Hop til indhold

Fjollehund


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Åååh, for pokker, når man er væk fra sin hund, så sætter man ekstra pris på sine videoer!

 

Og nu har jeg lige behov for at dele en video med andre hundemennesker, fordi Møffe simpelthen er så glad, fjollet, forsøgs-snedig, dejlig, skør og Møffet i denne video :lun: Han er lige begyndt rigtig at forstå springøvelsen og har besluttet, at han ELSKER den! Fik masser af grin i løbet af denne træningssession, hvor vi begge havde en fest! :banan: (og hvor jeg viser min absolut manglende evne til at holde kæft imens jeg træner). Håber andre end jeg kan grine lidt af ham på den gode måde :-)

 

 

 

Bonus er, at jeg kommer hjem på ferie d. 6. December, GLÆDER mig! :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er du da henne og hvorfor er du ikke sammen med vapsen? (undskyld hvis jeg har misset noget)

 

Det er helt ok :-) Jeg fik en unik chance for en dyrepasserelevstilling i Banham Zoo, England - de stillinger hænger ellers ikke på træerne. Desværre er den engelske dyrepasserelevløn virkelig ringe, hvorfor det er svært at finde en bolig, man har råd til OG må have hund i. Pt logerer jeg hos en kollega, men har et håb om, at der dukker noget op inden det er for sent. Stillingen er på 12 måneder og de første 4 er næsten gået :-/

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååh, for pokker, når man er væk fra sin hund, så sætter man ekstra pris på sine videoer!

 

Og nu har jeg lige behov for at dele en video med andre hundemennesker, fordi Møffe simpelthen er så glad, fjollet, forsøgs-snedig, dejlig, skør og Møffet i denne video :lun: Han er lige begyndt rigtig at forstå springøvelsen og har besluttet, at han ELSKER den! Fik masser af grin i løbet af denne træningssession, hvor vi begge havde en fest! :banan: (og hvor jeg viser min absolut manglende evne til at holde kæft imens jeg træner). Håber andre end jeg kan grine lidt af ham på den gode måde :-)

 

 

 

Bonus er, at jeg kommer hjem på ferie d. 6. December, GLÆDER mig! :ivrig:

 

Årh sødeste Møffe <3 Kan godt forstå du glæder dig til at komme hjem til ham :-) Inca savner ham så forfærdeligt :-( hver gang vi møder en berner er hun sikker på at det er ham ^_^

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh sødeste Møffe <3 Kan godt forstå du glæder dig til at komme hjem til ham :-) Inca savner ham så forfærdeligt :-( hver gang vi møder en berner er hun sikker på at det er ham ^_^

 

Vi må aftale en playdate! Havde vi ikke også en halv aftale om en rally-date, eller var det kun med Stella? :hmm:

 

Årh det ville gøre Inca SÅ lykkelig :-D Det tror jeg ikke :o men ja hvis du er frisk så kan vi da aftale en dag i parken eller sådan noget når du er hjemme på ferie ^^

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh det ville gøre Inca SÅ lykkelig :-D Det tror jeg ikke :o men ja hvis du er frisk så kan vi da aftale en dag i parken eller sådan noget når du er hjemme på ferie ^^

 

Jeg er frisk! Er i absolut træningsunderskud! Læste lidt i dag i bogen "KLIK dig til SUCCES", endelig er jeg kommet til den rigtig spændende del og blev nød til at lægge bogen fra mig - fik bare mere og mere lyst til at træne, mens jeg læste og jeg har intet at træne lige nu! :megaked:

 

Ved jeg har en aftale med chow chow blanding Stella's mor om træning, så måske vi alle tre kan mødes og måske med noget kage eller andet :-P

Åårhha :lun: han ser da helt forfærdelig dejlig ud!

 

Tro mig han er dejlig, nøjagtig lige så forfærdelig dejlige, som han ser ud - måske endda mere! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh det ville gøre Inca SÅ lykkelig :-D Det tror jeg ikke :o men ja hvis du er frisk så kan vi da aftale en dag i parken eller sådan noget når du er hjemme på ferie ^^

 

Jeg er frisk! Er i absolut træningsunderskud! Læste lidt i dag i bogen "KLIK dig til SUCCES", endelig er jeg kommet til den rigtig spændende del og blev nød til at lægge bogen fra mig - fik bare mere og mere lyst til at træne, mens jeg læste og jeg har intet at træne lige nu! :megaked:

 

Ved jeg har en aftale med chow chow blanding Stella's mor om træning, så måske vi alle tre kan mødes og måske med noget kage eller andet :-P

Åårhha :lun: han ser da helt forfærdelig dejlig ud!

 

Tro mig han er dejlig, nøjagtig lige så forfærdelig dejlige, som han ser ud - måske endda mere! :hjerte:

 

Åh hvis Stella også kunne være der ville Inca jo være i himlen :D jeg tager i hvert fald gerne nogle hjemmebagte muffins med ;o) det ville altså være vildt fedt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh hvis Stella også kunne være der ville Inca jo være i himlen :D jeg tager i hvert fald gerne nogle hjemmebagte muffins med ;o) det ville altså være vildt fedt :-D

 

Uuuhh, det lyder bare godt! :-D Hm., d. 12. må næsten være dagen, hvis I kan der (d. 13. er vi nok ude og fælde juletræ, tror hundetræning + juletræsfældning bliver for meget for Møffe-dyret på én dag :lol: )? Det er jo mørkt, når I har fri på hverdage (går ud fra at både du og Stella-mor laver noget på hverdagene? Må lige høre Stella-mor, hvis du er fri på nogen hverdage, for så vil jeg foretrække det). Ai, for pokker, hvornår skal jeg dog møde alle de mennesker, jeg skal møde på 11 dage?! :-o

