Pop888 Skrevet Marts 6, 2017 Rapporter Share Skrevet Marts 6, 2017 Hejsa Vi har en labrador (formel 1) han er 1,5 år og vejer ca. 25-30kg, og i går begyndte han at klø sig en anelse mere end han normalvis gør. Det mindede os om at det var ca. 3 uger siden vi sidst havde givet ham en sprøjte Bayvantic i nakken, hvilket vi så gav ham. Hen på aftenen og i nat tog kløen for alvor til, og det plagede ham det meste af natten. Vi vil nu have ham en tur i bad, da det stadig plager ham (ikke helt lige så voldsomt som i nat, men han har stadig kløe). Og nu til mit spørgsmål Hvis vi giver ham et grundigt bad med shampoo, vil det så fjerne virkningen af Bayvantic loppekur, og skal vi i så fald give ham en ny loppekur efter badet? På forhånd tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Marts 6, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2017 Hvis han reagerer på det der så ville jeg ikke give ham en ny. Det er jo trængt ind i blodet, så i kan ikke vaske det væk. Jeg ville nok lige ringe til dyrlægen og bede om vejledning og så ville jeg bruge bravetco i stedet for det til at dryppe i nakken. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nibbe Besvaret Marts 6, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2017 Er du sikker på, at han har lopper ? Han har lige den alder, hvor det som regel viser sig, hvis hundene har allergi, demodex mm. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 6, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2017 Så vidt jeg husker skal der gå et par dage inden mad må bade dem når de er dryppet, så der skal nok en ny til. Men jeg ville nok lige forhøre mig ved dyrlægen, det er jo noget giftigt stads Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts