Hop til indhold

Gør jeres hunde også det?


Lenschow
 Share

Recommended Posts

Alle mine har gjort det! :mrgreen:

Nu er jeg nødt til at høre om andres hunde gør det

 

Om morgenen, når jeg står op, så står hunden - lige nu Aslan - også op. Mens jeg sidder på sengekanten og siger god morgen, så strækker hunden sig foran mig - og placerer sine forpoter og små klør på mine bare tæer og presser til:banan: det gør edderondt :engel:

 

Jeg fornemmer det er med vilje, og alle mine har gjort det.

 

Er der andre med hunde, der gør dette? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja mysla gør det gerne! Ikke specielt om morgenen, men sådan hvis hun er glad og skal strække sig.

 

Og det er egentlig lidt sjovt, for hun er en meget høflig hund der ellers nødig sætter poterne på en.

 

Åh mine er ikke de eneste! Jeg begyndte at blive nervøs :mrgreen:

 

Hvad er det tror du? Opmærksomhed? Det virker helt bevidst :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Walther gør det ikke, men han sparker en over skinnebenet hvis han vil nusses :lun:

 

Zeus han stamper på mine tæer om morgenen, strækker sig og det gør bare ondt, men er lidt sødt, sidder han ned mens jeg snakker med nabo ex. når vi er på tur sætter han poten på min sko :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Åh mine er ikke de eneste! Jeg begyndte at blive nervøs :mrgreen:

 

Hvad er det tror du? Opmærksomhed? Det virker helt bevidst :hmm:

Jeg ved ikke hvorfor men tror det er blevet en vane ?

Walthers sparken er helt klart mangel på opmærksom ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg forsøgte i morges at sætte mig afventende på sengekanten.

 

Loui strakte sig først for at blive nusset på maven (del af morgenritual - hun er lidt morgensløv) og hentede derefter mine sokker - ved ikke om det er udtryk for at hun er vaks og mener at der skal noget på mine fødder???

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine står henne ved trappen og venter på at jeg åbner lågen, så de kan komme ned. Hvis jeg er for sløv, løber de hen til sengen og dutter mig og så tilbage igen.

 

De kan dog sagtens finde på at strække sig "på" mig - men ikke om morgnen. Det er mere en aften ting eller en "jeg er lige vågnet fra en middagslur" ting

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg får direkte tæsk om morgenen :-D Oliver har lært at vente på at jeg siger godmorgen Basse-mand og så gør jeg klogt i bare at blive liggende og beskytte vigtige organer :-D Så snart jeg siger de ord så kommer han og møver, aser og maser hovedet ind i mig overalt imens han hygge brummer. Lige som en kat der gnider sig op ad en, bare i en helveds større krop. Jeg bliver dælme skubbet godt rundt i sengen. Det er nu egentlig ret hyggeligt :-D

 

Det du taler om, sker når vi gør klar til gåturene. Han er så spændt på at komme ud og ved jeg ikke gider at han hopper rundt, så i hans tilfælde tror jeg han gør det for at dæmpe ham selv. Han ligger så samtidig hans hoved på min mave mens han lige skal kløes bag ørene :-D Og ja det gør dælme nas ha ha

Link til indlæg
Del på andre sites

Jackie gør ikke sådan.... men hun ruller rundt og vil kløes på maven når vi tager sele af og på

 

og hvis jeg har det skidt en morgen har vi en lille komunikation om vi skal gå morgen tur nu eller om jeg må sove 1-2 timer mere.... den foregår ved et dut til min hånd, snuse + møs, et klø bag øret til hende, jeg sir lige lidt til.... og så sover vi begge to.

 

og så har Jackie det med at side på ens fod når det er muligt, dette er en stor ære som ikke alle får.

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh, min er meget påpasselig med ikke at træde på andre, sådan ret generelt. Han har virkelig god kontrol og det har han haft siden han var hvalp. Han tørrer til gengæld mule og gnubber hele hovedet mod os. Når han gør det ved børnene, så skubber han dem lidt, så meget kraft er der bag. Men aldrig så nogen falder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh, min er meget påpasselig med ikke at træde på andre, sådan ret generelt. Han har virkelig god kontrol og det har han haft siden han var hvalp. Han tørrer til gengæld mule og gnubber hele hovedet mod os. Når han gør det ved børnene, så skubber han dem lidt, så meget kraft er der bag. Men aldrig så nogen falder.

 

Det er ligesom Johna. Hun vil helst ikke berøre noget som helst eller nogen som helst med sine sarte prinsessepoter. Men gnide hoved og hele kroppen i dig, no problem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...