Hop til indhold

Rally konkurrence tråd 2015


Camilse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Til dem der bor i jylland (eller dem fra øerne der gider køre langt....) - Synes det er et skide godt initiativ, der støtter det gode formål.

Og der må endda belønnes på banen, så det er genialt efter en lang konkurrence sæson :5up:

 

Så håber det er ok med reklame her, selvom jeg intet har med det at gøre.

 

 

[ATTACH=CONFIG]128588[/ATTACH]

 

Jeg ville så gerne med og støtte, men er nok på vej til London den dag, så det bliver lidt fysisk umuligt ;-)

 

Til gengæld har jeg opfordret mine kursister til at deltage!

Link til indlæg
Del på andre sites

Må lige blære mig lidt med turbohundens præstationer i Hillerød i weekenden :slem:. Vi var afsted for at forbedre vores kvallifikationspoint til finalen om Årets Hund i championklassen. Der var lidt pres på for den eneste måde at gøre det på, var ved at vinde klassen :shock:. Lørdag gik han super flot, men vi havde desværre en ommer så vi endte på 97 point. Og med to der gik til 100 rakte det kun til en tredjeplads. Ikke noget der kunne bruges. Søndag var der en af de hunde der var på før mig der gik til 99 så vi skulle ligesom gå til 100 for at have en chance for at vinde. Intet pres der. Men det gjorde vi så også :banan:. Tempo var totalt på, knivskarp og ikke til at narre der hvor der var fælder på banen (bl.a. en fremadsendelseskegle med en plastik-rose i toppen). Så nu hvor alle kvalifikationsprøverne til ÅH er overstået ligger vi med makspoint. Uh det bliver spændende til finalen i november.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bamse :hjerte:

 

Jaaa :lun: Han er altså lidt noget særligt :lun:

 

Yay! Jeg var kommet på venteliste til rallykonkurrence i Hadsten, bare for at prøve en begynderklasse med Robbie inden babyen kommer.

Har fået mail i dag om at der er blevet plads til os, så nu skal Robbie og jeg prøve kræfter med rally :mrgreen:

 

Ih, hvor spændende - Så ses vi :blink:

Må lige blære mig lidt med turbohundens præstationer i Hillerød i weekenden :slem:. Vi var afsted for at forbedre vores kvallifikationspoint til finalen om Årets Hund i championklassen. Der var lidt pres på for den eneste måde at gøre det på, var ved at vinde klassen :shock:. Lørdag gik han super flot, men vi havde desværre en ommer så vi endte på 97 point. Og med to der gik til 100 rakte det kun til en tredjeplads. Ikke noget der kunne bruges. Søndag var der en af de hunde der var på før mig der gik til 99 så vi skulle ligesom gå til 100 for at have en chance for at vinde. Intet pres der. Men det gjorde vi så også :banan:. Tempo var totalt på, knivskarp og ikke til at narre der hvor der var fælder på banen (bl.a. en fremadsendelseskegle med en plastik-rose i toppen). Så nu hvor alle kvalifikationsprøverne til ÅH er overstået ligger vi med makspoint. Uh det bliver spændende til finalen i november.

 

:banan:

Stort tillykke - Og pøj, pøj til årets hund!

Link til indlæg
Del på andre sites

Yay! Jeg var kommet på venteliste til rallykonkurrence i Hadsten, bare for at prøve en begynderklasse med Robbie inden babyen kommer.

Har fået mail i dag om at der er blevet plads til os, så nu skal Robbie og jeg prøve kræfter med rally :mrgreen:

 

Hvornår??

Må lige blære mig lidt med turbohundens præstationer i Hillerød i weekenden :slem:. Vi var afsted for at forbedre vores kvallifikationspoint til finalen om Årets Hund i championklassen. Der var lidt pres på for den eneste måde at gøre det på, var ved at vinde klassen :shock:. Lørdag gik han super flot, men vi havde desværre en ommer så vi endte på 97 point. Og med to der gik til 100 rakte det kun til en tredjeplads. Ikke noget der kunne bruges. Søndag var der en af de hunde der var på før mig der gik til 99 så vi skulle ligesom gå til 100 for at have en chance for at vinde. Intet pres der. Men det gjorde vi så også :banan:. Tempo var totalt på, knivskarp og ikke til at narre der hvor der var fælder på banen (bl.a. en fremadsendelseskegle med en plastik-rose i toppen). Så nu hvor alle kvalifikationsprøverne til ÅH er overstået ligger vi med makspoint. Uh det bliver spændende til finalen i november.

 

I var mega mega mega seje! Det var vildt imponerende. Der bliver kamp til stregen om Årets Hund titlen!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Ihhh... Seje drenge jeg har mig.

 

De lavede begge 99 point i hver, i hhv. begynder og ekspert til sidste turnerings runde i DGI turneringen. :klap:

 

Det betød, at Bamse vandt turneringen i begynder :lun:

Yoda kunne desværre ikke placeres overordnet, selvom han har vundet både denne, da pointene fra første runde ikke talte med.

Men kan vist kun være tilfreds med 2 x 99 point i ekspert for ham :5up:

 

Og så vandt klubben overordnet hele turneringen og vi har fået vandrepokal med hjem :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Trænger en tråd til ALLE konkurrence resultater, uanset sportsgren.

Glemmer at opdatere, fordi jeg spreder mig over lidt mange ting :oops:

 

 

Men startede også rally i går.

Og Yoda gik en rigtig, rigtig fin bane.

 

Han mistede et point i en bakke, fordi der var nogle der smed med fodersække lige bag ham og det var sådan lige mystisk nok midt i en bakke.

Så han måtte bakke tilpas skævt til at kunne se hvad de lavede :mrgreen:

 

Og så var der en enkelt langsom reaktion, men ellers gik han skide godt og det var skønt at gå med ham!

 

Så vi endte sørme på 98 point - Aner ikke hvad placering det blev til, da jeg gik LP prøve under præmieoverrækkelsen.

Men det var en skøn overraskelse at hente en cert-rosette sammen med min startbog :klap:

Så mangler vi "kun" 2!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...