Hop til indhold

Ubrugelige og ligegyldige skills


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Aslan kan afmontere Emilies strømper, når han synes hun trænger til fodvask... I det hele taget er han god til, at trylle strømper væk, helst kun den ene fra et par.

 

Det er derfor at jeg altid køber 4 - 5 par sokker som er ens. Så kan man supplere op.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Njord kan finde sin egen mad i haven, han æder sig fed i rødder, biller, grene, hæk, frugt, orme, snegle osv. Min have ser skrækkelig ud, men jeg behøver til gengæld næsten ikke at fodre hunden :rolleyes:

 

Han er også rigtig god til at holde vagt, han er mester i at spotte den bedste udkigspost :cool: Jeg måtte redde ham en dag han var på vej op ad en stige for at komme op på taget af vores garage :rolleyes:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella og Dorit har også udviklet et lidt sødt makkerskab. Bella elske at plukke bær, men gider ikke spise dem. Så hun plukker og spytter ud, og Dorit spiser med stor fornøjelse:mrgreen:

 

Dorit er i øvrigt også servicemontør på opvaskemaskinen. Hun tester dagligt om lågen er i god stand, og kan bære 15 kg. Og så sørger hun for at lågen altid er HELT ren indvendigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Njord kan finde sin egen mad i haven, han æder sig fed i rødder, biller, grene, hæk, frugt, orme, snegle osv. Min have ser skrækkelig ud, men jeg behøver til gengæld næsten ikke at fodre hunden :rolleyes:

 

Han er også rigtig god til at holde vagt, han er mester i at spotte den bedste udkigspost :cool: Jeg måtte redde ham en dag han var på vej op ad en stige for at komme op på taget af vores garage :rolleyes:

 

Han mangler et norsk fjeld at ligge på med god udsigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han mangler helt sikkert et norsk fjeld, ved ikke helt hvad vi skal gøre ved det, andet end at vi har valgt at se den anden vej når han skubber stolene ud og bestiger det lille bord i køkkenet, herfra kan han holde øje med entréen den ene vej, stuen den anden og haven bagved, tror det er en af de ting i hverdagen som gør ham meget glad :)

 

Garage-taget får han ikke, det er for farligt syns jeg. Vi er ved at renovere, og han så min kæreste benytte stigen til at komme derop tidligere den dag. Nu ligger alle stiger gemt væk, efter jeg måtte tage ham ned halvvejs oppe ad stigen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos så er det vel også en evne at kunne lære ved at iagttage andre.

 

Der var en dame som så meget uforstående ud, da en af børnene en dag var ved at kravle over vores hegn i forhaven og min reaktion så var at komme løbende ud imens jeg panisk får råbt: "Neej, du må ikke vise hunden at man kan det der".

 

Stakkels barn :( men vi fik en snak bagefter og han har lært at benytte lågen nu. Så kvik er hunden trods alt ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han mangler helt sikkert et norsk fjeld, ved ikke helt hvad vi skal gøre ved det, andet end at vi har valgt at se den anden vej når han skubber stolene ud og bestiger det lille bord i køkkenet, herfra kan han holde øje med entréen den ene vej, stuen den anden og haven bagved, tror det er en af de ting i hverdagen som gør ham meget glad :)

 

Garage-taget får han ikke, det er for farligt syns jeg. Vi er ved at renovere, og han så min kæreste benytte stigen til at komme derop tidligere den dag. Nu ligger alle stiger gemt væk, efter jeg måtte tage ham ned halvvejs oppe ad stigen.

Ha ha, han er vist meget kvik;-)

Min islænder er af samme grund meget glad for trappen indenfor. Der kan man nemlig se alle rum og over til naboen:-D

 

Apropos det, så kan mysla gå baglæns op af trappen, hvor mange hunde kan lige det;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...