Hop til indhold

Erfaringer med bullerbox, woofbox og box4dogs?


Gæst
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

 

Er der nogle af jer, som har erfaringer med kasserne fra bullerbox, woofdog, barko og/eller box4dogs?

 

Jeg synes egentlig at konceptet er ret spændende, men jeg er i tvivl om, om man får nok værdi for pengene. Er det gode produkter og er det pengene værd ift. selv at købe det?

Idéen er selvfølgelig, at man skal blive overrasket og slippe for at bruge en masse tid på at lede selv, men det skal jo også gerne kunne betale sig nogenlunde.

 

Er legetøjet af god kvalitet? Vi har en vovse, som elsker at bide ting i stykker, og det ville jo være ærgerligt, at bruge mange penge hver måned på legetøj, som hurtigt går i stykker :)

Redigeret af Gæst
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har modtaget en bullerbox og jeg synes egentligt indholdet var fint nok. Der var 3-4 små poser med godbidder - det er nok mest ment som en smagsprøve, så man forhåbentligt køber det en anden gang - og så var der to stykker legetøj. Et træktov og noget lignende den her: http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundesport_hundelegetoej/kong/plys/403373

 

Ingen af delene gider min hund lege med. Godbidderne røg fint ned, men det havde jeg også forventet :mrgreen:

 

Jeg betalte 288 kroner for det og det synes jeg ikke det er værd. De kan selvfølgelig ikke gøre for, at min hund ikke kan bruge det legetøj de sender med, men det er stadig en alt for dyr pris for noget, man reelt ikke kan bruge - også selvom godbidderne var fine. Mængden var for lille til, at jeg vil betale så mange penge for det. Så vil jeg hellere bruge de penge på noget, som jeg ved, han gerne vil lege med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt fra olivers nogle gange, deres hedder "love in a box" og jeg syntes faktisk den er fin, der er lidt legetøj og en del godbidder, fin mulighed for at prøve lidt forskelligt og kvaliteten syntes jeg er fin, der er rigeligt i til prisen;) jeg har også prøvet bullerboxen og der er jeg bestemt ikke tilfreds, afgjort ikke nok i til prisen.

i sidste måned fik jeg vovseboksen tilsendt, der var meget i og mine hunde var rigtig godt tilfreds den kan jeg bestemt også anbefale;) men jeg er nok mest tilfreds med olivers ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Jeg synes også de er for dyre, har dog ikke prøvet de kasser der.

 

Men vil godt selv vælge hvad hundene skal have, legetøj er for det meste hjemmelavet da de er hårde ved tingene, og godbidder skal jeg gerne udvælge, pga lidt foderallergi ved Walther.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er selv i 7 sind

 

Nogle virker meget dyre i forhold til hvad man får

på den anden side er det sjovt at prøve nyt man normalt ikke ville vælge

men hvad så hvis der allergi eller man bare gerne vil undgå f.eks. korn? Eller hunden stresser over bolde ikke leger med bamser ectra.

og så der det element at jeg gerne selv vil overraskes....

 

Til daglig vil jeg nok selv købe ind

men vil helt klart gerne en julekalender, hvis min mor ikke vil udveksle kalender igen i år, det var hygligt hun lavede til mig og Jackie, jeg lavede til hende og hendes kæreste. Nogle dag var der et gnaveben, andre dage 5 brunkager, eller stjernestrimler... var ret hygligt at åbne sammen med Jackie og gæt hvem der fik noget den dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man bestiller ved bullerbox er der et felt, hvor man kan skrive evt. allergi eller lignende, ligesom man også kan frabede sig bamser og i stedet få et andet legetøj.

 

Jeg har lige bestilt en box, så får vi se hvad jeg synes når den ankommer ... :)

 

Spænende... så kan man nok og så sige nejtak til f.eks bolde eller andet kaste legetøj

glæder migbtil at høre mere om det

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svarene alle sammen.

 

Therese - det var lidt det svar, jeg var bekymret for.

Alfen - kunne være jeg skulle give den fra olivers en chance.

 

Glæder mig meget til at høre hvad du synes vinhou.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...