Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Jeg kan ikke lide whipper, jeg kan ikke lide whipper, jeg kan ikke lide whipper......!

 

Jeg må bare erkende at jeg måske er faldet for hende, selvom jeg altid har holdt på at det er en underlig størrelse, sådan en whippet. Hvor er hun sød og smuk og kluntet og elegant på samme tid:lun:

 

Faldt i øvrigt over dette den anden dag, og tænkte på Ayla: http://www.4hotdogs.com/sort-whippet-croco-laeder-hundehalsband.html

 

:sjov: Ja jeg havde da absolut heller ikke troet at jeg skulle ende med sådan en. Men hold da op hvor jeg elsker alle de kontraster de består af:-D Du ska da haaaaaaaa :mrgreen:

Øjj det er et fint halsbånd, desværre er det ikke bredt nok.

 

Sikke en fest, I har haft :banan:

 

Jeg tør ikke vise billederne til Basso - han bliver bare misundelig :mrgreen:

 

Hi hi jo, gør du bare det, så kan han være med til at plage om at komme herop at bo. Men jeg elsker naturen omkring mig, der er alt hvad hjertet begærer.

Link til indlæg
Del på andre sites

eeejjjmmmeeennn altså for pokker nogle dejlige billeder.

hvor er det sejt at du slap hende og sikke en fest i har haft.

 

Tak, men jeg skal have slæbt dig med en dag, så kan jeg få billeder i nogle andre vinkler:-D

Og det er nu ikke første gang jeg har sluppet hende:mrgreen: Men jeg vil have at der ikke er noget i nærheden der kan friste. Men hun er så skide god til det indkald, så jeg tør godt... Lidt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er fuldstændig enig :-)

 

Billederne er skønne og herligt at se, at hun er uden line, jeg vidste jo du turde ;-)

 

Jeg tør heller ikke vise billederne til tøserne her, de er vilde med sand og strand.

 

Jep, jeg er faktisk rigtig dygtig :-D Første gang jeg slap hende derude, var jeg godt nok nervøs, men er ved at have vænnet mig til det. At se hendes glæde gør at jeg nyder det endnu mere :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, jeg er faktisk rigtig dygtig :-D Første gang jeg slap hende derude, var jeg godt nok nervøs, men er ved at have vænnet mig til det. At se hendes glæde gør at jeg nyder det endnu mere :-)

 

 

Det er en af de største fornøjelser ved at have whippet, at se den glæde de udstråler, når de løber frit :-) Som bonus får du en hund med en super muskulatur, sand er det allerbedste løbeunderlag :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, men jeg skal have slæbt dig med en dag, så kan jeg få billeder i nogle andre vinkler:-D

Og det er nu ikke første gang jeg har sluppet hende:mrgreen: Men jeg vil have at der ikke er noget i nærheden der kan friste. Men hun er så skide god til det indkald, så jeg tør godt... Lidt :mrgreen:

Det er bare en aftale.

Da jeg først mødte dig ville det at slippe hunden ikke være en mulighed og du har været SÅ nervøs/spændt og du gør det og hun er SÅ god. I er så perfekt et team ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en af de største fornøjelser ved at have whippet, at se den glæde de udstråler, når de løber frit :-) Som bonus får du en hund med en super muskulatur, sand er det allerbedste løbeunderlag :-)

 

Det er virkelig en fryd at se. Jeg kan slet ikke få nok af at betragte hende. Jeg er så imponeret over den fysik, og det er så tydeligt at de er i deres rette element. Så at skulle fratage dem den glæde, kunne jeg aldrig finde på :lun:

 

Wauh nogle smukke billeder - og hvor er I dygtiiiige begge to.

 

Elsker billede nummer 8 - i dit første strandindlæg..... ihhh altså se lige munden og det smil og ja...................:lun:

 

Tak :-) Det er også et af mine yndlings. Hun er også smuk når hun sidder stille, men kan bedst lide hende i løb :-D

 

Det er bare en aftale.

