Hop til indhold

En pølse...


Amocca
 Share

Recommended Posts

... det er da noget man leger med... ikke noget man spiser....

 

ja, billederne er dårlige, for jeg grinte så meget :lol: og jeg fangede hende desværre ikke da hun havde nedlagt den og rendte rundt med den i munden...

 

hun har ikke spist den :roll: sære hund...

Link til indlæg
Del på andre sites

... det er da noget man leger med... ikke noget man spiser....

 

ja, billederne er dårlige, for jeg grinte så meget :lol: og jeg fangede hende desværre ikke da hun havde nedlagt den og rendte rundt med den i munden...

 

hun har ikke spist den :roll: sære hund...

 

Hehe, hvor er hun sød.. Den havde ikke fået lov til at ligge der længe, hvis Luna havde været der *G*

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun sød :lun:

 

Kan du huske udfordringen, hvor man skulle lære hunden at hente en pølse og komme tilbage med den uden at æde den?

 

Mine hunde ville æde den hurtigere end jeg kunne nå at sige "apport" men det var måske en mulighed for Karla - og garanteret også en mulighed for at prale til alle hundevennernes forældre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun sød :lun:

 

Kan du huske udfordringen, hvor man skulle lære hunden at hente en pølse og komme tilbage med den uden at æde den?

 

Mine hunde ville æde den hurtigere end jeg kunne nå at sige "apport" men det var måske en mulighed for Karla - og garanteret også en mulighed for at prale til alle hundevennernes forældre :blink:

 

det kunne uden tvivl sagtens lade sig gøre at træne den øvelse... den anden dag sagde hun "nej ellers tak" til en halv bøf smuldret i stumper på en tallerken :shock::roll: hun er altså lidt sær med det der mad....

Link til indlæg
Del på andre sites

... det er da noget man leger med... ikke noget man spiser....

 

ja, billederne er dårlige, for jeg grinte så meget :lol: og jeg fangede hende desværre ikke da hun havde nedlagt den og rendte rundt med den i munden...

 

hun har ikke spist den :roll: sære hund...

 

 

 

Hvor er hun nuttet på det sidste billede specielt! Hvad race er hun egentlig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun nuttet på det sidste billede specielt! Hvad race er hun egentlig?

 

vi er vist blevet enige om at det hedder en knuselskelig lille rundkørsel :blink: hendes mor var dansk/svensk gårdhund og hendes far var et mix af cocker og lab...

 

så "godt og blandet" hedder det vist :mrgreen: Hun er af sind og størrelse en d/s gårdhund... men farven må vel komme fra far....

Link til indlæg
Del på andre sites

vi er vist blevet enige om at det hedder en knuselskelig lille rundkørsel :blink: hendes mor var dansk/svensk gårdhund og hendes far var et mix af cocker og lab...

 

så "godt og blandet" hedder det vist :mrgreen: Hun er af sind og størrelse en d/s gårdhund... men farven må vel komme fra far....

 

Labben er da vist ikke rigtig slået igennem hva' :mrgreen:

 

Liva er også kvart lab (resten golden), men her ville den pølse forsvinde i løbet af 0,5

Link til indlæg
Del på andre sites

nu har hun ryddet op efter sig selv :roll: ud til madskålen med .... der ligger den jo godt

 

 

Den der gemmer til natten...........

 

 

Har hun fået den spist?

 

Pølse er også noget underligt noget, putter vi pølsestykker i maden, ligger pølse stykkerne tilbage, dem han har - ved et uheld - fået i munden er spyttet ud på gulvet ved siden af madskålen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

... det er da noget man leger med... ikke noget man spiser....

 

ja, billederne er dårlige, for jeg grinte så meget :lol: og jeg fangede hende desværre ikke da hun havde nedlagt den og rendte rundt med den i munden...

 

hun har ikke spist den :roll: sære hund...

Haha :D.. !. Det må da have set ekstrem sødt ud :D
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
kan opdatere at den endnu ikke er spist, den ligger nu gemt ude i tæpperne i køkkenet... hun har dog haft den fremme for at lege lidt med den :roll: men spises skal den åbenbart ikke...

 

tror altså snart den ryger i skraldespanden... sære sære hund...

 

hi hi sære vuffer

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke sikkert, at hun ved, at den kan spises. Vores første hund, der levede den gang chokolade ikke var giftigt for hunde, elskede chokolade og snask...men en flødebolle turde han ikke bide i og ham vi har nu skal have skåret de elskede tomater i både. Det er ligesom han bare ikke rigtig tør gnaske sammen om en hel tomat...

 

Prøv at knæk den ud i mindre stykker og se om Karla tøsen ikke fatter pointen....og derudover; Super billeder !

Link til indlæg
Del på andre sites

har forsøgt at knække den... men det gjorde den blot totalt uinteressant... nu er den ikke engang værd at lege med mere... så nu er den altså røget ud...

 

det mærkværdige er, at jeg erindrer at have haft pølse med til træning som hun spiste med velbehag ;-)

 

Det var dog alligevel ubegribeligt :shock: ! En vovse, der ikke spiser en pølse den får serveret, men gerne guffer det selv samme til træningen. Hun er nu sin helt egen, den lille Karla :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...