Hop til indhold

Agilitytræning 2016


Camilse
 Share

Recommended Posts

Og så var det at jeg må ta' alt i mig igen, mht. at Terkel ikke virker som at han synes agility er sjovt, og ikke rigtig har noget drive. Han synes det er dødsjovt, og han løber stærkt!!! :hundifart:

 

Vi har lige været til træning hos guruen AB, og lige pludselig var det som om Terkel fik den der aha-oplevelse, hvor det går op for hunden at efter hver forhindring kommer der altså én til, og én til , og én til! Den har jeg godt nok ventet på - og i aften tror jeg sgu den var der. :5up:

 

Temaet i aften var fremadsendelse, hvilket vi jo også trænede i forgårs, hvor jeg satte en "motivationsbane" op. I forgårs skete der ikke rigtig noget ved det, men i aften satte han pludselig fart på, og begyndte også at fint søge springene selv. Dejligt!

 

Han har jo aldrig været sådan heeelt vild med tunnellen, men i aften kunne jeg snildt sende ham i den på pænt lang afstand, så jeg kunne få lidt tiltrængt forspring, nu han satte farten sådan op!

 

Vi nåede også lige at få kigget på slalommen, så Terkel fik prøvet det endnu et nyt sted, og det gik bare supergodt. :5up:

 

Og oveni alle disse gode ting var vejret også virkelig kanonflot, og jeg var i selskab med virkelig søde mennesker - så kan det vist ikke bli' bedre! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og vi træner slalom og træner slalom... Og Terkel er bare så sej til det! :5up: Vi har nået to sessions i dag, og her til sidst fik jeg drejet pindene så de næææææsten står på en lige linje! :banan: Terkel skal virkelig tænke sig om for at "dreje tilbage" for at komme ind i port nr. 2, og det gør han bare så fint. Vi døjer stadig lidt med indgange indimellem, men det kommer lige så stille og roligt. Lige nu sætter han farten gevaldigt ned, fordi han skal dreje, og så bli'r han mere bevidst om hvad han egentlig laver, og så skal der nok komme mere sikkerhed på indgangene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gennembrud!!!! Terkel har her til aften taget 4 lige pinde for første gang ever!!! :banan:

 

Han er så klog, og han tænker virkelig meget! Det er meget svært for ham, men han tackler det sgu skide godt. Hvis jeg ser det hele ret, så tror jeg vi får en periode nu, hvor jeg skal skifte lidt mellem 4 lige pinde, og at åbne dem en lille smule indimellem. Vi skal både sikre de lige pinde, men også fortsætte med at arbejde på vinklerne. Han kom også virkelig på en tænker mht. vinkler i dag, og det løste han så fint. Jeg tror at femøren faldt, men er ikke helt sikker. Det må vise sig den nærmeste tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes da det er RET godt klaret af både dig og Terkel. Da Leah skulle lære slalom kunne jeg helt sikkert ikke sende hende, jeg skulle følges med hende, ellers vendte hun sig bare og kiggede efter mig.

 

Vi havde en kanon dag i dag. Fik lært alle de forskellige jobs der er til et stævne, og så havde vi et gennemløb af en AG bane. Vi har stadig 33 grader og det var udendørs (dog under tag) så jeg havde forventet en lidt sløv Leah, men hold nu op hun gav den gas. Det hjalp jo sikkert lidt at vi måtte have legetøj og godbidder med på banen. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes da det er RET godt klaret af både dig og Terkel. Da Leah skulle lære slalom kunne jeg helt sikkert ikke sende hende, jeg skulle følges med hende, ellers vendte hun sig bare og kiggede efter mig.

 

Vi havde en kanon dag i dag. Fik lært alle de forskellige jobs der er til et stævne, og så havde vi et gennemløb af en AG bane. Vi har stadig 33 grader og det var udendørs (dog under tag) så jeg havde forventet en lidt sløv Leah, men hold nu op hun gav den gas. Det hjalp jo sikkert lidt at vi måtte have legetøj og godbidder med på banen. :mrgreen:

Tak! Det er jo én af de virkelig gode ting ved 2x2 - at slalomen bli'r selvstændig helt fra start! :5up: Og det er virkelig godt for Terkel, som ellers har lidt svært ved at slippe mig.

