Hop til indhold

MAJ billeder


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 129
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Billeder fra Int. udstilling lørdag i Neumünster, havde egentlig ikke lyst til at tage afsted, Carlos havde haltet ugen før, men var frisk igen, Wilma nåede jeg ikke at få vasket, hun havde været en tur i søen til hunde træning, pelsen var fin og blød, så jeg regnede med at det nok kunne gå. Nå men hun bestemte sig også, for at savle ned af sig selv på turen derned, aargrr...

Det haglede, lynede, tordnede, stormede og regnede, ind imellem var der lidt sol.

Nøj jeg var glad for at vi tog afsted alligevel, Carlos blev bedste han og på dagen INTCH/International udstillings champion, min hjemmelavede Wilma stillede i brugsklasse, blev bedst i racen og fik en flot placering som nummer 3 i gruppe bedømmelserne ud af 18 spaniels/retrievere. Stolt opdrætter og ejer.

BIG 3.JPG

Hagl.jpg

BIR BIM.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Billeder fra Int. udstilling lørdag i Neumünster, havde egentlig ikke lyst til at tage afsted, Carlos havde haltet ugen før, men var frisk igen, Wilma nåede jeg ikke at få vasket, hun havde været en tur i søen til hunde træning, pelsen var fin og blød, så jeg regnede med at det nok kunne gå. Nå men hun bestemte sig også, for at savle ned af sig selv på turen derned, aargrr...

Det haglede, lynede, tordnede, stormede og regnede, ind imellem var der lidt sol.

Nøj jeg var glad for at vi tog afsted alligevel, Carlos blev bedste han og på dagen INTCH/International udstillings champion, min hjemmelavede Wilma stillede i brugsklasse, blev bedst i racen og fik en flot placering som nummer 3 i gruppe bedømmelserne ud af 18 spaniels/retrievere. Stolt opdrætter og ejer.

[ATTACH=CONFIG]126607[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]126608[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]126609[/ATTACH]

 

Tillykke!!:mrgreen: smukke hunde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er også kun lige fyldt et år, så han ret meget baby alting. Var det ikke fordi han var så sprængfyldt med energi, så havde jeg været bekymret over han er så tynd som han er. Men det med bredden kommer nok... En eller anden dag...

 

Og med det fjæs kan man jo ikke meget andet end :hjerte:

 

Uhh det kan jeg godt huske fra da Aya var i den alder, hun var simpelthen et skelet med pels på.

ayatynd.jpg~original

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Vil også sige jeg er ret misundelig på en hundestrand, det gad jeg virkelig godt have her - men nej nej det er lige før at det er "forbudt" at have hunden med på stranden endda i snor :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...