Hop til indhold

Min hund er nervøs, men..


Pernille og Lucca
 Share

Recommended Posts

Jeg undrer mig lidt over logikken ved min hund. Hun synes at nogle lyde er voldsom farlige, hun kan fx ikke tage lyden af en klikker. Derudover er hun nervøs hvis vi rykker rundt på tøjstativet, vores guitar ect herhjemme. Men det bedste hun ved er kæmpe store hanhunde, dem fiser hun gerne rundt med. Og kaster sig gerne i armene på fremmede mennesker. :genert: hun har boet her i to år, så jeg tænker lidt at hun må da have vænnet sig til tingene. Burde jeg træne eller bare ignorere?

Link til indlæg
Del på andre sites

lyde er jo noget helt andet end andre hunde. Men jeg kender godt det med at man ikke synes det giver mening.... Johna kan ikke håndtere den lyd facebook messenger siger, når der kommer en ny besked. hun forlader seriøst rummet med halen mellem benene :vedikke: Karla kan ikke have når folk laver pruttelyde med læberne :vedikke: man kan starte en gravko ved siden af dem begge uden de blafrer med et øre - det giver ingen mening!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Ja lyde er noget mærkeligt noget :-)

 

Græsslåsmaskine, støvsuger en køkken maskine der larmer vildt er lige meget. Men lyde fra en mobil det er bare træls synes de. Mest Walther. Manden fandt lige et par nye lyde på mobilen i eftermiddag og sad og testede dem lidt, det brød Walther sig slet ikke om, mærkeligt. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...