Hop til indhold

Anettesb
 Share

Recommended Posts

Ja dem jeg køber er sådan nogle engangs nogen til at skylle øjne i. Det sker sommetider at mine beagler kommer ind med noget siddende i øjet - de render jo med tuden i jorden hele tiden - og så er det nemt lige at skylle det væk.

 

Smart til de små hurtige løsninger... hvor finder du dem (har aldrig set dem)

Link til indlæg
Del på andre sites

I virkeligheden har Futte kun Clipstop, en flåttang og en negletang... Og en rest Fucicinsalve, fra da han for et par år siden havde en byld under poten. Fra Lilys tid er der dog stadig lidt smertestillende. Meget af hendes apotek røg dog ud da vi flyttede, hun havde ellers en del - En salve mod hudinfektion, medicin mod mælk i patterne, binyrebarkhormon, div. rester af antibiotika.

Nåeh ja, og loppemiddel i tilfælde af angreb.

Link til indlæg
Del på andre sites

I virkeligheden har Futte kun Clipstop, en flåttang og en negletang... Og en rest Fucicinsalve, fra da han for et par år siden havde en byld under poten. Fra Lilys tid er der dog stadig lidt smertestillende. Meget af hendes apotek røg dog ud da vi flyttede, hun havde ellers en del - En salve mod hudinfektion, medicin mod mælk i patterne, binyrebarkhormon, div. rester af antibiotika.

Nåeh ja, og loppemiddel i tilfælde af angreb.

 

Jackie havde jo heler ikke så meget, men må lige se på at have til en lille hvalp....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jackie havde jo heler ikke så meget, men må lige se på at have til en lille hvalp....

 

Mit husapotek har udvidet sig efterhånden som jeg er rendt ind i situationer. Da jeg fik Karla hjem havde jeg kun en flåttang og en neglesaks. Johnas pulsblødning gjorde ðt tydeligt at en stram bandage er rar at have ved hånden. Smertestillende også rart at have. Hvalpe der æder mærkelige ting kan gøre at det er rart at have zoolac. Det samme med antihistaminer på en sommerdag med hvepse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit husapotek har udvidet sig efterhånden som jeg er rendt ind i situationer. Da jeg fik Karla hjem havde jeg kun en flåttang og en neglesaks. Johnas pulsblødning gjorde ðt tydeligt at en stram bandage er rar at have ved hånden. Smertestillende også rart at have. Hvalpe der æder mærkelige ting kan gøre at det er rart at have zoolac. Det samme med antihistaminer på en sommerdag med hvepse.

 

Skal helt klart lige have noget til mavsen

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingenting - var min første tanke. He he. Men sååååååå kom jeg i tanke om:

termometer (vigtigt, men altså bare sådan et mennesketermometer).

stop blødning pulver til negleklip, der går galt

klorhexidinsalve

klorhexidinservietter til røde poter ("svamp" mellem trædepuder)

zinksalve til røde poter

hundesko i tilfælde af behov for beskyttelse af poter med rifter

"tape" til strømper til indendørs brug på poter, der har fået rifter

 

- Og så har jeg vist ikke mere (bortset fra smertestillende, som min Lina får dagligt p.gr.af spondylose og så lige Bayvantic) :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...