Hop til indhold

Hvad siger jeres hunde til dårligt vejr?


Trei
 Share

Recommended Posts

Da jeg skulle vælge race, var vejr/vind faktisk en vigtig faktor. Jeg gider ikke have en hund, der ikke vil ud, når jeg vil. Jeg elsker at gå tur i regn og sne. I går eftermiddag skulle Luna luftes, og hun blev da pænt skuffet, da vi vendte om.. Hun havde gerne fortsat, men jeg synes lissom at 2-3 svinkeærinder ud i grøften (mig altså) var mere end rigeligt:lol: Det var så sjovt at se hende bare trave lystigt afsted med ørerne blafrende og snuden op mod vinden:lol: Skøre skid:lun:

 

Jeg synes også det er sjovt at se alle Tottes skilninger, når vinden blæser hans pels i alle retninger. Og hans hængeører blafrer i alle retningersmartphone 032.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla er ok. Hun synes ikke hagl og pisregn er fedt, men hvis hun først er ude, så er det ok. Wilma er på samme måde, nok endog noget mere hårdfør. Johna nægter pure at gå ud i pisregn. Vi blev fanget i en haglbyge i går eftermiddags, der gik næsten 1 døgn før hun tilgav mig nok til at turde stole på, at gå udenfor sammen med mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Buster er overhovedet ikke til regn, bare det mindste dryp er nok til at få ham til at strejke. Jeg er dog streng og holder på, at vi skal ud - i det mindste for at få besørget. Blæst og rusk er heller ikke ham, hvorimod sne ofte er populært, kulden er dog mindre velkommen. Jeg overvejer lidt om min næste hund skal være lidt mindre sart i forhold til vejr, eftersom jeg er et udemenneske. Elsker min lille Rullesteg, men er lidt trist over alle de "genstridigheder" vi har om, hvorvidt en gåtur nu er nødvendig eller ej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bonnie og Maggie, har det fint med dårligt vejr. Det er som om de liver endnu mere op når vejret rusker. Så skal der fart på det hele. Nøj, hvor det går. Det er kun klare frostmorgener der slår det - og det er 100 gange bedre end varmt vejr.

 

Jeg var på jagt i går formiddags og Bonnie nød det i fulde drag. Over middag var jeg så til hundetræning med Maggie i dårligt vejr. hun har ikke meget lyst til at sidde og blive sidende sådan en dag hvor det blæser og rusker og bladene flyver omkring, men god nok træning, men må bare huske at rose lidt mere og varme sjælen. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også det er sjovt at se alle Tottes skilninger, når vinden blæser hans pels i alle retninger. Og hans hængeører blafrer i alle retninger[ATTACH=CONFIG]123553[/ATTACH]

 

Han ser dejlig ud, ham Totte:lun: Vi har havanesen stående ret højt på listen over den næste hund. Jeg har passet hunde for en opdrætter af racen og har forelsket mig i den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...