Hop til indhold

fovorit aktivitets spil


Anettesb
 Share

Recommended Posts

hej

 

tænker Jackie skal havde t nyt spil i julegave

 

hun er meget kvik til at gennemskue nye spil så giver hende gerne et par nye om året, så veksler vi mellem dem.

 

så hvilke spil syntes jeres hunde om?

hvordan er de at "lade"?

er de nemme at gøre rent?

 

hjemme lavede, købte, legetøj der giver mad (som kong) m.m. alt der giver lidt hjerne aktivitet.

 

 

har set lidt på det her:

 

samt Ninna otteson spil (vi har et)

 

så har hund kong, bold og 2 andre gnave mad dispenser (et kødben formet og et monster)

 

+ vi leger søg, har 3 kopper (klassik gade spil) og hun har sit tæppe jeg gemmer guf i, samt en taske med mad i klude med knuder.

 

så ikke fordi hun mangler... bare moren der vil forkæle.

 

 

har symaskine, så kunne jo principelt set sy selv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selv syet Nina Ottosens godbidstæppe. Den er jo så knap så sofistikeret som den buster måtte der, men jeg tænker, at man godt kunne lave noget lignende selv uden de store vanskeligheder.

 

jeg er generelt holdt op med at købe spil, da de koster alt for meget i forhold til hvad jeg synes hundene får ud af dem. De elsker dem dog, men Karla kan tømme de fleste af dem på under 30 sekunder, tror hendes rekord er 12 sekunder på et af dem :roll: det tager mig 10 gange så lang tid af fylde dem :lol:

 

så jeg laver te-søg eller lign med dem istedet og havde overvejet at genoptage min "find legetøj på navn" opgave som vinterhygge

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selv syet Nina Ottosens godbidstæppe. Den er jo så knap så sofistikeret som den buster måtte der, men jeg tænker, at man godt kunne lave noget lignende selv uden de store vanskeligheder.

 

jeg er generelt holdt op med at købe spil, da de koster alt for meget i forhold til hvad jeg synes hundene får ud af dem. De elsker dem dog, men Karla kan tømme de fleste af dem på under 30 sekunder, tror hendes rekord er 12 sekunder på et af dem :roll: det tager mig 10 gange så lang tid af fylde dem :lol:

 

så jeg laver te-søg eller lign med dem istedet og havde overvejet at genoptage min "find legetøj på navn" opgave som vinterhygge

 

enig de er meget dyre

Ninnas måtte har jeg helt klart tænkt mig at sy en variation af........ lige nu fungere rullede og foldede tæpper med knude fint.

 

om Jackie får noget specielt ud af spillet... eller det bare er begejstring over noget nyt + mad + leg med mig... det ved jeg ikke. Men hun viser hun nyder det

 

og ja hun tømmer også det meste hurtiger end jeg fylder det.... derfor det skal være nemt at fylde men svært at tømme

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har Kong Wobbler, Kong quest, diverse Kongs (til at fylde i), Greens, foderbolde og så nogle forskellige aktivitetsspil.

Deruodver bruger jeg et sammenfoldet tæppe til at gemme foder i, et viskestykke med knuder på, en kasse fyldt med legetøj, foliebakker og diverse plastemballage (så der er larm når de roder rundt dernede i) hvor foderet er spredt ned i, plastbøtter vendt på hovedet med foder under, vi gemmer foder rundt omkring i huset oppe i højden og sådan.

 

Og så lurer jeg lige med om der skulle komme nogle flere idéer jeg kan snuppe også :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

det ser sjovt ud

 

lidt stort til at kunne pakke væk i en lejlighed... men tror det ville være populert

 

ja det fylder lidt, den står også i garagen når den ikke er i brug ;-)

 

havde lavet en mindre version først - men den fik de ødelagt ret hurtigt, den var for "pindet", der skal nogle stolper til for at den ikke vælter :-)

 

Mad og labber = lettere voldsomt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har Kong Wobbler, Kong quest, diverse Kongs (til at fylde i), Greens, foderbolde og så nogle forskellige aktivitetsspil.

Deruodver bruger jeg et sammenfoldet tæppe til at gemme foder i, et viskestykke med knuder på, en kasse fyldt med legetøj, foliebakker og diverse plastemballage (så der er larm når de roder rundt dernede i) hvor foderet er spredt ned i, plastbøtter vendt på hovedet med foder under, vi gemmer foder rundt omkring i huset oppe i højden og sådan.

 

Og så lurer jeg lige med om der skulle komme nogle flere idéer jeg kan snuppe også :blink:

 

thja måske en ny slags kong... hun har kun klassik... larmer wobbel meget (må tænke på underbo)

 

hvilke spil har du?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...