Hop til indhold

Hvilken race har du


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst T_Martinsen

Pt. har jeg en golden retriever på 5 mdr. (på søndag :D ) gående herhjemme, og en cavalier king charles spaniel gående i mit hoved, som forhåbentligt en dag kommer til verdenen og herhjem og tuller rundt med Buddy luddy drengen a1382.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Golden retriever, --eller snarere en kobber retriever..

Det er bare stambogen der siger at hun er en golden.. :mrgreen:

 

Lidt skægt - for jeg var egentlig i tvivl om, hvorvidt det var en toller eller en golden der var på din avatar :) ... men så var den sag opklaret ...

 

Jaha, --jeg var selv i tvivl, da jeg skulle vælge hvalp igen... Skulle det være en toller? Eller en golden...

Men der er flere goldener i verden end der er tollere. Derfor blev det sådan en... Som viste sig at komme til ligne en toller.. g030.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Min dreng hedder Fenix og er en rottweiler der fylder 8 år til februar 2008.

Da han var mindre var han en rigtig bølle men efterhånden som han er blevet ældre er han også blevet meget mere rolig. Hans ynglingsbeskæftigelse er at gå tur, spise og sove; i den rækkefølge. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tyttemåz

Vi har et greek roundabout, vi adopterede fra Grækenland d. 26 juli 2006, nå ja hun er 2 ½ år.

Vi har også en lille skødehund på 4 år, som er en blanding mellem dogo argentino og sankt bernhard, han vejer kun 72 og elsker at sidde på skødet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...