 

Fedt med sådan et kursus i hjælperopgaver! Prøvede i lang tid at arrangere noget lignende i kredsen, men det fik aldrig gensvar... :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er virkelig, virkelig glad for 2x2!!! Og min hvaps er så klog... :lun: Han tog 4 lige pinde for aller første gang i går - her til eftermiddag har jeg sat et spring før "slalommen", og han gør det bare SÅ fint! :lun: Her bli'r vi et stykke tid nu, hvor jeg skal fokusere på at jeg får bevæget mig lidt mere, og også på at få terpet indgange/vinkler. Det skal også flyttes ud andre steder. Før jeg startede 2x2 med Terkel var jeg ikke helt 100% sikker på at det ville være en metode der passede ham, men det er jeg pænt overbevist om nu. Fedt!!! For det er godt nok også min foretrukne metode, jeg synes den er genial.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Terkel og jeg trænet igen, vores session 18. Og i dag tog vi ud til et sted hvor han kun har været én gang før, for ret længe siden. Vi var ude med en veninde og hendes hund, og selv om Terkel er meget glad for den så ænsede han dem ikke når vi trænede! Han synes simpelthen det er så sjovt at træne 2x2, så han vælger andre hunde/mennesker fra, dejligt! Han var også supersej i dag, hans indgange begynder at være virkelig fine nu. De få gange han gik forkert var når jeg bevægede mig lidt fo meget og lidt for "modsat" - så det skal vi træne mere på! Og så varer det vist ikke ret længe før vi skal op på 6 pinde... Og når de 6 pinde sidder godt, så er næste step 12 pinde! Shitmanner, tænk hvis lille baby Terkel kan slalomen næste gang vi skal ha' undervisning..?! Det er jo for vildt! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så var Iso og jeg til sidste gang holdtræning for i år, for vores del. Hun skal jo steriliseres i næste uge, og holder pause indtil vi går indendørs. Vi når heldigvis DAL på torsdag, og undervisning hos AB søndag, begge udendørs. Og jeg håber vi får lige så godt vejr som vi havde her til aften! :lun: Hold da op, bagefter sad vi og spiste kage til det nærmest var helt mørkt, og det var stadig lunt og "t-shirt-vejr"...

 

Iso var knaldgod i aften - efter at hun liiige fik løbet det værste krudt af. Ved ikke helt hvordan jeg skal tackle det til DAL torsdag... Overvejer at løbe lidt med hende herhjemme før vi ta'r af sted..? :vedikke: Ved at de andre steder først har "almindelig træning", og så løber DAL til sidst. Det ville altså passe os rigtig godt... Men sådan er det ikke i vores klub - der bli'r DAL-banen sat op, så løber vi den, og bagefter bli'r den bygget om til en lidt nemmere bane, til de mindre erfarne ekvipager.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, mand... Savner virkelig at nørde agility... Calle har dog super godt af sin pause selvom den ikke har varet så længe endnu. Han er afslappet herhjemme og der sker oget både for ham og jeg i forhold til ro på træningspladsen. Vi arbejder kun med lidt Nose Work herhjemme og så går vi og bruger en masse tid på at se på andre hunde.

 

Selvom det er svært, så holder jeg fast i at holde ham i ro.

 

Når jeg så om halvanden uge er hjemme fra Østrig, så starter jeg på projekt, "find ud af hvorfor Cassi har ændret springteknik". Vi tager en tur forbi en kiropraktor, overvejer at prøve Rikke denne gang. Håber at der bare er noget som lige skal fikses i hende, så hun er klar igen. Ellers på hun jo pensioneres, så jeg kan bruge hende som freestyle hund i mange år endnu(hun fylder jo kun seks når vi når april).

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, mand... Savner virkelig at nørde agility... Calle har dog super godt af sin pause selvom den ikke har varet så længe endnu. Han er afslappet herhjemme og der sker oget både for ham og jeg i forhold til ro på træningspladsen. Vi arbejder kun med lidt Nose Work herhjemme og så går vi og bruger en masse tid på at se på andre hunde.

 

Selvom det er svært, så holder jeg fast i at holde ham i ro.

