Hop til indhold

Dyrlægepriser - tjekker i?


Hailey
 Share

Recommended Posts

Jeg spørger min egen dyrlæge hvad det bliver, og så sørger jeg for at have de penge :lol:

 

Nu har jeg jo ikke længere hund, men kun katte, men jeg er fortsat ret loyal. Kattene kan jeg dog godt finde på at få neutraliseret hos Inges, som jo er nonprofit og derfor væsentligt billigere. Men jeg synes ikke at min egen dyrlæge er dyr. Hun er i øvrigt også flink til at give mig rabat. Hvis jeg har konsultation hos hende (hun har også en anden dyrlæge ansat) får jeg altid 10% rabat, og da jeg havde syg kat tidligere på året fik jeg røntgen og konsultation til halv pris, da jeg kom anden gang på en måned. Det sparede jeg over 600 kr på..

 

Hun er ved at udvide klinikken, med flere lokaler, større butik, flere dyrlæger, flere vet.sygeplejersker og generelt kvalificeret personale og udstyr. Det er jo en indikator for at hun tjener ganske udmærket, men viser samtidig at de fremover har mulighed for at gøre mere.

 

Hvis hun koster 50 ekstra pr konsultation, vil jeg gerne give det for tilliden og ekspertisen :-)

 

Hvem bruger du Anja? :-D

 

Jeg bruger Helle som har Albertslund dyreklinik. Hun er virkelig god. Men det er jo ikke helt lokalt.

Har også hørt godt om dem i Taastrup :-) jeg er bare ret loyal.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger Helle som har Albertslund dyreklinik. Hun er virkelig god. Men det er jo ikke helt lokalt.

Har også hørt godt om dem i Taastrup :-) jeg er bare ret loyal.

 

Æv, jeg havde lidt satset på at du havde sagt Himmelev :lol: Dem har jeg nemlig hørt godt om, men det kunne være rart at høre det fra en "insider" ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger Helle som har Albertslund dyreklinik. Hun er virkelig god. Men det er jo ikke helt lokalt.

Har også hørt godt om dem i Taastrup :-) jeg er bare ret loyal.

 

Æv, jeg havde lidt satset på at du havde sagt Himmelev :lol: Dem har jeg nemlig hørt godt om, men det kunne være rart at høre det fra en "insider" ;-)

 

Jeg har aldrig hørt noget skidt om Himmelev hvor det kan hjælpe? :lol: jeg tror Charlotte med Luca har brugt dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig hørt noget skidt om Himmelev hvor det kan hjælpe? :lol: jeg tror Charlotte med Luca har brugt dem?

 

Det har jeg nemlig heller ikke og kiropraktoren anbefaler dem, hun siger at hende der hedder Vivi er sindssygt dygtig :5up: Jeg tror ikke at jeg er helt med på hvem Charlotte er? Jeg har vist været væk for længe... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig hørt noget skidt om Himmelev hvor det kan hjælpe? :lol: jeg tror Charlotte med Luca har brugt dem?

 

Det har jeg nemlig heller ikke og kiropraktoren anbefaler dem, hun siger at hende der hedder Vivi er sindssygt dygtig :5up: Jeg tror ikke at jeg er helt med på hvem Charlotte er? Jeg har vist været væk for længe... :oops:

 

Så har du jo en anbefaling allerede ;-)

 

Jeg kan ikke finde ud af at tagge folk - måske en anden kan?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer til at savne vores dyrlæge når vi engang flytter; Til gengæld flytter vi så tilbage så vi kan bruge vores gamle dyrlæge!

 

Eller faktisk var det vores anden dyrlæge for Dexter... Dexter blev en dag virkelig syg, jeg troede det var mavedrejning eller andet, han kunne slet ikke stoppe med at skrige af smerte... Olivier ringede til vores dyrlæge som havde tid til at tage ham 6 timer senere.... Vi reserverede tiden, men jeg var så sikker på at han ville dø inden, det stod ud med blod fra begge ender på det stakkels kræ... Jeg bad Olivier ringe til alle dyrlæger i området... Den første han ringede op sagde med det samme "Kom med ham nu, vi rykker rundt og så skipper vi frokost pausen hvis det går helt galt med tidsplanen".

 

Da vi så ringede til vores egen dyrlæge for at aflyse tiden om eftermiddagen flippede hun FULDSTÆNDIG ud, for det kune vi ikke tillade os, og hvad fanden det var for noget at reservere tiden og så tage et andet sted hen... Jeg var så sikker på at vores hund ville dø, og vi ringede mindre end 15 minutter efter vi havde reserveret tiden... Møg so! Vi har aldrig sat vores ben hos den dyrlæge igen, og kommer aldrig til det! Hun kunne jo høre hvordan vores hund skreg i baggrunden, skulle vi bare sidde og vente 6 timer?!?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer til at savne vores dyrlæge når vi engang flytter; Til gengæld flytter vi så tilbage så vi kan bruge vores gamle dyrlæge!

 

Eller faktisk var det vores anden dyrlæge for Dexter... Dexter blev en dag virkelig syg, jeg troede det var mavedrejning eller andet, han kunne slet ikke stoppe med at skrige af smerte... Olivier ringede til vores dyrlæge som havde tid til at tage ham 6 timer senere.... Vi reserverede tiden, men jeg var så sikker på at han ville dø inden, det stod ud med blod fra begge ender på det stakkels kræ... Jeg bad Olivier ringe til alle dyrlæger i området... Den første han ringede op sagde med det samme "Kom med ham nu, vi rykker rundt og så skipper vi frokost pausen hvis det går helt galt med tidsplanen".

