Hop til indhold

Skrækkelige unghunde.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

  • Svar 397
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Trillo "glider" med hovedet først hen ad et ådsel i skovbunden. Jeg siger nej! Slut! Hun kigger på mig. Sætter sig så halvt ned og mens hun sender mig engleøjne, gnubber hun lige så stille røven oven i det døde kræ.

 

Det var svært at sige nej og slut igen, og kalde hende ind, for jeg var lige ved at dø af grin.

Fik dog min hævn senere, da hun blev tvunget i bad. Ondehundemor.DK :-D

 

IMG_20160124_103557.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Trillo "glider" med hovedet først hen ad et ådsel i skovbunden. Jeg siger nej! Slut! Hun kigger på mig. Sætter sig så halvt ned og mens hun sender mig engleøjne, gnubber hun lige så stille røven oven i det døde kræ.

 

Det var svært at sige nej og slut igen, og kalde hende ind, for jeg var lige ved at dø af grin.

Fik dog min hævn senere, da hun blev tvunget i bad. Ondehundemor.DK :-D

 

[ATTACH=CONFIG]130504[/ATTACH]

 

Ha ha ha hun er da kreativ :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så nu er han henvist til en stol!? Kan godt forstå han ser mismodig ud, tsk, tsk:blink: Dejligt billede, iøvrigt..

 

Ha ha ha, det er nok mere pga jeg altid stikker mine iskolde fødder ind under ham når han sidder i sofaen :-D Der kan han få lov til at sidde i fred. OG en perfekt stilling til at sidde og nedstirre mig mens han venter på sin gåtur ;-) Problemet er at han også sætter sig der når jeg sidder der :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha ha, det er nok mere pga jeg altid stikker mine iskolde fødder ind under ham når han sidder i sofaen :-D Der kan han få lov til at sidde i fred. OG en perfekt stilling til at sidde og nedstirre mig mens han venter på sin gåtur ;-) Problemet er at han også sætter sig der når jeg sidder der :-D

 

Viste min datter billedet, hun sagde, "nårh!, skal vi ikke ha' sådan en?" Jeg sagde absolut nej, med tanke på dine rædselsberetninger! Men han er nu altså nuttet! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skrækkelige Terkel har været heeeeelt nem og stille og rolig i dag! :mrgreen: Jeg gav nemlig hundene hver sit kæmpe tørret ben, og for filan da, de har haft at lave hele dagen! :5up: Jeg er jo småsyg, så det har været vildt dejligt at de har kunnet holde sig selv aktiverede på den måde. Har købt 10 store ben til ingen penge, og de er bare gode. Da de er tørrede er "snasket" på dem ikke snasket og klamt og ulækkert, men bare fedt. Og når de har gnavet det væk så er selve benet helt tørt at røre ved, så de kan sagtens ha' dem inde - fedt! :5up: Og de er åbenbart spændende meget længe, selv gamle Iso, som ikke er den store bengnasker, kan ligge og tygge i de ben i flere uger efter. Hvis ikke jeg allerede har linket til dem så er det de her: https://www.barabas-petshop.de/trockenwaren/vom-rind/?tt_products[product]=26&cHash=1002df9e0760fa9f9d9fbbe115aa3029 Billige er de sgu også. Eneste ulempe er at man skal betale vha. bankoverførsel, men det lader ikke til at være nogen skummel butik, så der er ingen fare ved det, det koster bare lidt ekstra. Men det er sgu dét værd, når det er så godt. Og de har bare MEGET!!!

 

EDIT: nå, kan åbenbart ikke linke til lige de ben... Men det er dem der hedder kalbsunterbeine.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skrækkelige Terkel har været heeeeelt nem og stille og rolig i dag! :mrgreen: Jeg gav nemlig hundene hver sit kæmpe tørret ben, og for filan da, de har haft at lave hele dagen! :5up: Jeg er jo småsyg, så det har været vildt dejligt at de har kunnet holde sig selv aktiverede på den måde. Har købt 10 store ben til ingen penge, og de er bare gode. Da de er tørrede er "snasket" på dem ikke snasket og klamt og ulækkert, men bare fedt. Og når de har gnavet det væk så er selve benet helt tørt at røre ved, så de kan sagtens ha' dem inde - fedt! :5up: Og de er åbenbart spændende meget længe, selv gamle Iso, som ikke er den store bengnasker, kan ligge og tygge i de ben i flere uger efter. Hvis ikke jeg allerede har linket til dem så er det de her: https://www.barabas-petshop.de/trockenwaren/vom-rind/?tt_products[product]=26&cHash=1002df9e0760fa9f9d9fbbe115aa3029 Billige er de sgu også. Eneste ulempe er at man skal betale vha. bankoverførsel, men det lader ikke til at være nogen skummel butik, så der er ingen fare ved det, det koster bare lidt ekstra. Men det er sgu dét værd, når det er så godt. Og de har bare MEGET!!!

 

EDIT: nå, kan åbenbart ikke linke til lige de ben... Men det er dem der hedder kalbsunterbeine.

