Hop til indhold

til led


pivpiv
 Share

Recommended Posts

http://hestenshelse.dk/muskler-sener-led/3244-innordic-strongjoint-staerke-led-hos-hest-hund-og-kat.html#/vaelg_antal_kg-3_kg_hund

Nu har jeg læst et par brugere vurdere dette.

Pt bruger vi msm, grønlæbemusling og cortaflex til den gamle - men tænkte om dette måske kunne erstatte de tre?

Kender I noget til det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Prisen er lidt høj synes jeg også ....

 

og som Anne så er 20-30 gram om dagen godt nok meget - hvis jeg tænker på hvor lidt Walther får hver aften, det er vist under 5 gram, jeg kan dog ikke lige huske hvilket mærke det er (er på arbejde :-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager selv de piller Dorte linker til - køber nogle bøtter af gangen. Beaglerne har fået af dem - men det er hårdt at knuse dem da det er overtrukket med en slags film for at de er nemmere at sluge - så i stedet er jeg vendt tilbage på luposan gelenk. Køber det i 2,7 kg spande (er lige nu på tilbud hos zooplus uk) - så har beaglerne til ½ år. Sådan en spand koster 670 som jeg lige har fået hjem. Det har nu holdt Charlie smertefri 1 års tid.

 

Det er luposan gelenk pellets de får

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager selv de piller Dorte linker til - køber nogle bøtter af gangen. Beaglerne har fået af dem - men det er hårdt at knuse dem da det er overtrukket med en slags film for at de er nemmere at sluge - så i stedet er jeg vendt tilbage på luposan gelenk. Køber det i 2,7 kg spande (er lige nu på tilbud hos zooplus uk) - så har beaglerne til ½ år. Sådan en spand koster 670 som jeg lige har fået hjem. Det har nu holdt Charlie smertefri 1 års tid.

 

Det er luposan gelenk pellets de får

 

Her ryger de bare hele i en klat leverpostej, så glider de ned uden problemer.

De får en hel hver aften

Link til indlæg
Del på andre sites

pt er jeg bare SÅ træt af at jeg ikke har fundet noget hvor det hele er i en.

Den gamle får tre forskellige ting og jeg gad godt at det var lidt lettere.

Vi prøvede at give hende smertestillende for at se om hun har ondt - der var ingen forandring, så hun går åbenbart bare mærkeligt pga alderen og gigten kommer lidt i bølger.

Det er simpelthen en jungle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Grønlæbet musling er det samme som glucosamin.

Man laver glucosamin af grønlæbet musling

 

Nej! Glucosamin KAN udvindes af grønlæbet musling, men laves oftest kemisk. Glucosamin virker opbyggende på brusk, mens grønlæbet musling (som helhed) virker antiinflamatorisk, og det gør glucosamin ikke. Så der er forskel!

@pivpiv, hvis du bestiller Luposan Gelenk Pellets i UK, vil jeg gerne have 2,7 kg med, så kan vi dele fragten?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...