Hop til indhold

Månedens hund november 2008 "Ballademagere"


Administrator
 Share

Recommended Posts

MÅNEDENS HUND NOVEMBER 2008

 

Denne månedes kategori: "Ballademagere" billeder

 

Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i:

"Månedens hund" november 2008.

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. november kl. 21.00 for at deltage, da afstemningen på de indsendte billeder starter umiddelbart herefter.

 

KUN ét billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i fotoalbummet:wink:

 

Denne måneds kategori, er ønsket af sidste måneds vindere.

 

Definition af Ballademagere:

Billedet skal være mens hunden laver balladen ikke et af de "almindelige" jeg er så uskyldig billeder. Hunden skal fanges i gerningsøjeblikket og helst slet ikke vide kameraet er der.

 

Det kunne f.eks være en hund der er i færd med at lave snevejr af toiletpapir. En hund der står med hele hovedet nede i det fine rosenbed eller en hund der har en gennemtygget sko på som sommerhat.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er en kategori der er til at forstå :5up:

 

Jeg har masser af billeder med ting der er ødelagt ect. Men at fange hunde i det den laver :hmm: det gør jo feltet mindre :-) og det er rart.

 

Gad vide hvor mange der giver deres hunde gamle sko nu?

 

Nå men her er mit bud, cujo er ved at "studse" hækken til naboen så han bedre kan kigge ind.(ikke så tydeligt dog)

 

guanomo-albums-cujo-blandet-picture3839-ballade.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Tage et billede af hunden i gerningsøjeblikket :shock: Det var godt nok værrere. Har massere af hvor Alice har det der blik: Det var ikke mig :engel: men tror ikke jeg har nogen hvor hun er taget på fersk gerning........................

Link til indlæg
Del på andre sites

Her kan vi ikke være med, det er så "straffen" for at have undgået "ulykker" :-D

 

Jeg vil være så flabet at vedhæfte et af en "balladekat" nemlig Chilly som fodrer sig selv, ved godt det er udenfor konkurrence...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Uden for konkurrence :-)

 

Ballademageren er jo normalt hurtigt forduftet. Vinter, da hun var lille, lærte at man ikke skulle bide sine ting i stykker. Men... mr mouse levede ikke lang tid, og da kæresten (nu x) kom hjem med en aflang hvid tøjdyr ting, var han sikker på at den ville hun ihvertfald ikke ødelægge for hun var jo dyyyygtig - to sekunder senere var der hul. Så der var to der døde den dag.

 

Især med mr mouse synes jeg, at det er flot, at Vinter - med kirurgisk præcision - har bort-opereret en lille sort næse, samt hale, og to ben :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Her kan vi ikke være med, det er så "straffen" for at have undgået "ulykker" :-D

 

Jeg vil være så flabet at vedhæfte et af en "balladekat" nemlig Chilly som fodrer sig selv, ved godt det er udenfor konkurrence...

 

he he :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Det er en kategori der er til at forstå :5up:

 

Jeg har masser af billeder med ting der er ødelagt ect. Men at fange hunde i det den laver :hmm: det gør jo feltet mindre :-) og det er rart.

 

Gad vide hvor mange der giver deres hunde gamle sko nu?

 

Nå men her er mit bud, cujo er ved at "studse" hækken til naboen så han bedre kan kigge ind.(ikke så tydeligt dog)

 

guanomo-albums-cujo-blandet-picture3839-ballade.jpg

 

guanomo - nu med havemand :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha - hun ligner også en som er ved at dø af sult.. virkelig :-D

 

Nå nå nå nå NÅ!

 

Hun var en han, og han VAR sulten. Selvom man er fed - eller måske pga at man er fed - kan man godt være evig sulten (fornærmet smiley) :lol: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...