Hop til indhold

Nogen der skal til myndeshow i weekenden?


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg tager nok også en smut derned. Bor jo i Nyborg og har gået en del på jagt på Broholm.

 

Det kunne jo være morsomt hvis nogen af jer fra Sjælland tog toget til Nyborg station. Der kunne vi mødes og køre til Broholm i min bil. Hvis vi kan få det til at passe?

 

Umulia hvad tid - og hvor længe ville du påtænke at evt være der?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager nok også en smut derned. Bor jo i Nyborg og har gået en del på jagt på Broholm.

 

Det kunne jo være morsomt hvis nogen af jer fra Sjælland tog toget til Nyborg station. Der kunne vi mødes og køre til Broholm i min bil. Hvis vi kan få det til at passe?

 

Umulia hvad tid - og hvor længe ville du påtænke at evt være der?

 

Jeg havde set i busplanen at jeg kan være der 11.20 og tage hjemad igen 14.20.

Men med et lift fra Nyborg kunne jeg gøre det hurtigere ;-)

Er dog stadig ikke sikker på at jeg tager af sted :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er jo også god tid. Er det lørdag eller søndag du påtænker?

 

Lad os holde linjen åben, så må vi se. har du hund med?

 

Der er 30 minutters kørsel fra Nyborg station til Broholm i bil. Og mindre end 2 timer på udstillingen går ikke. det er jo også hen over frokost så. Det må man ikke se bort fra :cool:

 

Når man er i bil og det er godt vejr kan man have stole og bord med - at sidde godt, nyde lidt medbragt mad, en øl eller vand, se på hunde og have godt selskab. Det duer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er jo også god tid. Er det lørdag eller søndag du påtænker?

 

Lad os holde linjen åben, så må vi se. har du hund med?

 

Der er 30 minutters kørsel fra Nyborg station til Broholm i bil. Og mindre end 2 timer på udstillingen går ikke. det er jo også hen over frokost så. Det må man ikke se bort fra :cool:

 

Når man er i bil og det er godt vejr kan man have stole og bord med - at sidde godt, nyde lidt medbragt mad, en øl eller vand, se på hunde og have godt selskab. Det duer.

 

Det var lørdag, men nu har min søn lige meldt at han kommer hjem og forventer stegt kylling til middag, så det bliver ikke den dag :)

Og hund med - nej, det tror jeg ikke var en god idë. Selv om jeg godt kunne forestille mig at lille lavbenede Oluf ville nyde at være omgivet af slanke mynde-frøkner :mrgreen:

 

Lyder ellers hyggeligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nu ikke bekymret for at blive forulempet. Det ville da være første gang nogensinde på en hundeudstilling så.

 

Der er næppe heller nogen sindssyge myndefabrikanter der har den opfattelse at du har ødelagt deres fine forretning.

Når man flere gange er blevet truet af personer som med sikkerhed deltager i arrangementet, er lysten til selv at være der minimal.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var en tur forbi. Dejligt sted, mange mennesker, dejligt vejr og en masse smukke hunde.

 

Vi talte en del med forskellige folk og mødte sjovt nok nogen som i sin tid havde besøgt hundeudstillingerne i lunden i Silkeborg sidst i 70'erne og først i 80'erne, samt de bænkede udstillinher i Herning dengang. Det er nu morsomt når man møder den slags mennesker.

 

Især et par Pharao hunde overraskede mig. De er større og kraftigere end jeg mente at kunne huske og de Irske ulvehunde imponerer jo altid. De skønne store buskede hunde virker bare så rare og lette at håndtere.

 

Så var der jo de fantastiske Afghanere hvor udstillere og hunde næsten er lige interessante at se på. Hvordan nogen farver håret så det passer til hunden og også matcher frisuren. Og,mselv på en varm dag mænd i habit og slips, på udendørs hundeudstilling, fører en lille Italiensk mynde, med stor elegance og fintfølelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var en tur forbi. Dejligt sted, mange mennesker, dejligt vejr og en masse smukke hunde.

 

Vi talte en del med forskellige folk og mødte sjovt nok nogen som i sin tid havde besøgt hundeudstillingerne i lunden i Silkeborg sidst i 70'erne og først i 80'erne, samt de bænkede udstillinher i Herning dengang. Det er nu morsomt når man møder den slags mennesker.

 

Især et par Pharao hunde overraskede mig. De er større og kraftigere end jeg mente at kunne huske og de Irske ulvehunde imponerer jo altid. De skønne store buskede hunde virker bare så rare og lette at håndtere.

 

Så var der jo de fantastiske Afghanere hvor udstillere og hunde næsten er lige interessante at se på. Hvordan nogen farver håret så det passer til hunden og også matcher frisuren. Og,mselv på en varm dag mænd i habit og slips, på udendørs hundeudstilling, fører en lille Italiensk mynde, med stor elegance og fintfølelse.

 

 

:klap:

 

Jeg elsker også at kigge på mennesker på de udstillinger. Sjovest er de kvinder der virkelig duller sig op med bunkevis af makeup, korte nederdele og nedringede toppe:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...