Hop til indhold

Stor væskeansamling og arvæv i nakken.


MrBaadsgaard
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen - jeg er den lykkelige ejer af en dejlig rottweiler hvalp på 7 måneder , for cirka 3 uger siden opdagede jeg en ordentligt knold på nakken af Cezar - vi fik i første omgang kørt ham til en dyrlæge i Tyskland og han tog nogle celle prøver af væskeansamlingen - da han ringede tilbage cirka 5 dage senere fortalte han at der heldigvis ikke var kræft i cellerne eller at det skulle være farligt - dog var knolden blevet større så den skulle tømmes for væske . Det fik vi så gjort ved dyrlægerne i Broager - da vi hentede ham igen havde de tømt væsken og taget en masse arvævs knuder ud ( væsken er egentligt ikke flydende men nærmere meget fedtet og luftigt Hvidt skum ) han havde fået et dræn i og et 10 cm langt snit . Vi håbede så at det var overstået og vi kun lige skulle klare 1 uge hvor han ikke måtte klø aret op. Dog bliver det hvide skum ved med at blive dannet og han virker til at blive sløvere og sløvere , vi skal igen her mandag ned til dyrlægen for at høre hvad vi nu gør . Mit spørgsmål er om der er nogen af jer der har oplevet noget lignenende - dyrlægen hvor det blev fjernet havde aldrig set noget lignende før .

Link til indlæg
Del på andre sites

Han spiser egentlig rimeligt normalt og drikker også - om det er helt ligeså meget kan jeg ikke sige men det er ikke langt fra. Hvordan ser jeg efter feber? Han sover meget mere og piver lidt engang imellem - dog når det rammer ham kan han virke helt normal og fare rundt som han plejer . Det er sku svært at forklare over skrift :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 years later...
11 timer siden, KarinaK skrev:

Hejsa

jeg er meget nysgerrig efter hvad dyrlægen fandt ud af det var. 

Jeg har nemlig en hund på 13 måneder, der pludselig har fået en stor væskesamling på nakken... 

Har snakket med dyrlæge, men vil til min erfaring gerne høre hvad diagnose din hund endte med at få. 

Tråden er fra 2015 så du skal nok ikke forvente at få svar.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...