Hop til indhold

Dagbog


Aslan
 Share

Recommended Posts

20 november 2008

 

 

 

 

 

Hej og velkommen til min dagbog.

 

Her vil jeg jævnligt dele med jer, hvilke ting jeg får lavet i løbet af dagen.

 

Mor er hjemme igen i dag, hendes mave har det vidst ikke så godt, men heldigvis godt nok til at hun stadig kan lufte mig :klap2:

 

Her til morgen, tog jeg et blad ude fra bryggerset og gik ind og gav det til mor mens hun lå i hendes seng!

Det var min måde at fortælle og nu stod hun op, for jeg skulle virkelig bimmelimme og bummelumme. Men inden da skulle jeg lige smige mig op af sengen, ligesom en kat og ende med et ordentlig møz, som hun ikke frventede :mrgreen:

 

 

Igår var jeg ret umulig, men det er vejret der gør det. Det er ligeosm om blæsten bare tænder mig af :( men heldigvis havde jeg været sød,dejlig og sjov igår morges/formiddags, så mor hadder mig ikke, hun var bare lettere irriteret over det. En af de ting der more hende er når jeg bygger rede, mine instinkter har fortalt at, det gør hanhunde åbenbart også.

Jeg starter med - på min egen store og meget klossede måde - at dreje relativ kraftigt rundt, og jo mere fart jeg får på, jo bedre. Til sidst er det næsten en hoppen, og lige inden jeg ligger mig, eller rettere smider mig, så er alle 4 ben i luften.

 

Jeg var også oppe i sengen igår, mor håber lidt det var den eneste gang jeg har været det. Men hun var igang med at skifte sengetøj, og jeg syntes jo det var reeeeeeeeeeet sjovt, og ville være med. Men jeg kunne jo ikke komme om til hende for dynerne lå i vejen, og lidt "god hund" er man vel, så man tramper ikke oven på dyner, når der ikke er dyne betræk på!

Ergo, måtte jeg jo op over sengen, sengen er jo lidt lav i forhold til mig!

Faktisk så det ldt ud som billedet vedhæftet!

Så sagde mor NEJ, men hun glemte at pege hvilken vej jeg skulle, så jeg kravlede jo bare HELT op i sengen :mrgreen:

Såååååååååååååååå sagde hun NEJ og kaldte mig ned, se det kunne hun jo bare have gjort fra starten, men måske jeg lige overumplede hende, for hun havde jo ikke forventet jeg ville være så klog :blink:

 

Lidt senere tog hun dynen ind på madresserne, så kom jeg og lagde mig OVEN på mors mave :mrgreen: det er jo så dejligt at ligge blødt hehe!

Jeg endte med at ligge oven på hendes fødder og så boblede vi begge to.

 

Mor fik mail igår, om at mit legetøj kommer i dag, så jeg må hellere være sød :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

22 november 2008

 

 

 

 

Fordelen ved at være en stor hund!

 

 

Jeg har i et stykke tid kendt til en fordel når man er en stor hund.

 

Det er er ret smart, for her til morgen prøvede jeg at hoppe op i sengen, IMENS både far og mor var der. Mor sagde ØRRRRRRRRRV KAAAAAAAAAN DU SÅ KOMME NED! :( Jeg havde jo lige glemt at jeg ikke måtte være der oppe :rolleyes:

Nå, men jeg siger jo så undskyld og så er vi alle sammen gode venner igen :blink:

Se, så kommer den del hvor det er smart at være stor..........

For hvis man virker RIIIIGTIIIG glad, og læner sig RIIIIGTIIIIG glad (tungt) op af sengen, kan man få madressen til at sænke sig, og så faktisk ligge på sengen MED brystkassen imens de 4 ben er PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gulvet, ergo ligger man ikke i sengen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den 26 november

 

 

 

 

I mine unge dage......

 

 

Min mor lå og grinede af mig igår, der gik et stykke tid inden det gik op for mig hvorfor hun grinte.

Åbenbart har jeg lavet nogle underlige ting i mine "unge dage".

 

Jeg har, da jeg var omkring 9-10 uger, løbet med fuld drøn, midt om natten, ind i skabet der stod lige ved siden af min seng!

Men hvorfor ville man da oså stille det der?

 

Hun fortalte også om hvordan jeg som helt lille løb og duftede i græsset, og så stoppede næsen og hovedet, men benen glemte at stoppe, så jeg slog en koldbøtte :mrgreen: Men der var jo ingen der havde lært mig det :(

 

 

Hun er lidt underlig :engel:

 

 

 

Men her til morgen, der tænkte jeg at jeg ville være sød ved mor og far.

Da far stod op, viste jeg ham hvor sød og dejlig jeg kunne være. Jeg sad ved siden af ham og kiggede ham dyyyyyyyyyybt i øjnene :lun: og så var far solgt!