Da jeg først mødte dig ville det at slippe hunden ikke være en mulighed og du har været SÅ nervøs/spændt og du gør det og hun er SÅ god. I er så perfekt et team ;)

 

Nu afhænger det også af at de hunde jeg har haft, ikke bare lige kunne slippes ;-) Derfor nyder jeg virkelig Ayla selvom det var et stort skridt for mig at slippe hende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig har der været whippet-vejr, det betyder masser af billeder:mrgreen:

 

IMG_8566.jpg

 

IMG_8634.jpg

 

IMG_8704.jpg

 

Det burde være ulovligt at være så smuk.

IMG_8770.jpg

 

IMG_8791.jpg

 

IMG_8879.jpg

 

IMG_8971.jpg

 

IMG_8972.jpg

 

Hyggefisen.

IMG_8975.jpg

 

IMG_8987.jpg

 

Det er en fest med blæsevejr, så skal der fanges blade.

IMG_9027.jpg

 

 

Hvaaaaad, det ik´ mig der har lavet det hul...

IMG_9029.jpg

 

Min dejlige pige. 14 uger og 7,1 kg. Fyldt med kærlighed, klovneri og selvtillid:mrgreen: Hun er så nem så nem, selv med 180 km/t mange gange om dagen. Vi er på lige knap en time nu, hvor hun er alene. I dag kom jeg hjem og fandt hende i dyb søvn inde i sengen, hvad mere kan man ønske sig.

Hertuginden har nu lært at hoppe op på ting, og sikke hun udnytter det. Dog vil jeg sige, at hun ikke behøver at tage den ud over ryglænet på lænestolen mere i fuld fart, jeg har fattet hun kan :shock:

Regn og kulde er hade tingene, hun skal virkelig overtales hvis hun skal ud i det vejr. På den anden side er mit hemmelige våben, når uvetimen kammer over, netop at true med snor og halsbånd, og vupti, så er der ro på hende:mrgreen:

Hullerne i haven er stadig ikke så store, men 1 bliver til 2. 2 bliver til 4. 4 bliver til alt for mange :mrgreen:

Hun er bare intet mindre end perfekt:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, da! Til sidst bliver det til ét stort hul, og vupti, så har du næsten en swimming pool. Dygtige Ayla :klap:

 

And there is the silver lining :-D Og endnu et hemmeligt våben til ulvetimerne; "skal du ud og svømme????":mrgreen:

 

Ihhh altså jeg elsker dine opdateringer herinde! :lun: Hende Ayla kunne man da godt kidnappe lidt.... ihhh hvor ville jeg elske at dele hjem med en whippet meeen jeg er nok lidt for agilityglad til at det bliver andet end en drøm. :engel:

 

Årh så ville jeg godt nok blive lidt ked af det, hvis du gjorde det ;-)

Altså en whippet til agility er ikke en helt dårlig ide. Mener Kirsten har fortalt mig at det nu nok kan lade sig gøre. Men de er ikke de nemmeste at træne, så det kræver noget kreativitet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh altså jeg elsker dine opdateringer herinde! :lun: Hende Ayla kunne man da godt kidnappe lidt.... ihhh hvor ville jeg elske at dele hjem med en whippet meeen jeg er nok lidt for agilityglad til at det bliver andet end en drøm. :engel:

 

De største udfordringer er at holde tempoet nede og begrænse kreativiteten, whipperne er tit af den opfattelse, at den rækkefølge forhindringerne skal tages i, er den de selv finder mest logisk ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ser engang imellem whippets til konkurrencer, men hvis man er meget ambitiøs er det nok ikke den første hund jeg ville vælge. Mange af dem bruger rigtig meget tid i luften over springene, pga deres bygning. Men ja, det ser sjovt ud, når de selv opfinder banen :lol:

 

De har en springstil, som er meget anderledes end andre racer. Der er utrolig meget kraft i bagbenene, men den kommer mest til sin ret, når de skal springe op på noget og ikke over ;-)

28012016 (19).jpg

28012016 (25).jpg

28012016 (30).jpg

28012016 (43).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...