 

Når jeg så om halvanden uge er hjemme fra Østrig, så starter jeg på projekt, "find ud af hvorfor Cassi har ændret springteknik". Vi tager en tur forbi en kiropraktor, overvejer at prøve Rikke denne gang. Håber at der bare er noget som lige skal fikses i hende, så hun er klar igen. Ellers på hun jo pensioneres, så jeg kan bruge hende som freestyle hund i mange år endnu(hun fylder jo kun seks når vi når april).

 

Hvis du aligevel prøver Rikke - hvorfor kombinerer du det ikke med at hun kigger på hendes springteknik..? Hun er jo den i landet der ved allermest om det. Går ud fra at du mener Rikke W... Vi var over med Terkel og hans bror da de var yngre, og fik både kigget på springteknikøvelser, lidt fysisk træning, og så afsluttede vi med at Terkel fik kiro. Alle pengene værd! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Terkel Hanhund!!! Nu har vi ikke trænet slalom i nogle dage, men i dag skulle det være! Og de første sikkert 4-5 forsøg var Terkel fuldstændigt overbevist om at han skulle gå ind fra den forkerte side! :stupid: :lol: Men da han lige fandt ud af at det gav bedre at gå ind fra den rigtige side lavede han ikke den fejl mere. :lol: Kan se at vi vist skal vedligeholde tingene lidt mere end jeg er vant til... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har trænet lidt i dag igen, og nu husker Terkel hvilken side man går ind fra. :lol: Næsten hver gang i hvert fald, han har stadig svært ved de helt svære indgange fra kl. 9-siden, hvor han skal ned og runde den første pind. Men det må vi jo bare terpe mere, så. Vi er nu oppe på 6 pinde, overgangen fra 4 til 6 pinde var som forventet ikke det store problem, men han klarer ikke ret store forstyrrelser endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har trænet lidt i dag igen, og nu husker Terkel hvilken side man går ind fra. :lol: Næsten hver gang i hvert fald, han har stadig svært ved de helt svære indgange fra kl. 9-siden, hvor han skal ned og runde den første pind. Men det må vi jo bare terpe mere, så. Vi er nu oppe på 6 pinde, overgangen fra 4 til 6 pinde var som forventet ikke det store problem, men han klarer ikke ret store forstyrrelser endnu.

 

Wille er rigtig fin i slalom. Kan tage 12 pinde, men hun tåler ikke forstyrrelser. Dvs. jeg kan sagtens løbe/gå ved siden af og jeg kan også være ret langt fra hende, så hun arbejder selvstændigt. Men jeg skal ikke tale til hende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Wille er rigtig fin i slalom. Kan tage 12 pinde, men hun tåler ikke forstyrrelser. Dvs. jeg kan sagtens løbe/gå ved siden af og jeg kan også være ret langt fra hende, så hun arbejder selvstændigt. Men jeg skal ikke tale til hende...

 

Jeg kan også løbe/gå ved siden af Terkel, men begynder jeg at trække lidt til siden, eller laver et kryds, så er det for meget endnu. På 4 pinde har jeg kunnet forstyrre mere og mere, så det kommer forhåbentlig også med tiden på 6 og 12 pinde. Men jeg synes det er svært at nå at forstyrre ret meget på 4 pinde, det går jo ret hurtigt fo ham at løbe igennem de 4 pinde, så det er først nu ved 6 pinde jeg snes at jeg kan begynde at arbejde sådan rigtig med det. Har lige skimmet workbook'en, og kan se at Garrett går tilbage til 6 pinde på et tidspunkt, og arbejder med større forstyrrelser. Jeg tror jeg ta'r en tørn med det nu, hvor vi er på 6 pinde, før jeg sætter 12 pinde på... :hmm: Der skal selvfølgelig ikke gå for lang tid på 6 pinde, men vi skal i hvert fald terpe det lidt mere før vi går videre tror jeg. Synes også generelt Terkel har brug for lidt mere tid, for at lade tingene sætte sig ordentligt, før jeg går videre med tingene...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du aligevel prøver Rikke - hvorfor kombinerer du det ikke med at hun kigger på hendes springteknik..? Hun er jo den i landet der ved allermest om det. Går ud fra at du mener Rikke W... Vi var over med Terkel og hans bror da de var yngre, og fik både kigget på springteknikøvelser, lidt fysisk træning, og så afsluttede vi med at Terkel fik kiro. Alle pengene værd! :5up:

