Hop til indhold

Jeg skal have belgier-baby <3


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 169
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg lover at spørge om alt på tirsdag:-) Og undskyld du måtte vente så længe - fik lige travlt på job og er lige kommet ind af døren:-)

 

Det er da selvfølgelig helt i orden! Der ER jo trods alt et liv uden for HF :blink:

 

Jeg glæder mig til at høre mere på tirsdag, selv Heino syntes at det lød interessant med en lækker groenendael i Århus :mrgreen: (Han er som sagt ikke så imponeret over racen, den er unyttig fordi den ikke kan bruges til jagt :sjov: og så går han alligevel på jagt med to labrador/bordercollie-blandinger, som er og har været super effektive jagthunde :blink: :hjerte:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhr men altså :lun: Vildt nuttet baby!

 

Uh. Nu er det sikert nemmere at finde navn, når der sat "ansigt" på :mrgreen: Han er da vildt nuttet!

 

Er du selv nærmet der noget?

 

Lige nu hælder jeg (vi, vi skal jo blive enige :cool:) til Yankee :lun: For det første mødte jeg engang en vildt lækker groenendael der hed Yankee, vi er begge meget glade for USA og så er han jo lige så lækker som en chokoladebar :mrgreen: :hjerte: Men hold op hvor er det bare svært!! :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu hælder jeg (vi, vi skal jo blive enige :cool:) til Yankee :lun: For det første mødte jeg engang en vildt lækker groenendael der hed Yankee, vi er begge meget glade for USA og så er han jo lige så lækker som en chokoladebar :mrgreen: :hjerte: Men hold op hvor er det bare svært!! :genert:

 

Jeg tænkte også Yankee :lol: Men det gør jeg generelt når jeg ser en stor Groenendael han, så tænker jeg på Yankee :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...