Hop til indhold

Hundepension fyn og omegn???


Linda
 Share

Recommended Posts

Hej Alle (:

Jeg skal snart have hund nr. 2 og ikke fordi jeg har planlagt noget ferie eller noget nu, men tænker lidt tanken om, den dag jeg planlægger ferie hvor jeg så kan få passet mine 2 hunde. Så nogle som kender et god sted,hvor meneskerne er søde og hvor de bliver aktiveret???? For synes det er lidt et svært valg at tage!!!!!!!!!!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...

Ved godt det her er en lidt gammel tråd:genert: men vil høre om dyrehotellet stadig er det bedste bud på et sted at få passet sin hund? Kunne også tænke mig at høre, om der er nogen der har gode erfaringer med nogen der ligger liiidt tættere på odense -eller dårlige erfaringer, så jeg ved hvad jeg skal undgå;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Egentlig godt du lige fik hevet denne ganmle tråd frem :mrgreen:

 

Så fik jeg lige takket Umulia for hendes indlæg og følger med igen står måske og skal på ferie med kæresten, men kommer an på hvor Koda & KAos kan blive opasset kiki skal fede den hos en veninde hvis det kommer dertil hun skal ikke døjes med drengene :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kiggede også på deres udstillingsvindue/webside (Hundepension Dyrehotellet. Katte, Kæledyr passes også Tlf: 65 33 23 62), da vi skulle plads til 4 stk., men desværre stod jeg af, da der ikke er kommet noget i gæstebogen, siden 2009 og de sidste billeder er fra 2005, og det ser ikke umiddelbart ud som om, at hundene har løbegårde udenfor (meget lidt billedmateriale), det er ihvertfald noget som jeg vil priortere, da et par af mine, ikke render rundt og leger med hvem som helst i en indhegning.

Lidt synd ikke at bruge sin webside, som et kanon udstillingsvindue, som sådan en side jo kan være, der smutter nok nogle "kunder" som mig forbi, og det er jo synd, hvis det er et super godt sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Egentlig godt du lige fik hevet denne ganmle tråd frem :mrgreen:

 

Så fik jeg lige takket Umulia for hendes indlæg og følger med igen står måske og skal på ferie med kæresten, men kommer an på hvor Koda & KAos kan blive opasset kiki skal fede den hos en veninde hvis det kommer dertil hun skal ikke døjes med drengene :blink:

 

Koda kan du da bare sende her hjem, det følger med i prisen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt synd ikke at bruge sin webside, som et kanon udstillingsvindue, som sådan en side jo kan være, der smutter nok nogle "kunder" som mig forbi, og det er jo synd, hvis det er et super godt sted.

 

Det har du ret i. Jeg tænker også om arbejdet er vokset dem over hovedet.

 

Denne pension: Bækkelund Hundepension er netop åbnet, og har åbent hus i morgen.

Jeg har været der, og det er flotte helt nye lokaler med pænt store bokse og løbegårde, hvis den slags er vigtigt for én.

Men jeg vil ikke selv bruge den. Ejerne er jagtfolk af den gamle type.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har du ret i. Jeg tænker også om arbejdet er vokset dem over hovedet.

 

Denne pension: Bækkelund Hundepension er netop åbnet, og har åbent hus i morgen.

Jeg har været der, og det er flotte helt nye lokaler med pænt store bokse og løbegårde, hvis den slags er vigtigt for én.

Men jeg vil ikke selv bruge den. Ejerne er jagtfolk af den gamle type.

 

Hmm, det ser ud til, at jeg skal ud at køre imorgen ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, det ser ud til, at jeg skal ud at køre imorgen ;)

 

Hvis du tager derhen imorgen, kan du så ikke lige give en update herinde bagefter?

Jeg synes ikke deres hjemmeside var specielt informativ, blandt andet kan jeg ikke gennemskue om de seriøst mener at man skal betale ekstra for at hunden overhovedet får en gåtur :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du tager derhen imorgen, kan du så ikke lige give en update herinde bagefter?

Jeg synes ikke deres hjemmeside var specielt informativ, blandt andet kan jeg ikke gennemskue om de seriøst mener at man skal betale ekstra for at hunden overhovedet får en gåtur :confused:

 

Jo hvis jeg når derop, kommer der lige en update, det er nu meget normalt, at man skal betale ekstra for en gåtur/luftetur, selvom det virker lidt grotesk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du tager derhen imorgen, kan du så ikke lige give en update herinde bagefter?

Jeg synes ikke deres hjemmeside var specielt informativ, blandt andet kan jeg ikke gennemskue om de seriøst mener at man skal betale ekstra for at hunden overhovedet får en gåtur :confused:

 

Det jeg har mest imod er:

Opholdet er uden ansvar for pensionen.

 

Altså helt uden ansvar :confused: Så hvis de lukker en dør om tæerne på min hund, så er det bare ærgerligt for mig? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo hvis jeg når derop, kommer der lige en update, det er nu meget normalt, at man skal betale ekstra for en gåtur/luftetur, selvom det virker lidt grotesk.

 

 

Super.

 

Jeg er nu ikke helt enig i at det er meget normalt at man skal betale ekstra for gåturene, jeg har efterhånden googlet DK tyndt for hundepensioner jeg tør lade passe mine hunde, og stort set dem alle er det da inkluderet i prisen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Super.

 

Jeg er nu ikke helt enig i at det er meget normalt at man skal betale ekstra for gåturene, jeg har efterhånden googlet DK tyndt for hundepensioner jeg tør lade passe mine hunde, og stort set dem alle er det da inkluderet i prisen.

 

den vi bruger der betaler man ekstra hvis man ønsker flere gåture, men der er en lang daglig gåtur inkluderet. Jeg ville synes det var meget sært hvis man kunne aflevere en hund og den så kun blev luftet hvis man betalte ekstra...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg kom desværre ikke afsted til åbent hus :( , der kom noget i vejen, som ikke kunne udskydes, men jeg skal nok få set nærmere på den, da jeg ind imellem, har brug for et godt sted, til nogle stykker af hundebasserne, jeg skal nu have 3 afsted til Lille Dyred hundepension her i Juli, og hvis jeg er tilfreds bliver det nok et fast sted, men det er rart at se nogle forskellige.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Så har hundebasserne været på prøve en dag ved Lille Dyred hundepens., Jeg tror at det bliver vores faste pension, der er orden i tingene, rent pænt med dejlige omgivelser og Birgitte går meget op i hundenes velbefindende, jeg følte mig ihvertfald godt tilpas, med at aflevere hundene deroppe, selvom de aldrig har været passet ude før.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Så har hundebasserne været på prøve en dag ved Lille Dyred hundepens., Jeg tror at det bliver vores faste pension, der er orden i tingene, rent pænt med dejlige omgivelser og Birgitte går meget op i hundenes velbefindende, jeg følte mig ihvertfald godt tilpas, med at aflevere hundene deroppe, selvom de aldrig har været passet ude før.

 

Jeg tager lige den her tråd op igen. Vi har lige været på et hurtigt besøg ved lille dyred og har aftalt en prøvepasning samt bestilt 6 dage i efterårsferien. Jeg ville helst have haft ham der hvor han er vant til at være, men de har alt optaget. Og jeg fik bestemt et fint indtryk af Birgitte og pensionen :-D så tak for anbefalingen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo alletiders søde hundepasser pige fra Odense som kommer og bor hos os mens vi er væk.

 

Sig til, hvis jeg skal spørge hende om hun har brug for flere jobs :-)

 

Virkelig gæv, stabil og ansvarsfuld jydetøs er hun - med kørekort (dog uden bil)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...