 

Dygtige Terkel. Og det var da et super tip du kom med. Er de røget de ben? Og virker knoglen som om den vil splintre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Skrækkelige Terkel har været heeeeelt nem og stille og rolig i dag! :mrgreen: Jeg gav nemlig hundene hver sit kæmpe tørret ben, og for filan da, de har haft at lave hele dagen! :5up: Jeg er jo småsyg, så det har været vildt dejligt at de har kunnet holde sig selv aktiverede på den måde. Har købt 10 store ben til ingen penge, og de er bare gode. Da de er tørrede er "snasket" på dem ikke snasket og klamt og ulækkert, men bare fedt. Og når de har gnavet det væk så er selve benet helt tørt at røre ved, så de kan sagtens ha' dem inde - fedt! :5up: Og de er åbenbart spændende meget længe, selv gamle Iso, som ikke er den store bengnasker, kan ligge og tygge i de ben i flere uger efter. Hvis ikke jeg allerede har linket til dem så er det de her: https://www.barabas-petshop.de/trockenwaren/vom-rind/?tt_products[product]=26&cHash=1002df9e0760fa9f9d9fbbe115aa3029 Billige er de sgu også. Eneste ulempe er at man skal betale vha. bankoverførsel, men det lader ikke til at være nogen skummel butik, så der er ingen fare ved det, det koster bare lidt ekstra. Men det er sgu dét værd, når det er så godt. Og de har bare MEGET!!!

 

EDIT: nå, kan åbenbart ikke linke til lige de ben... Men det er dem der hedder kalbsunterbeine.

hvor længe kan de så holde, altså hvordan opbevarer man de ben og hvad med porto er den dyr?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dygtige Terkel. Og det var da et super tip du kom med. Er de røget de ben? Og virker knoglen som om den vil splintre?

Nej, de er ikke røgede men bare tørrede. Og de splintrer ikke, de er som almindelige rå ben - overfladen er bare mere tør, og "snasket" er også helt tørt. Indtil hundene får gnavet i det. :lol: De lugter en del!

 

hvor længe kan de så holde, altså hvordan opbevarer man de ben og hvad med porto er den dyr?

Min veninde har haft dem liggende pænt længe - men de skal nok gerne ligge lidt halvkøligt. Altså ikke køleskab, men bare lidt koldere end stuetemperatur. Så tror jeg de holder længe. Man kan jo købe tørrede ben herhjemme også, og de har lang holdbarhedsdato. Problemet er bare at de tit har ligget for varmt (på div. lagre etc.) så det kan godt ske de er dårlige. Jeg har købt i DK, hvor de var helt grønne og mugne. :badr: Portoen var ikke slem, nu købte vi fælles 2 x 10 ben og 2,5 kg andet tyggegrej, det gav vi 6€ for i porto.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så man kan evt bare have dem i garagen?

Jeg kan ikke komme til at bestille derinde, kan kun vælge omdeling i Tyskland :( Var ellers klar til en ordentlig portion ben til nabolagets hunde, for det er da billigt og så måske lidt ekstra til pigerne ;)

 

Jeg bestilte via hjemmesiden, så det skal gå? Ellers må man sende en mail, det plejer veninden vistnok gøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon det er nogle tilsvarende ben jeg har bestilt hos land og fritid? .landogfritid.dk/Land_og_Fritid/T%C3%B8rret_Gigant_Okseben/V921006 , de skriver at der er 8 ben i en kasse.

 

Dem jeg køber er kalvunderben, men jo, ellers er det jo "bare" tørrede ben. Jeg har bare aldrig kunne finde nogle i DK der er så gode som dem her. Enten er de mugne eller på andre måder dårlige, eller også synes hundene ikke de er ret spændende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er altså ikke noget bedre end at blive positiv overrasket af sin, i dag, fantastiske unghund. Vi mødtes med søde pivpiv i dag til noget træning, og han var bare så dygtig og kørte slet ikke op i stressniveau. Vi kunne endda stå og snakke sammen uden han gik bananas. Såååå stolt :-D

Og tusind tak til pivpiv for hjælpen, håber du kan få savlet af din trøje :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er altså ikke noget bedre end at blive positiv overrasket af sin, i dag, fantastiske unghund. Vi mødtes med søde pivpiv i dag til noget træning, og han var bare så dygtig og kørte slet ikke op i stressniveau. Vi kunne endda stå og snakke sammen uden han gik bananas. Såååå stolt :-D

Og tusind tak til pivpiv for hjælpen, håber du kan få savlet af din trøje :-D

 

jo jo jeg er vant til at vaske af efter både hunde, heste og fodbold, så trøjen skal nok blive ren ;)

 

Han var bare super og slet ikke så skrækkelig som du havde truet med. Han er SÅ kær og spørg lige om Øglen brokkede sig, han fik nemlig tidligt fri og var hjemme en halv time efter du var kørt ha ha ha

Vær du bare stolt af ham, vi mødes gerne igen en anden gang!!

Link til indlæg
Del på andre sites

jo jo jeg er vant til at vaske af efter både hunde, heste og fodbold, så trøjen skal nok blive ren ;)

 

Han var bare super og slet ikke så skrækkelig som du havde truet med. Han er SÅ kær og spørg lige om Øglen brokkede sig, han fik nemlig tidligt fri og var hjemme en halv time efter du var kørt ha ha ha

Vær du bare stolt af ham, vi mødes gerne igen en anden gang!!

 

Han er da godt nok uheldig :-D Men han fik da et billede af dyret. Han må med en dag så han kan hilse på ham.

Tak, ja det skal vi helt sikkert :-)

Lige nu ligger han med alle stængerne i vejret inde i sengen, bette-manden er godt træt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...