 

Jeg er så overbevist om at der er noget fysisk, der gør hun ikke springer korrekt(hun har gevaldige problemer med at få rumpen over springene), og så længe det er et problem, så skal hun slet ikke springe. Jeg vil hellere vente til jeg er sikker på hun er fit for fight, før vi begynde at arbejde med springteknik. Hendes nedrivninger var stort set væk i foråret, men her i august sprang hun pludselig med bagbenene foldet op under sig, i stedet for hængende efter sig.

 

Men det ville nok give god mening at lave noget springteknik med sjuskehovedet Calle.

 

*****************

 

Mht. manglende fokus med forstyrrelser i slalom. Jeg vil anbefale en summe-pause, når hundene ikke er ældre, dvs. pause arbejdet med slalom i et par måneder. Det har givet rigtig meget positivt for begge mine.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er så overbevist om at der er noget fysisk, der gør hun ikke springer korrekt(hun har gevaldige problemer med at få rumpen over springene), og så længe det er et problem, så skal hun slet ikke springe. Jeg vil hellere vente til jeg er sikker på hun er fit for fight, før vi begynde at arbejde med springteknik. Hendes nedrivninger var stort set væk i foråret, men her i august sprang hun pludselig med bagbenene foldet op under sig, i stedet for hængende efter sig.

 

Men det ville nok give god mening at lave noget springteknik med sjuskehovedet Calle.

 

*****************

 

Mht. manglende fokus med forstyrrelser i slalom. Jeg vil anbefale en summe-pause, når hundene ikke er ældre, dvs. pause arbejdet med slalom i et par måneder. Det har givet rigtig meget positivt for begge mine.

 

Jamen det er jo lige præcis det Rikke kan - at se om det er noget fysisk eller om det "bare" er springteknik? Hun er jo både dyrlæge/kiropraktor og "springteknikekspert"..?

 

Hmm, manglende fokus synes jeg ikke Terkel har, ikke når vi træner 2x2. Men det er lidt svært for ham, så der skal ikke meget til før han bli'r hylet ud af den. Og det der aller mest hyler ham ud af den er, hvis jeg bevæger mig alt for "mærkeligt". Jeg kan godt løbe ved siden af ham, og jeg kan også presse ham lidt - men trækker jeg mig til siden, eller drejer af lige når han skal til at gå ind i slalommen, så er det for meget. Men jeg tror nu det kommer, stille og roligt. Jeg skal bare gi' ham den tid han skal ha' til det, og ikke gi' ham for store udfordringer allerede før han har lært hele slalommen. Vi er jo ikke igennem hele 2x2 endnu, og han får ikke en pause før vi er igennem det - han skal gerne igennem det i ét forløb, så det ikke bli'r som med Iso, som havde lange pauser pga. vejr og sygdom...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det er jo lige præcis det Rikke kan - at se om det er noget fysisk eller om det "bare" er springteknik? Hun er jo både dyrlæge/kiropraktor og "springteknikekspert"..?

 

Hmm, manglende fokus synes jeg ikke Terkel har, ikke når vi træner 2x2. Men det er lidt svært for ham, så der skal ikke meget til før han bli'r hylet ud af den. Og det der aller mest hyler ham ud af den er, hvis jeg bevæger mig alt for "mærkeligt". Jeg kan godt løbe ved siden af ham, og jeg kan også presse ham lidt - men trækker jeg mig til siden, eller drejer af lige når han skal til at gå ind i slalommen, så er det for meget. Men jeg tror nu det kommer, stille og roligt. Jeg skal bare gi' ham den tid han skal ha' til det, og ikke gi' ham for store udfordringer allerede før han har lært hele slalommen. Vi er jo ikke igennem hele 2x2 endnu, og han får ikke en pause før vi er igennem det - han skal gerne igennem det i ét forløb, så det ikke bli'r som med Iso, som havde lange pauser pga. vejr og sygdom...

 

Nu har jeg jo selv set hende springe, og der er ingen tvivl, når en hund i sådan grad ændre sin måde at springe på, må der være noget fysisk galt.

