Gæst kleo Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Lige en kort præsentation af mig Jeg heder Bodil, er født i 1959 (en rigtig god årgang):blink: Jeg er regnskabs uddannet Jeg har altid haft hund, træner og er træner i DcH i Haderslev Nu har jeg 2 Belgiske hyrdehunde, Kleo som er fra 2004 er af varianten Tervueren Pittit som er fra 2006 er af varianten Groenendael Der ud over har jeg lille Anton i dagpleje fordi hans ”mor” arbejder alt for mange timer dagligt, Anton er en ruhåret gravhund han er dejlig. Jeg har en hjemmeside www.kennel-holtevejen.dk skriv meget gerne i min gæstebog. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Velkommen herind Godt at se dig her sker lidt mere end inde på det andet forum, men det har du vel bemærket :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Stort VELKOMMEN der sker mange hyggelige ting herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Nej hvor hyggeligt! Dagplejemor - det kan vi lide at høre Mange gange velkommen, håber vi kan se billeder af dine skønheder snart.. Jeg tror først du kan vedhæfte dem når du har lavet et vist antal indlæg - men indtil da må vi vist liiige stikke forbi hjemmesiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Tusinde tak for velkomsten alle sammen:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Heeej Bodil:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...