Hop til indhold

Jeg skal have belgier-baby <3


Nollike
 Share

Recommended Posts

Jeg tænker at det vil være smart at oprette en seperat tråd, så kan jeg fylde billeder osv. i efterhånden :lun:

 

Endelig er 8 års søgning slut, jeg har fundet en opdrætter hvis hunde lever op til mine forhåbninger, så om 14 dage flytter der en groenendael hvalp ind hos os :hjerte: I den forbindelse er jeg yderst modtagelig for navneforslag :mrgreen: Den gamle belgier hed jo Futte (og det gør den nyes far faktisk også :hjerte:) og enten skal det være et lidt "stateligt" navn eller også skal det være hyggeligt, ligesom jeg synes at Futte er :lun:

 

Nå, men bla, bla, bla, jeg ved jo godt at I tænker "hold nu op med alt det snak, hit med billederne", så her kommer de :mrgreen:

 

Det er tre forskellige han-hvalpe, vi ved endnu ikke hvilken en af dem det bliver, de bliver hvalpetestet på søndag :klap:

 

11206111_10205470779461219_7432293195420599701_n.jpg

 

Sovehvalp, det er hårdt at forsøge at gnave snørrebånd over :lun:

11149536_1636705469878622_8078350102986274641_n.jpg

 

I kan se far og mor her:

http://www.gipote.dk/hunde-annoncer/77395

 

Juhuuu, jeg glæder mig HELT VILDT!!! :ivrig::yeah:

11139767_10205470778901205_585249173981919004_n.jpg

11165287_10205470778541196_7843012787014779509_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 169
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

søøøøøød! byder på mine standardnavne, som jeg bliver ved med at foreslå, til en eller anden en dag springer på (synes selv, at de er helt geniale!): snuden, fantomet eller høvding (det sidste vil jeg dog foretrække til tæve - kaldte faktisk petrines sidste nye hvalp det ret længe, men hun blev ligesom aldrig rigtigt overbevist). nå, men du tager bare for dig :mrgreen: og tillykke, han er mega nuttet og jeg håber, at vi får lov at møde ham!

Link til indlæg
Del på andre sites

søøøøøød! byder på mine standardnavne, som jeg bliver ved med at foreslå, til en eller anden en dag springer på (synes selv, at de er helt geniale!): snuden, fantomet eller høvding (det sidste vil jeg dog foretrække til tæve - kaldte faktisk petrines sidste nye hvalp det ret længe, men hun blev ligesom aldrig rigtigt overbevist). nå, men du tager bare for dig :mrgreen: og tillykke, han er mega nuttet og jeg håber, at vi får lov at møde ham!

 

Njaa, jeg tænker lige over det ik'?:engel::mrgreen: Altså det med navnet forstås, jeg er klart med på at mødes :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt for dig at du endelig får en ny Futtehund :bighug: :hjerte: Stort tillykke!

 

Du må lige huske at være lidt mere aktiv herinde for eftertiden, når nu du har annonceret hvalp - man bliver ikke populær hvis man glemmer at spamme HF med hvalpebilleder! :fyfy::engel:

 

Glæder mig til at følge jer :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt for dig at du endelig får en ny Futtehund :bighug: :hjerte: Stort tillykke!

 

Du må lige huske at være lidt mere aktiv herinde for eftertiden, når nu du har annonceret hvalp - man bliver ikke populær hvis man glemmer at spamme HF med hvalpebilleder! :fyfy::engel:

 

Glæder mig til at følge jer :lun:

 

Jeg LOVER at jeg nok skal spamme med billeder :lun: og historier - og plagen om playdates osv. osv. osv. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

Endelig er 8 års søgning slut, jeg har fundet en opdrætter hvis hunde lever op til mine forhåbninger, så om 14 dage flytter der en groenendael hvalp ind hos os :hjerte: I den forbindelse er jeg yderst modtagelig for navneforslag :mrgreen:

 

Juhuuu, jeg glæder mig HELT VILDT!!! :ivrig::yeah:

 

Tillykke med fundet - utrolig at det skal tage 8 år, men godt du fandt den rette. Fibbe hvis navnet skal holdes i stil med det tidligere, men jeg synes nu et pænt navn er det mindste man kan give sin hund, så Hercule ville passe til en hanhund :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuuh så fin og lille (lidt endnu :mrgreen: ) og nuttet :lun:

 

Stemmer for Ingolf. Eller Tesco. Eller Viggo. Og så Lord foran. Det kan kun blive godt :mrgreen:

 

Jahhhhh:klap:

 

Tillykke med ligeomsnart-hvalpen:lun: Jeg har en på hold, Zorro, som bare er verdens mest kærlige hund! Som i at han får egentlig aldrig lavet så meget, han finder bare et menneske at læne sig op ad, og forventer at blive nonstop-nusset i en time:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...