Hop til indhold

Det mest tarvelige du har udsat din hund for.


Niels M
 Share

Recommended Posts

Jeg er også kommet til at træde på Figos hale og tæer, men han er også et stort klistermærke. Jeg tror dog at han mener at det ondeste jeg gør er at bade ham. Skyllere er fine, men når der skal bruges shampoo og man bliver våd helt ind til skindet så ryger livslysten ud i takt med badevandet.IMG_3884.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også kommet til at træde på Figos hale og tæer, men han er også et stort klistermærke. Jeg tror dog at han mener at det ondeste jeg gør er at bade ham. Skyllere er fine, men når der skal bruges shampoo og man bliver våd helt ind til skindet så ryger livslysten ud i takt med badevandet.[ATTACH=CONFIG]131209[/ATTACH]

 

normalt er Loui kun i bad når hun har rullet sig i noget klamt - det havde hun så 2 dage i træk sidste år, og hun lignede Figo i sort udgave begge gange .... Både værdighed og livsglæde kom heldigvis tilbage da hun var tør :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

normalt er Loui kun i bad når hun har rullet sig i noget klamt - det havde hun så 2 dage i træk sidste år, og hun lignede Figo i sort udgave begge gange .... Både værdighed og livsglæde kom heldigvis tilbage da hun var tør :-)

 

Det samme her - Figo er faktisk ret god til ikke at rulle sig i klamme ting, men desværre er der rigtig mange hømmer på hunde-plænen her på vejen så når de tumler får de ofte smurt sig ind ved er uheld. Derfor tror jeg også jeg har ekstra dårlig samvittighed for det er jo egentlig ikke Figos skyld :-P

heldigvis er det et hit at blive tørret ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ida-Kristine.

Det ligner minde goldens de få gange jeg har lokke dem i bad :blink:

Ude i virkeligheden er den største frist for dem IKKE at hoppe i vandet men i bruseren ligner de drukende mus :)

 

Nogle hunde har problemer med at holde fokus når der er andre hunde eller fugle/andre dyr. mine har kun problemer når der er en sø/bæk/å/elv/havet :klap: Min unge tæve hentede en bramgås under en reglueringsjagt her for uger siden, og hun tog den lange vej hjem for lige at kunne svømme over åen, i stedet for at løbe direkte tilbage på marken :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Det samme her - Figo er faktisk ret god til ikke at rulle sig i klamme ting, men desværre er der rigtig mange hømmer på hunde-plænen her på vejen så når de tumler får de ofte smurt sig ind ved er uheld. Derfor tror jeg også jeg har ekstra dårlig samvittighed for det er jo egentlig ikke Figos skyld :-P

heldigvis er det et hit at blive tørret ;-)

 

mit kræ er en (i mine øjne) lille gris på det område - sidste rulning var i et meget dødt og opløst pindsvin. hun lugtede så grimt så hun måtte have shampoo i 2 gange

Link til indlæg
Del på andre sites

Det værste jeg har budt Lina er nok at tage hende med til Kongens Nytorv, hvor yngstesønnen skulle spille med i et sambaorkester første dag i pinsekarnevallet. Jeg stod og sludrede med knægten, da musikken pludselig blev skudt i gang. Lina fik et chok, vred sig ud af halsbåndet og løb. Stakkels stakkels hund.

Hun løb heldigvis ikke langt - og hen til en mand, der gav hende noget medfølende kæl. Lina og jeg fortrak fra "larmen", og jeg har ikke siden taget hende med til den slags :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg glemte at min hund var lukket ud på altanen. Det var mørkt, hunden ville ud på altanen, det små regnede, lukkede ham ud, lukkede døren fordi det trak, gik hen og satte mig gloede tv.......Da jeg efter en times tid, undre mig over hvor hunden er..Han sidder pladdervåd ude foran altandøren og ser meget ulykkelig ud :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...