Hop til indhold

Hej fra Aslan


Lenschow
 Share

Recommended Posts

Jeg bruger rigtig meget tid på at træne lydighed, hyrdning og spor så jeg kommer ikke meget rundt på nettet mere, men Aslan har det super og siger hej :) Han har virkelig udviklet sig inden for lydigheden og der er et kæmpe potentiale som jeg bare suger til mig af læring fra. Det kommer til at gavne mig med min næste hund :hjerte:

 

Aslan skal iøvrigt være far. Han er optaget i Selskabet for Dansk Spids og har foretaget sine første parringer via avlsrådet så det bliver spændende at se hvalpene:5up:

 

Her er et par foto af vores bedste ven, der kører på med fuld knald og en arbejdsiiver, der kun kan gøre en glad om hjertet. Han er en eminent hund at leve og arbejde med :hjerte: Vi kører hele tiden mere power på - der ser ikke ud til at være en øvre grænse :D

 

aslan24sep.jpg

 

smil.jpg

 

problemhund.jpg

 

Konkurrencer ser I os nok ikke til - det rager mig en papand at gå til den slags - jeg træner sammen med nogle nørder og flere gange dagligt, så vi er blevet total bidt af det :D Han er en superhund! Og jeg er så glad for jeg fik ham :hjerte:

 

Pas på jer selv - :)

flyvehund1.jpg

katteseng1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...