Gæst kleo Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Lige en kort præsentation af mig Jeg heder Bodil, er født i 1959 (en rigtig god årgang):blink: Jeg er regnskabs uddannet Jeg har altid haft hund, træner og er træner i DcH i Haderslev Nu har jeg 2 Belgiske hyrdehunde, Kleo som er fra 2004 er af varianten Tervueren Pittit som er fra 2006 er af varianten Groenendael Der ud over har jeg lille Anton i dagpleje fordi hans ”mor” arbejder alt for mange timer dagligt, Anton er en ruhåret gravhund han er dejlig. Jeg har en hjemmeside www.kennel-holtevejen.dk skriv meget gerne i min gæstebog. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Velkommen herind Godt at se dig her sker lidt mere end inde på det andet forum, men det har du vel bemærket :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Stort VELKOMMEN der sker mange hyggelige ting herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Nej hvor hyggeligt! Dagplejemor - det kan vi lide at høre Mange gange velkommen, håber vi kan se billeder af dine skønheder snart.. Jeg tror først du kan vedhæfte dem når du har lavet et vist antal indlæg - men indtil da må vi vist liiige stikke forbi hjemmesiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Tusinde tak for velkomsten alle sammen:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Heeej Bodil:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia G Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Velkommen til Skønne hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Heeej Bodil:-) Hej Jeanette:vinken: du er da også overalt:-D:klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lone m Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Hej:5up: Velkommen til Hunde-Forum. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Hej Jeanette:vinken: du er da også overalt:-D:klovn: hehe jep, jeg er her, der og allevegne:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Tak for velkomsten til jer alle sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Hej og velkommen Dejligt med nogle flere belgiere Husk at poste tonsvis af billeder!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Hold da op hvor har vi mange Cleo/Kleo'er for tiden Velkommen til Jeg håber du bliver glad for at være her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 velkommen til :vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 Velkommen til, dejligt at se dig her inde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 Tusinde tak alle sammen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Oktober 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2009 Lige en kort præsentation af mig Jeg heder Bodil, er født i 1959 (en rigtig god årgang):blink: Jeg er regnskabs uddannet Jeg har altid haft hund, træner og er træner i DcH i Haderslev Nu har jeg 2 Belgiske hyrdehunde, Kleo som er fra 2004 er af varianten Tervueren Pittit som er fra 2006 er af varianten Groenendael Der ud over har jeg lille Anton i dagpleje fordi hans ”mor” arbejder alt for mange timer dagligt, Anton er en ruhåret gravhund han er dejlig. Jeg har en hjemmeside www.kennel-holtevejen.dk skriv meget gerne i min gæstebog. lille opdatering jeg har nu 3 hunde:-D Kleo, Pittit og lille Alfa født 4/6 2009 og datter af Kleo:engel: Så er der jo stadig Anton i dagpleje Desuden er der endnu Aston som venter på det helt rigtige hjem hvor man vil træne og gerne konkurrere fx i DcH eller lignene:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Oktober 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2009 lille opdatering jeg har nu 3 hunde:-D Kleo, Pittit og lille Alfa født 4/6 2009 og datter af Kleo:engel: Så er der jo stadig Anton i dagpleje Desuden er der endnu Aston som venter på det helt rigtige hjem hvor man vil træne og gerne konkurrere fx i DcH eller lignene:blink: Tillykke med den nye hund! Billeder? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts