Hop til indhold

Hyler i søvne


De 3 Stribede
 Share

Recommended Posts

Hejsa.. Er der nogen der har et godt råd ?

 

Min ene hund hyler i søvne om natten og de to andre stemmer i efter kort tid.

 

Problemet er at jeg arbejder om natten og er derfor ikke hjemme til at stoppe det og naboen er mildest talt ikke begejstret, hvilket jeg godt forstår.

 

Jeg har tidligere taget hende på fersk gerning da hun gjorde det nå jeg var hjemme. Hun reagerer ikke hvis jeg kalder på afstand og hun vågner når jeg kommer ud til hende.. De sover ikke i soveværelset.

 

Jeg troede at problemet var løst da hun er holdt op med at hyle når hun sover når jeg er hjemme ? Og vi har boet i en kort periode hos min mor indtil jeg fik min lejlighed og der var ingen nattehyl

 

De kan godt være alene hjemme og naboen siger at det er kort efter jeg kører på arbejde de hyler i 30 min +/- og så kommer der ro på

 

Hun er 8 år.. Er det kun et hyle-når jeg-sover-om-natten-problem eller har jeg overset et alene hjemme problem ?

 

Er der nogen med et godt råd ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror som Ulla, at det er absolut mest sandsynligt, at der er tale om en reaktion på, at du tager afsted, altså et alene-hjemme-problem. Hunde kan godt komme med diverse lyde, når de sover - som os mennesker. Men 30 minutters vedvarende hylen i søvne, kan jeg ikke forestille mig.

 

Jeg er helt enig med den her!

Tror ganske enkelt ikke på, at en hund hyler i søvne i så lang tid - hvis det virkelig starter i søvne vil den jo selv vågne, tænker jeg. Så jeg tilslutter mig koret med alene-hjemme-problem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...