Hop til indhold

Mystisk knop


Sille12
 Share

Recommended Posts

Hej,

Min ene hund har fået en knop ved det ene øje. Først troede vi at det var en flåt/tæge og derefter en lille snegl, hvilket det da stadig kan være;-)

Men det er som om den sidder godt fastlidt vokset sammen/fast på huden) og det er jo ikke et sted man lige hiver og slider, da øjet jo er et følsomt sted.

Håber i kan forstørre og se det og give et bud på hvad I tror det er :-) vi holder naturligvis øje med det og ser om den bliver større.

Tilsyneladende generer den ham ikke.

 

V.H. Sille

 

knop 004.jpg

knop 007.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor længe har den siddet der? Det er jo ikke et sted, man nemt overser..

 

Jeg ville absolut lade dyrlægen se på den.

 

Hvis den har siddet der i måneder, så er det nok ikke nogen hastesag. Men en relativ ny dims på sådan et sted, skal kikkes på så hurtigt som muligt.

 

Det behøver ikke være noget ondartet... Men det er en berner sennen, ikke? Så skal du altså ikke vente.... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pyh..... Jeg troede at det var en berner... :roll: Farverne er jo de samme.. Og man ser ikke meget mere end øjenpartiet på billedet..

Så er jeg lidt mere rolig...

 

Men ikke rolig nok...

Sådn en dims med den beliggenhed, den skal bare væk. Og jo hurtigere det sker, jo større er chancen for at der ikke er noget i øjet, der tager for meget skade... Det er ikke så rart at mangle en tårekirtel eller -kanal... Men med øjendråber er det til at leve med... Hvis det ikke kan være anderledes..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes nok det var berner-øjne.....:lun:

 

hvis det var MIN berner, så ville jeg prøve at få fat i egen dyrlæge over telefonen i morgen... Hvis der er lørdagsåbent...

Og aftale tid mandag, med henblik på fjernelse eller biopsi eller hvad dyrlægen mener er bedst..

 

Hvor gammel er din berner? Ikke at det gør den store forskel.. Bernere venter ikke altid til de bliver gamle, med at udvikle sådan noget skidt... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Han er 6 år. Da det ikke lader til at genere ham, tror jeg, at jeg ser tiden an til mandag og så får vi en tid. De har ikke lørdagsåbent.

Men jeg tænker nu ikke at det er alvorligt. Håber stadig at det viser sig at være en flåt/tæge/snegl der har bidt sig fast ;-) omend jeg nu ikke tror det.

 

 

V. H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Han er 6 år. Da det ikke lader til at genere ham, tror jeg, at jeg ser tiden an til mandag og så får vi en tid. De har ikke lørdagsåbent.

Men jeg tænker nu ikke at det er alvorligt. Håber stadig at det viser sig at være en flåt/tæge/snegl der har bidt sig fast ;-) omend jeg nu ikke tror det.

 

 

V. H. Sille

 

en flåt vil nok falde af af sig selv inden mandag.......

 

Det er jo bare det med bernere, at de jo har tendens til værre ting...

Hvis det var enhver anden race, så ville jeg heller ikke være SÅ bekymret.. Der findes mindre farlige ting, der kan udvikles i øjenslimhinden..

 

Men du kan ikke gøre andet end at vente til mandag... Bed om en akuttid...

Bare for en sikkerheds skyld........

 

Ej... Jeg håber at du slet ikke får brug for at ringe... :lun:

Fortæl, når der er noget nyt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Sille12.. Der er noget brunligt lige under knoppen... Er det lidt søvn? Eller en fejl ved billedet? Jeg kan nemlig ikke se det på de to tidligere billeder...

 

Bernere er bare så smukke...:lun:.. Jeg har været totalt forelskede i dem jeg har haft...... Da vi fik vores første bernerhvalp hjem, lavede jeg ikke meget andet end at ligge på gulvet og kikke på at han sov... Mine bernere har været gode til at sove... Og hvalpene ligner noget man tror er løgn.. De er slet, slet ikke til at stå for....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa,

 

Lige hjemkommet fra dyrlægen :-) . Det var bare en vorte(vidste ikke de kunne være sorte). Dyrlægen sagde at så længe den ikke generede ham, var det ikke nødvendigt at fjerne den.

 

Så nu ser vi lige tiden an ;-) .

 

V.H. Sille

 

Nårh... Jo vorter kan godt være sorte. Den ser bare så glat og blank ud på billedet, så jeg frygtede at det var noget andet.. :cry:

 

Men altså! TILLYKKE med den gode nyhed!! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...