 

Da vi så ringede til vores egen dyrlæge for at aflyse tiden om eftermiddagen flippede hun FULDSTÆNDIG ud, for det kune vi ikke tillade os, og hvad fanden det var for noget at reservere tiden og så tage et andet sted hen... Jeg var så sikker på at vores hund ville dø, og vi ringede mindre end 15 minutter efter vi havde reserveret tiden... Møg so! Vi har aldrig sat vores ben hos den dyrlæge igen, og kommer aldrig til det! Hun kunne jo høre hvordan vores hund skreg i baggrunden, skulle vi bare sidde og vente 6 timer?!?

 

Hvad f**nden sker der for at hun ikke bare siger at I skal komme med det samme i første omgang?? :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer til at savne vores dyrlæge når vi engang flytter; Til gengæld flytter vi så tilbage så vi kan bruge vores gamle dyrlæge!

 

Eller faktisk var det vores anden dyrlæge for Dexter... Dexter blev en dag virkelig syg, jeg troede det var mavedrejning eller andet, han kunne slet ikke stoppe med at skrige af smerte... Olivier ringede til vores dyrlæge som havde tid til at tage ham 6 timer senere.... Vi reserverede tiden, men jeg var så sikker på at han ville dø inden, det stod ud med blod fra begge ender på det stakkels kræ... Jeg bad Olivier ringe til alle dyrlæger i området... Den første han ringede op sagde med det samme "Kom med ham nu, vi rykker rundt og så skipper vi frokost pausen hvis det går helt galt med tidsplanen".

 

Da vi så ringede til vores egen dyrlæge for at aflyse tiden om eftermiddagen flippede hun FULDSTÆNDIG ud, for det kune vi ikke tillade os, og hvad fanden det var for noget at reservere tiden og så tage et andet sted hen... Jeg var så sikker på at vores hund ville dø, og vi ringede mindre end 15 minutter efter vi havde reserveret tiden... Møg so! Vi har aldrig sat vores ben hos den dyrlæge igen, og kommer aldrig til det! Hun kunne jo høre hvordan vores hund skreg i baggrunden, skulle vi bare sidde og vente 6 timer?!?

Hold da kæft, sikke en behandling at give sine kunder :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

I går var Hogan ved "ny" dyrlæge og få laser 1. gang. Mit førstehåndsindtryk var positivt, og Hogan virkede glad for hende. En ekstra bonus var at hun kunne kende ham, til trods for at jeg aldrig har været der før!!!

 

Det viser sig at Hogan og hans søskende har fået deres hvalpetjek og 1. vaccination hos Tove før jeg fik dem :lol: Hvor pudsigt er det lige at hun kunne kende ham?

 

Min "gamle" dyrlæge viste også positive takter, da jeg kom uanmeldt mandag morgen kl. 8 med Hero. Der var gået betændelse i hans øjenlåg. De sagde at selvfølgelig var det ikke nødvendig at bestille tid, jeg skulle bare dukke op. Vi ventede i 5 minutter og det eneste jeg betalte for, var øjendråberne - ingen konsultation.

 

Det ender nok med at jeg bruger begge dyrlæger :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da helt op det lydder voldsomt! :shock:

 

Jeg tjekker som sagt altid priserne, mellem 3 praksis, og de kender os alle 3 steder...De 3 steder er så også større praksis'er, med gode omdømmer, og søde dyrlæger som alle vores kæledyr holder af.

 

9000 dyrlægerne er dyre som bare pokker men nemme at komme til, så dem tager vi til vaccinationer og sundheds undersøgelser for O'Neill.

 

Dyrehospitalet City Syd kan jeg bedst lide, de er billige, søde, og har en bred ekspertise, der tager vi ind til større ting med O'Neill, og ALT med vores fugle og rotter.

 

Og Han Herred Dyrlægerne er vores back up, hvis de to andre ikke har tider, eller hvis vi er ude hos mine forældre på besøg, det var dem der kendte Cainan bedst, da vi havde boet i det område længst i hans liv, og det var der han fik fred.

 

På den måde kan vi også altid få en anden og nogle gange en tredje vurdering.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer til at savne vores dyrlæge når vi engang flytter; Til gengæld flytter vi så tilbage så vi kan bruge vores gamle dyrlæge!

 

Eller faktisk var det vores anden dyrlæge for Dexter... Dexter blev en dag virkelig syg, jeg troede det var mavedrejning eller andet, han kunne slet ikke stoppe med at skrige af smerte... Olivier ringede til vores dyrlæge som havde tid til at tage ham 6 timer senere.... Vi reserverede tiden, men jeg var så sikker på at han ville dø inden, det stod ud med blod fra begge ender på det stakkels kræ... Jeg bad Olivier ringe til alle dyrlæger i området... Den første han ringede op sagde med det samme "Kom med ham nu, vi rykker rundt og så skipper vi frokost pausen hvis det går helt galt med tidsplanen".

 

Da vi så ringede til vores egen dyrlæge for at aflyse tiden om eftermiddagen flippede hun FULDSTÆNDIG ud, for det kune vi ikke tillade os, og hvad fanden det var for noget at reservere tiden og så tage et andet sted hen... Jeg var så sikker på at vores hund ville dø, og vi ringede mindre end 15 minutter efter vi havde reserveret tiden... Møg so! Vi har aldrig sat vores ben hos den dyrlæge igen, og kommer aldrig til det! Hun kunne jo høre hvordan vores hund skreg i baggrunden, skulle vi bare sidde og vente 6 timer?!?

 

Det dog en ubehagelig dyrelæge, uden forståelse fordyre smerte.... godt i fandt en anden

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...