Hop til indhold

Agilitykonkurrencer 2015


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 700
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@korvis efter flere uger med manglende overskud til ordentlig rengøring, så er det det der har fokus lige nu... Håber jeg kan have klaret det værste kl. 18:00 hvor der er finale... Har lige måtte bruge en lille halv time på at ordne det rod lillebror havde skabt efter han havde været i kassen med reklamer. Der var reklamer i begge gange og en del af stuen... Bølle!
Link til indlæg
Del på andre sites

OK, det virker lidt tamt at komme med en opdatering herfra efter al den crufts snak :lol: men I får den alligevel.

 

Leah løb sin første standard AG klasse i dag, og selv om vi blev disket pga fejl bane (Leah er forelsket i A'et og tog det fremfor posen), så er jeg fuldt tilfreds med hendes indsats. Hun tog alle felter perfekt, rev ingen pinde, var fuld af gåpå-mod og pænt hurtig.

 

Til gengæld vandt hun sin springklasse. Det er også første gang vi startede i fuld højde, så bare det at hun ikke rev noget som helst i begge klasser er nok til at jeg er super tilfreds. :5up:

 

Vi skal på den igen i morgen og jeg glæder mig! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...