Hop til indhold

Mine fire rødder!


Lisbeth 4
 Share

Recommended Posts

Greyhound_Eikica_Rascal_Ricko.jpg Synes lige jeg ville præsentere jer for mine fire rødder greyhounds Ricko 2 år gammel en rigtig dejlig dreng men en rigtig rod det er han.Så er der Collin født i Ireland syv år gammel nu en dejlig dreng med masser af godt humør. Chris er otte år gammel nok en dejlig dreng der også har et vældigt godt humør, han er fra Texas USA. Så er der også lige Mike på seks år altid med på de værste narrestreger altid meget kærlig og med et ukueligt godt humør det er mine fire rødder og kilden til alt godt i mit liv. Jeg udstiller også fordi det er en aktivitet jeg kan nyde med mine greyhounds og som giver dem stor selvtillid og glæde.
Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]130487[/ATTACH] Synes lige jeg ville præsentere jer for mine fire rødder greyhounds Ricko 2 år gammel en rigtig dejlig dreng men en rigtig rod det er han.Så er der Collin født i Ireland syv år gammel nu en dejlig dreng med masser af godt humør. Chris er otte år gammel nok en dejlig dreng der også har et vældigt godt humør, han er fra Texas USA. Så er der også lige Mike på seks år altid med på de værste narrestreger altid meget kærlig og med et ukueligt godt humør det er mine fire rødder og kilden til alt godt i mit liv. Jeg udstiller også fordi det er en aktivitet jeg kan nyde med mine greyhounds og som giver dem stor selvtillid og glæde.

 

Velkommen til HF! De ser fine ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :-D

jeg tror jeg har mødt dig, og 2 af dine søde "drenge" til myndeklubbens juleudstilling i Nyborg i november sidste år. kan det passe? Vi fik en lille snak og vi fik kløet dine hunde lidt bag ørerne :lun:

Jeg har selv en Greyhound og en whippet, som jeg dog ikke havde med denne dag.

 

Det tror jeg nok at jeg kan huske den ene af mine to fik øje på fotographen oppe på balkonen og skældte ham ud så jo det husker jeg godt.dejligt at hilse på dig og greyhounds kan man ikke få nok af ej heller whippets. Give dine to et knus fra mine fire og jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...