Hop til indhold

Spilops Wild Weather Wilma


Amocca
 Share

Recommended Posts

Så var det vist på tide med en opdate herfra på det lille vidunder.

 

Wilma kom hjem igår ved 13 tiden. Hun tog bilturen i stiv pote. En enkelt piv på vej ud af grusvejen hos Sanne, men så lagde hun sig faktisk bare ned og sov resten af vejen. Ikke at vi har langt - der er ca 5 km!

Da vi kom hjem blev hun båret ind med bur og det hele, det blev åbnet, og så var det op til hende hvordan hun ville tackle situationen. Hun var ret betuttet lige til at starte med. Men sødeste Johna var velkomstkomite og var bare så god til at få hende inviteret ud af buret. :lun:

 

1456054_10152675727817054_7045417873847088570_n.jpg

Hun hilste på Karla, men fik en rimelig kold modtagelse. Karla valgte - ligesom sidst - strudseversionen: hvis jeg ikke kan se den, findes den ikke! Så hun fik et veludviklet blind spot lige der hvor hundehvalpen var. Så længe den ikke rørte ved hende. Hvis den forsøgte det, fik den en løftet overlæbe. Det respekterede hun dog fint den lille. Hun holdt sig bare til mig og Johna. Hun kom i haven og fik tisset - men uha, den have var godt nok stor og farlig og hun skulle ikke væk fra mine ben overhovedet! Hun fik snuset hele huset igennem og gik så i brædderne.

1513756_10152676503337054_3725114455393760052_n.jpg

Og sådan gik vores dag, mere eller mindre. Vi fik betinget klikkeren og leget lidt med lidt apportering om aftenen. Og havde en ok nat. Var ude 3 gange, men de to af gangene var mere "hey skal vi ikke lege, nu vi er oppe? Nå ikke, jamen så kan jeg vel tisse" - så jeg tror vi prøver at ignorere hende lidt i nat.

 

Vi stod op ved 6 tiden. Og det var ligesom om Wilma tænkte: her har jeg altid boet. For hun har været fuldstændig sindssyg idag :lol: Alt foregår med enten 300 km i timen eller i dyb koma. Hende og Johna leger, dog er legen mest at Johna ligesom bare er der, og Wilma så blæser rundt som en hovedløs kylling og laver skinangreb. Det prøver hun også med Karla, men Karla gider kun have det ude i haven. Så hun har fået et par røfler efterhånden. Hun viser respekt, men er ikke bange for hende, så det er ok. Karla er også langsomt ved at tø op, men vi er der ikke endnu.

 

Idag har vi været ude at køre bil. Med Wilma bagi i sit eget bur sammen med de store. Det tog hun uden at kny. Så de fik lov at prøve at vente i bilen, mens jeg hentede en liter mælk og et nyt halsbånd til hende. Da jeg kom tilbage til bilen sov hun! Dygtig hundehvalp!

 

10885252_10152678248657054_4440323973630383069_n.jpg

 

Vi har ikke haft et eneste uheld af nogen art på gulvet og hun går også gerne ud i rusk og regn. Så en noget mere weatherproof hvalp end jeg er vant til :lol: Når hun er ude nu, er det hele haven der boltres i, og hun løber gerne med de to store når de tager deres blæseture frem og tilbage. Her til aften har vi trænet lidt kontakt, den fangede hun hurtigt. Så alt i alt er hun skøn og helt aldeles fantastisk. Det eneste der mangler for at være helt perfekt er at Karla overgiver sig!

10676185_10152677618247054_3045714912429844720_n.jpg

10868290_10152678069542054_2957893575250915223_n.jpg

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 128
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ihh hun er sød.

 

Karla skal nok tø op tror jeg. Da vi fik Zeus synes Walther han var meget i vejen og kunne han have sagt noget så tror jeg han ville spørge hvornår Zeus skulle væk eller hjem igen ;-) der gik vel en lille måneds tid så var de gode venner ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke der går en måned. Hun tillader at blive snust til nu. Og hun har selv snuset Wilma igennem mens hun sov. Og lad os håne hun snart er ok med hende, for hendes helle er blevet kompromitteret :lol: Wilma kravlede selv op i sofaen for 5 minutter siden... og et lille billede af Wilma der øver kontakt.

10343491_10152678777692054_260954002920817083_n.jpg

10410739_10152678812752054_8130523844581755240_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

der ligger 3 hunde i min sofa, og jeg sidder i en hundekurv på gulvet :roll: men hvordan kan man nænne at forstyrre det her :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]123133[/ATTACH]

 

 

Åååååårhhh....... :lun:

 

Søøøødeste lille bitte, bløde, tykke, nøgne hvalpemave...

 

Hvor er hun bare kær!

 

Dejligt det går godt med hende og Karla allerede har anerkendt dyret rent faktisk ér der, ved at lade sin fine næse komme i nærheden af det ækle hvalpe-dyr :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååååårhhh....... :lun:

 

Søøøødeste lille bitte, bløde, tykke, nøgne hvalpemave...

 

Hvor er hun bare kær!

 

Dejligt det går godt med hende og Karla allerede har anerkendt dyret rent faktisk ér der, ved at lade sin fine næse komme i nærheden af det ækle hvalpe-dyr :lol:

 

Det går støt og roligt fremad. Gårsdagens aftenlur i sofaen og morgenluren i sofaen. Johna er iøvrigt også i sofaen på begge billeder :lol:

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...