 

Fokus var måske forkert et ord at bruge. Jeg tror du har ret i at give ham lidt ro inden du skruer op for sværhedsgraden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Iso og jeg har været hos Ann-Britt i morges, en sidste gang træning før Iso bli'r steriliseret i morgen. Og man skulle tro at Iso havde fået det at vide - hun var kropumulig! Lavede sådan nogle underlige ting, jeg kunne knap nok kende hende. Efter noget tid gik det dog bedre, så vi fik en god afslutning.

 

Nåede også en tur med Terkel og hans 2x2 da jeg kom hjem. Vi har vist fået terpet indgange fra kl-9-siden godt nok, for de sad sgu i skabet! Helt op i de virkelig svære indgange! :5up: Til gengæld havde han lidt glemt indgangene fra den anden side... :roll: Sååeehh, dem må vi vist også ta' lidt ekstra fat i. :lol: Ellers kører han fint på de 6 pinde, i de første to forsøg havde han lige glemt at der var 2 nye pinde på, men så kørte det ellers bare fint efter det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle der har gode forslag, til og hjælpe mig med at knække koden,til Calvin som tyvstarter.Han gør det kun ude til stævner, Til træning i klubben og de andre steder vi træner bliver han nu så fint liggende i sine starter. Uden tvivl det er min egen skyld, da jeg har bare ladt det ske og ikke rettet ham og sat ham tilbage. men som alle ved er det en mulighed og placere sig ordenligt og det bliver en forjappet start med en hund der er hurtigere end lynet.

 

Så nu er det slut med tyvstarter. Når jeg stiller ham til start bliver han dækket af, og når jeg begynder og gå mod banen, går han med. Når jeg vil rette ham tilbage i sin dæk. Låser han og vil ikke tage imod en komando og det er utroligt svært og få ham til at dække og har kun øjene på agilitybanen. Han er ellers en super lydig hund og har fokus på mig når vi går ogvarmer op, det er kun periodennår han stilles til start han fryser. på banen er han super sød og lydhør.

 

Hvad ville i gøre og træne den, når det kun er til stævnerne ? Handler det bare om jeg skal være koncekvens. og rette ham hver eneste gang ? Også kun tage til stævner i en periode for at træne det med ham ? indtil det er på plads ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle der har gode forslag, til og hjælpe mig med at knække koden,til Calvin som tyvstarter.Han gør det kun ude til stævner, Til træning i klubben og de andre steder vi træner bliver han nu så fint liggende i sine starter. Uden tvivl det er min egen skyld, da jeg har bare ladt det ske og ikke rettet ham og sat ham tilbage. men som alle ved er det en mulighed og placere sig ordenligt og det bliver en forjappet start med en hund der er hurtigere end lynet.

 

Så nu er det slut med tyvstarter. Når jeg stiller ham til start bliver han dækket af, og når jeg begynder og gå mod banen, går han med. Når jeg vil rette ham tilbage i sin dæk. Låser han og vil ikke tage imod en komando og det er utroligt svært og få ham til at dække og har kun øjene på agilitybanen. Han er ellers en super lydig hund og har fokus på mig når vi går ogvarmer op, det er kun periodennår han stilles til start han fryser. på banen er han super sød og lydhør.

 

Hvad ville i gøre og træne den, når det kun er til stævnerne ? Handler det bare om jeg skal være koncekvens. og rette ham hver eneste gang ? Også kun tage til stævner i en periode for at træne det med ham ? indtil det er på plads ?

 

Det tror jeg er vejen frem. Hvis det er bordercollien, så en konsekvens A og O, de regner lynhurtigt ud at de ikke bli'r rettet til stævner, og så har man problemet. Samme regler til stævne som til træning - altid!