 

Da så mor stod op, så opførte jeg mig eksemplarisk, jeg gjorde ikke ngoet forkert overhovedet :-D Men jeg viste hende at jeg var legesyg, og så tog hun tøj på og gik uden for hvor vi legede og jeg endte med at løbe rundt som en skoldet skid der var blevet stukket af en hestebremse :mrgreen: og sparkede fodbold med et frossent æble :-P

 

Så gik vi ind, og jeg gik kold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den 29 November 2008

 

 

 

 

Hundetræning

 

 

Hah, jeg lavede det sjoveste i dag til hundetræning!

 

Jeg tog røven på træneren, og gav min far en super oplevelse.

 

 

I dag skulle jeg gå hen til træneren og han skulle give mig en godbid og der efter skulle jeg blive ved ham når min far gik den anden vej. Hvis jeg fulgte fetr min far, ville trænerne gå bag ved og lokke mig væk fra far med godbidder. Dette plejer sikkert at virke for træneren, men nu hrhan heller aldrig trænet en broholmer før, og slet ikke en broholmer der hver evig eneste dag øver kontakt med sine ejere. Så jeg viste far at alle det øvelse derhjemme, giver frugt i enden :mrgreen:

 

Hvis man ikke skal tage røven på sin træner, hvem skal man så tage røven på :blink:

 

 

 

Men nu jeg er igang med bandit stregerne, så lå jeg og sparkede til skabet i morges, det laver en sjov lyd, og så vågner mor :mrgreen:

Men hun sagde altså at jeg skulle sove mere, kl 5 er ikke OK!

Kl 8 begyndte jeg så at nyse gø, så vågnede både mor og far, og så redte mor den blødeste seng på gulvet til mig, med dyne oppe på plastikkassen sådan at jeg kunne bruge den som hovedpude, og så tog vi den lige indtil kl 9 :mrgreen:

Redigeret af Aslan
Billed
Link til indlæg
Del på andre sites

3 december 2008

 

 

 

 

 

Jeg kedede mig

 

 

Jeg var jo - som alle andre hverdage - alene hjemme.

 

Jeg kedede mig frygteligt, ligesom om jeg måske ikke kunne finde ro?!?!?!

 

Da så jeg ledningen, med de dersens platsik dimser med et søm i, som holder ledningen fast på væggen.

 

De så jo RET underlige ud, og så skulle jeg lige undersøge dem, men hovsa, da jeg undersøgte den med mine tænder faldt den ud. Jeg prøvede lige at smage på den, og den smagte vidst godt, så jeg kom til at spise den.

 

Så rev jeg lige 2 mere ud, men de smagte ikke godt!

 

Da mor kom hjem så hun det slet ikke, så vi gik en tur, en tur hvor jeg gik relativ pænt om kom på indkald. Da vi såååååååååååå kom hjem....da så hun det, hun blev ikke sur, men jeg kunne se i hendes ansigt at det var lidt trælst, men som hun sagde til mig, det er da altid noget at du ikke fik stød eller spiste et søm :blink:

 

Da så far kom hjem, der rullede han med øjenne og så gik de 2 igang med at ligge ledning om :blink: Og de var ret gode til det, imens lå jeg med et fyldt ben. De gad åbenbart ikke at have mig derud :mrgreen:

 

 

Om aftenen fik vi besøg af hende der bor overfor vores have, hun havde fået dårlige nyheder og lugtede lidt af noget mor kalder alkohol. Jeg trystede hende med en masse kysser i hele ansigtet, og jeg gjorde hendes aften meget bedre. Så sød er jeg nemlig.

Det var en lidt underlig situation, og jeg var lidt utryg i starten, men da jeg så fandt ud af at hun helt vildt godt kunne li mig, ligesom hun plejer, så var det hele ret i orden alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Den 23 December 2008

 

 

Min første julegave nogen sinde

 

 

Jeg har i dag fået min første julegave. Elise, min fars niece (eller monstro det var svigerindens ide) syntes at jeg skulle have min gave i dag.

 

Mors STØØØØØØØRSTE ønske er at jeg en dag er så rolig at jeg bare går ved siden af hende, KUN med et rødt tørklæde på. I dag fik jeg så et tørklæde, hvor der står "Here comes trouble".

 

Den passer bare så godt på mig :mrgreen:

 

Nu vil jeg tilbage til at logre alt pynten af juletræet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

25 December 2008

 

 

Øffe

 

 

 

I dag åbnede jeg gaven fra min hundeven Noa.

Det var et får der øffede.....det var så sjovt at kaste op i luften og gribe selv, at jeg kom til at løbe....ret hårdt....ind i stolen :oops: Mor tissede næsten i buskerne af grin.

 

Jeg fik lov her til aften at lege med fåret øffe igen....og så kom jeg til at ødelægge den :( Mor tror ikke på at det røre mig, men i kan jo aldrig vide!!!

 

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...