Hop til indhold

Det mest tarvelige du har udsat din hund for.


Niels M
 Share

Recommended Posts

Vil lige høre om andre har været onde..

 

Min første hund, doberen Nadia var ekspert i, at sidde med en guffer på snuden og vente på "værs'go". Engang havde jeg sat hende med en, men desværre glemte jeg det og først da konen efter ca. 30 min. spørger om Nadia ikke snart skal ha' den kiks, går det op for mig... Hunden blev glad og jeg blev flov! :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, stakkels vov.

 

Jeg er sikker på jeg flere gange i Sheilas øjne har været indstillet til en eller anden instants for dårlige hunde ejere. . .

 

Men jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om noget specifikt. Og hun kan jo heldigvis ikke skrive

 

Jeg har dog engang glemt tidligere hund, futte, på hunde krogen ved brugsen. Ups

 

Jeg nåede halvt hjem og undrede mig så over futte ikke ventede i haven som hun plejede, hvis hun ikke kom med derover. Så fik jeg travlt med at komme tilbage og hente hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, stakkels vov.

 

Jeg er sikker på jeg flere gange i Sheilas øjne har været indstillet til en eller anden instants for dårlige hunde ejere. . .

 

Men jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om noget specifikt. Og hun kan jo heldigvis ikke skrive

 

Jeg har dog engang glemt tidligere hund, futte, på hunde krogen ved brugsen. Ups

 

Jeg nåede halvt hjem og undrede mig så over futte ikke ventede i haven som hun plejede, hvis hun ikke kom med derover. Så fik jeg travlt med at komme tilbage og hente hende.

 

Den har min kone også lavet. Først et par timer efter kom der en og spurgte om ikke vi manglede en hund. Nej, siger min kone, jeg har lige givet hende mad.. Kigger i skålen der er fyldt, kalder på hunden der ikke kommer...:hmm: Går så over til brugsen og der sidder Dixie troligt og venter...:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg glemte faktisk for nylig mysla ude midt om natten. .

 

Sheila skulle ud midt nat med dårlig mave. Og haven kan ikke bruges, så vi måtte på tur. Mysla gik med uden snor, da der ikke var hverken trafik eller folk. Så da vi kom tilbage gik vi ind og jeg skyndte mig under dynen igen

 

Så hørte jeg en hund sige vuf og undrede mig over det lød som mysla og så midt om natten.

 

Først på tredje vuf blev jeg så vågen at jeg registrerede min fejl. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har engang glemt Karla udenfor hoveddøren. Bad hende vente, da jeg skulle hente et håndklæde til at tørre poter med. Så ringede telefonen. Jeg tog den, lukkede døren. Snakkede i telefon i 10-15 minutter. Lagde på og undrede mig over hvor hunden var!

 

hun sad stadig og ventede på trappestenen da jeg i panik flåede døren op! Vi boede i et byhus midt inde i centrum, og der var rigtigt meget trafik og mange mennesker! Det kunne have gået så galt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har glemt mollie ude i gangen hele natten. Der er glasdør i kan se ind til soveværelset.

Havde ladet døren til soveværelset stå åben som altid, så kom hun mange gange Op i fodenden. Nå det gad hun ikke iaften, tænkte jeg. Vågner næste morgen til mollie piber sætter mig op og så møder de bedende øjne fra gangen mig. Åh mollie du har sovet i gangen i nat. Dumme mor, du sover Jo i fodenden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan heller ikke komme på noget lige nu, selvom de begge synes jeg nok på et tidspunkt har været så ond :-)

 

Dog har jeg da Zeus var lille baby kommet til at træde ham på forpoten med min træsko, fåååååååååååååååååååååååååååårk jeg var ked af det, den lille baby hund pev rigtig meget og jeg undersøgte poten hundred gange, nøj jeg var bare slået helt ud - det er faktisk aldrig sket med Walther :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uden tvivl for et par uger siden, da Scoop blev tvunget til at have en Donald Trump toupe på hovedet. Jeg er virkelig ikke meget for at klæde hunde ud, men når det er Mardi Gras (karneval) i New Orleans er det ligesom obligatorisk.

 

Og en fin anledning til at gøre grin med the Donald :nar:

 

Man burde kunne klikke flere likes! Har du flere billeder, udover posteren og har du modtaget sagsanlæg fra Mr. Trump? :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uden tvivl for et par uger siden, da Scoop blev tvunget til at have en Donald Trump toupe på hovedet. Jeg er virkelig ikke meget for at klæde hunde ud, men når det er Mardi Gras (karneval) i New Orleans er det ligesom obligatorisk.

 

Og en fin anledning til at gøre grin med the Donald :nar:

 

Men hvor er billedet af stakkels Scoop?

