Hop til indhold

Bid i væg mens hvalp er alene


MarieF
 Share

Recommended Posts

Leffe har i dag, i hvad der virker som kedsomhed, bidt i hjørnet af en væg. Lige der hvor hans kurv står. Frygter lidt at han bliver ved med at bide der, når nu han er startet. Har i råd til at forhindre det?

Han er 13 uger og ellers dygtig til at være alene :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Terkel har også bidt i en væg... :evil: Han går jo i hvalpegård når de er alene hjemme, så jeg har stillet noget kompostnet op mellem hvalpegård og væg, så han simpelthen ikke kan komme til det. Ellers findes der vel div. ting man kan smøre på, som smager dårligt. Det har jeg dog aldrig prøvet selv, så har ingen anbefalinger der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaja ok, men han piver, tisser eller gøer ikke når han er alene og indtil videre har han ikke bidt i noget. Deraf siger jeg, at han er god til det. Når vi tidligere har haft en hund med seperationsangst, så har det betydet en del med alene hjemme træningen af vores nye hvalp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Jeg har selv haft en hvalp (Walther) som bed i en dør karm, jeg smurte eddike på inden jeg tog på job, det virkede her.

Og reparerede først dørkarmen da jeg var sikker på at han ikke ville gøre det igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...