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuhh, det lyder bare godt! :-D Hm., d. 12. må næsten være dagen, hvis I kan der (d. 13. er vi nok ude og fælde juletræ, tror hundetræning + juletræsfældning bliver for meget for Møffe-dyret på én dag :lol: )? Det er jo mørkt, når I har fri på hverdage (går ud fra at både du og Stella-mor laver noget på hverdagene? Må lige høre Stella-mor, hvis du er fri på nogen hverdage, for så vil jeg foretrække det). Ai, for pokker, hvornår skal jeg dog møde alle de mennesker, jeg skal møde på 11 dage?! :-o

 

PS. Er i DK fra d. 6.-16. december.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuhh, det lyder bare godt! :-D Hm., d. 12. må næsten være dagen, hvis I kan der (d. 13. er vi nok ude og fælde juletræ, tror hundetræning + juletræsfældning bliver for meget for Møffe-dyret på én dag :lol: )? Det er jo mørkt, når I har fri på hverdage (går ud fra at både du og Stella-mor laver noget på hverdagene? Må lige høre Stella-mor, hvis du er fri på nogen hverdage, for så vil jeg foretrække det). Ai, for pokker, hvornår skal jeg dog møde alle de mennesker, jeg skal møde på 11 dage?! :-o

 

Jeg kan alle dage, studerer hjemme :cool: Så en hverdag (minus tirsdag, der er vi til hundetræning :banan:) ville være fint for mig :-) Du må endelig skrive en PB når du har snakket med Stella-mor :mrgreen: Haha ja det lyder da til at blive nogle travle dage, du får nok at se til! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan alle dage, studerer hjemme :cool: Så en hverdag (minus tirsdag, der er vi til hundetræning :banan:) ville være fint for mig :-) Du må endelig skrive en PB når du har snakket med Stella-mor :mrgreen: Haha ja det lyder da til at blive nogle travle dage, du får nok at se til! :lol:

 

Jeps, jeg gør! Især fordi jeg har aaaalt for lidt weekend! Sådan går det jo, når man arbejder i Zoo, der foregår dagene lidt anderledes end ved de fleste andre jobs :lol:

 

Super med hjemmestudie, så håber jeg, at Stella-mor også kan en hverdag! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, jeg gør! Især fordi jeg har aaaalt for lidt weekend! Sådan går det jo, når man arbejder i Zoo, der foregår dagene lidt anderledes end ved de fleste andre jobs :lol:

 

Super med hjemmestudie, så håber jeg, at Stella-mor også kan en hverdag! :-D

 

Ja det må man sige, jeg husker weekendpasningerne på Vilvorde, det var nu hyggeligt :blink: Men det er hårdt arbejde at være dyrepasser i den virkelige verden!

 

Yay, vi krydser fingre! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det må man sige, jeg husker weekendpasningerne på Vilvorde, det var nu hyggeligt :blink: Men det er hårdt arbejde at være dyrepasser i den virkelige verden!

 

Absolut! Hårdt og beskidt! Har i dag været nødsaget til at stikke hånden ned i et afløb næsten helt op til skulderen med råden spåner, lemurlort og -tis af flere måneders dato (og jeg havde ingen handsker på). Næh, synes da ikke det var lækkert, men når jeg tænker tilbage på dagen, så har jeg sgu haft en god dag, selvom jeg da også lige knaldede knæet hos edderkoppeaberne (så jeg knækkede sammen og følte, at jeg ikke kunne gå), tidsplanen væltede osv. og forresten i det hele taget havde mega travlt (heldigvis fik jeg ordnet berigelse inden jeg opdagede at min dag blev travl!). Dyrepasser er ikke noget man bliver, fordi man uddanner sig... Det er noget man bliver, fordi man VIL det. VIL man det ikke, så stopper man hurtigt eller bliver fyret, for man skal give sig selv 100%, så rengøring gøres ordentligt hver dag og så dyrene bliver beriget - og det til et job med dårlig løn, som er fysisk hårdt, med ekstreme krav til ens indsats (især lønnen taget i betragtning), beskidte arbejdsopgaver (70-90% består i udmugning og de resterende opgaver er heller ikke alle sammen det folk typisk vil sætte pris på) osv.

 

Og tænk - jeg elsker det :mrgreen:

 

Yay, vi krydser fingre! :mrgreen:

 

Jeg vender tilbage så snart jeg ved noget nærmere :mrcool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Træner I med dyrene? Jeg har en veninde, der arbejder med den i KBH ZOO - de klikkertræner - det er helt vildt spændende! :D

 

Desværre ikke specielt meget - udover det obligatoriske "come on in!" og "come on out!". Men det bevæger sig efterhånden i den rigtige retning lige så stille og selvfølgelig vha. positiv forstærkning/klikkertræning :-)

 

Kbh. Zoo gør et knald godt stykke arbejde! Har været behind the scenes til flere af deres træningsprojekter, både med tigrene (halleluja, vi tager lige en blodprøve fra tigerens hale, uden den så meget som rykker et knurhår) og uglerne + været til en konference, hvor de fortalte om, hvad de har gang i. Det er fandme fedt og imponerende og jeg tager hatten af for hvor meget de gør for at højne dyrenes velfærd! :5up:

 

Ej hvor er det en fantastisk sjov video :lol:

 

Det er nemlig lige det jeg synes det er, den viser bare sådan en glad og fjollet Møffe-dreng :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...