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg tog Nanna med i svømmehallen. Jeg har set whippets svømme, men Nanna kan ikke og det hjalp ikke specielt at hun var iført en svømmevest str dobberman, for det gjorde bare at hendes overkrop lå endnu højere i vandet. HUn stod nærmest som en korkprop med små tynde forben, der knapt rørte vandoverfladen, men piskede paninsk som små piskeris.

 

En anden gang vil jeg nok ikke høre på svømmehalsindehaveren, når han siger at alle hunde kan svømme og at de bare skal have et lille puf.

 

Jeg fik redet det panikslagne dyr op af vandet og her 10 år efter har vi ingen trust issues omkring vand længere. Men det tog år før hun synes det var okay at gå på en bådebro eller lign. sammen med mig.

 

Stakkels hund!

 

(Min hold nu op hvor så hun sjov ud :drille::engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kaldte Aslan ind forleden og satte snor på. Han sad perfekt ved min side - da jeg siger FRI, står jeg så på hans hale.... Han har siddet lidt skævt siden. man forstår ham! Dumme ejer - det var virkelig synd....

 

Ja, det er noget skidt når den dumme ejer ikke kan styre fødderne! Jeg har adskillige gange plantet militærstøvle str. 47 på en stakkels lille pote... Tror dog det gør mest ondt på mig..:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kaldte Aslan ind forleden og satte snor på. Han sad perfekt ved min side - da jeg siger FRI, står jeg så på hans hale.... Han har siddet lidt skævt siden. man forstår ham! Dumme ejer - det var virkelig synd....

Dengang Asta var godt 1 år gammel kørte jeg ud på ÅHF's arealer for at træne lidt før en LP1. Det var on/off regnvejr og plænen var smattet, så selvom solen skinnede, tog jeg gummistøvler på da vi ankom.

Vi trænede lidt, blandt andet afdækning med forstyrrelser (lavtflyvende svaler). Jeg er sådan lidt klodset anlagt til tider og gummistøvler gør sjældent den slags bedre, så jeg trådte hende på halen da jeg ved øvelsens afslutning var på vej ind ved siden af hende. Til sommer bliver Asta 8 år, og hun rejser sig stadig hver gang jeg kommer tilbage til hende i en afdækningsøvelse :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige været tarvelig overfor sheila...

 

Tømt anal kirtler...der går som regel lige nogle timer før hun har tilgivet mig igen.:genert:

 

På billederne kan man se hvordan hun ser ud når hun tror hun skal have dryppet ører.. hun gemmer øret så godt som muligt. Så var det bare ærgerligt at det var såret på poten der skulle renses:blink:

20150714_180427.jpg

20150714_180535.jpg

20150714_180419.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må stadig være den gang jeg glemte Flica udenfor en hel nat.. :genert::engel: Vi havde 5 hunde på det tidspunkt og de var alle i haven og nat-tisse og da jeg åbner døren for at lukke dem ind, kom 4 stk ind, inkl. Flica, men én mangler, så jeg går ud og kalder på nr. 5, som kommer ind og jeg lukker døren og går i seng. Først næste morgen, da jeg høre Flica gø af posten, opdager jeg at der er noget galt, for det lyder godt nok meget som om at den gøen kommer udefra! :shock: Så mig ud af fjerne og ganske rigtig, der går stakkels Flica ude i haven :genert: Hun er så nået at smutte ud igen, aftenen før, da jeg var ude og kalde nr. 5 ind, uden at jeg har opdaget det :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige været tarvelig overfor sheila...

 

Tømt anal kirtler...der går som regel lige nogle timer før hun har tilgivet mig igen.:genert:

 

På billederne kan man se hvordan hun ser ud når hun tror hun skal have dryppet ører.. hun gemmer øret så godt som muligt. Så var det bare ærgerligt at det var såret på poten der skulle renses:blink:

 

Elsker den måde hun ligger med halen i protective mode på! :klap: Onde Mor!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

haha, i går aftes kaldte jeg hundene ind... Ellie er en pestilens, hun skal altid lige tage en runde i huset for omvi har glemt noget mad et sted. Så jeg går op i soveværelset og de andre hunde er med. Jeg går ud til trappen og kalder og kalder på Ellie, men hun kommer ikke... Nå, oh well! Hun kommer vel i seng når hun finder ud af at der ikke er mad :lol:

 

20 min senere tænker jeg at det alligevel er mærkeligt og går ned... I det jeg går hen mod trappen kigger jeg ned i vores have og kan se at Ellie sidder foran døren og venter på at blive lukket ind :lol::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, det gælder om at holde tingene tæt til kroppen

Hun har helt seriøst engang gemt sig under dynen, da hun flygtede fra øre rens. Det var så kun hoved der var gemt, men alligevel;-)

 

Velkendt strudse taktik.. :sjov: Dixie, vores gamle rotte tæve var overbevist om, at når hun stod med hovedet i en busk, ku' vi ikke se hende og så behøver man da ikke komme når der kaldes...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...