 

Som du selv skriver så ødelægger en urolig start/tyvstart hele løbet, så jeg tror at du vil gøre dig selv en stor tjeneste ved at ta' fat i problemet én gang for alle, og få det fixet. Brug en periode på at træne det til stævner, du vil bli' glad for det bagefter. Jeg ville gå tilbage og rette ham én gang, så han får en chance. Bli'r han stadigvæk ikke (eller bli'r kropumulig, som du beskriver) så ville jeg gå tilbage og simpelthen ta' ham væk fra banen - tyvstarter man så kan man ikke få lov at løbe agility! Ikke skælde ud, ikke være negativ, bare være helt neutral. Hvilket kan være svært når køteren tyvstarter for 4. gang på en dag! :lol: Men det må man bide i sig, og sige til sig selv at man kun ta'r til stævne for at træne starter, for at det skal bli' bedre! Samtidigt ville jeg gøre meget ud af starten til træning, dels "overtræne" den (med større og større forstyrrelser), men også rose rigtig meget, så forskellen er til at se for ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle der har gode forslag, til og hjælpe mig med at knække koden,til Calvin som tyvstarter.Han gør det kun ude til stævner, Til træning i klubben og de andre steder vi træner bliver han nu så fint liggende i sine starter. Uden tvivl det er min egen skyld, da jeg har bare ladt det ske og ikke rettet ham og sat ham tilbage. men som alle ved er det en mulighed og placere sig ordenligt og det bliver en forjappet start med en hund der er hurtigere end lynet.

 

Så nu er det slut med tyvstarter. Når jeg stiller ham til start bliver han dækket af, og når jeg begynder og gå mod banen, går han med. Når jeg vil rette ham tilbage i sin dæk. Låser han og vil ikke tage imod en komando og det er utroligt svært og få ham til at dække og har kun øjene på agilitybanen. Han er ellers en super lydig hund og har fokus på mig når vi går ogvarmer op, det er kun periodennår han stilles til start han fryser. på banen er han super sød og lydhør.

 

Hvad ville i gøre og træne den, når det kun er til stævnerne ? Handler det bare om jeg skal være koncekvens. og rette ham hver eneste gang ? Også kun tage til stævner i en periode for at træne det med ham ? indtil det er på plads ?

 

Tilbage til start - også til stævner. Han har luret, at han ikke bliver rettet til stævner. Konsekvens er den eneste vej frem. Det kommer til at koste et par løb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle der har gode forslag, til og hjælpe mig med at knække koden,til Calvin som tyvstarter.Han gør det kun ude til stævner, Til træning i klubben og de andre steder vi træner bliver han nu så fint liggende i sine starter. Uden tvivl det er min egen skyld, da jeg har bare ladt det ske og ikke rettet ham og sat ham tilbage. men som alle ved er det en mulighed og placere sig ordenligt og det bliver en forjappet start med en hund der er hurtigere end lynet.

 

Så nu er det slut med tyvstarter. Når jeg stiller ham til start bliver han dækket af, og når jeg begynder og gå mod banen, går han med. Når jeg vil rette ham tilbage i sin dæk. Låser han og vil ikke tage imod en komando og det er utroligt svært og få ham til at dække og har kun øjene på agilitybanen. Han er ellers en super lydig hund og har fokus på mig når vi går ogvarmer op, det er kun periodennår han stilles til start han fryser. på banen er han super sød og lydhør.

 

Hvad ville i gøre og træne den, når det kun er til stævnerne ? Handler det bare om jeg skal være koncekvens. og rette ham hver eneste gang ? Også kun tage til stævner i en periode for at træne det med ham ? indtil det er på plads ?

 

Udover de gode råd du allerede har fået vil jeg høre om du gør det samme til stævner som træning med at få snor af? Mange tager til træning snor af og går så til start og dækker af. Hvor de til stævner går til start med snor, dækker af og så tager af. Det kan for nogle hinde være en ekstra stress faktor som kan bidrage til ty start.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tadaaaaa!!! Så har vi en slalom!!! :banan:

 

 

Det går ikke stærkt. Men det bli'r rigtigt stort set hver gang. Terkel tænker over tingene, og når han er heeeelt sikker, så kommer der mere fart på. Det er også ekstra svært for ham når jeg filmer, og er mere stille end normalt. I det sidste klip står jeg f.eks. helt stille, og så går Terkel nærmest i slow motion! :lol: Men det skal nok bli' helt fint når han bli'r mere sikker. Nu skal vi terpe videre, med fart, indgange og forstyrrelser. Skal lige læse op på 2x2, jeg mener at man nu går lidt tilbage til 6 pinde og får terpet lidt..? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...