højt og ved at de fleste af de uhensigtsmæssigheder de har skyldes mig :lol: så at brokke sig over dem, vil være omsonst. Ikke at jeg ikke kan sukke dybt nogen gange når jeg står stille for 1400 gang på en gåtur og beder Wilma gå pænt, eller have lyst til at sparke til Karla når hun springer 1,5 meter op i luften og bider mig i armen eller brystet, når hun bliver bedt om at sætte sig på startlinien i agility til første løb, eller kværke Johna når hun sætter sig og bliver siddende ligegyldigt hvor meget man lokker, tigger eller kommanderer at hun skal komme med videre i rallybanen...

 

Men, sådan i det store billede, så er de jo bare helt fantastiske. Søde, venlige og rare. Elsker alt og alle, er superkærlige og sjove og hører efter hvad der bliver sagt til dem i langt de fleste tilfælde. Så hvad mere kan man egentlig bede om?

 

Jamen det er netop det - du elsker dem med deres særheder og udfordringer. :lun: Og dem har alle hunde jo! Det kunne mange godt lære lidt af..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 128
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...