hundeelsker1 Skrevet April 27, 2017 Rapporter Share Skrevet April 27, 2017 Hej. Jeg har en golden retriever på knap 30 kg, og få snart en ny hvalp. Med min nuværende hund har jeg aldrig gået til træning med, men har overvejet med den nye. Jeg har overvejet at tage den med til hundetræning eller mere decideret hvalpetræning, og har læst på forskellige sider, at man bør starte så tidligt som muligt. Men hvad er jeres erfaringer? Jeg får hvalpen når den er 9 uger. Bør jeg vente eller starte op allerede ugen efter? Og kan i anbefale nogen gode steder? Pft <3 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret April 27, 2017 Rapporter Share Besvaret April 27, 2017 Jeg ville starte op ugen efter. Jeg ville absolut ikke vente. Hvor i verden søger du hundetræning? Tænker at du spørger om vi kan anbefale noget...... hvor henne af? 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 27, 2017 Rapporter Share Besvaret April 27, 2017 6 timer siden, pivpiv skrev: Jeg ville starte op ugen efter. Jeg ville absolut ikke vente. Hvor i verden søger du hundetræning? Tænker at du spørger om vi kan anbefale noget...... hvor henne af? Jeg gætter på at det er i Hørsholm-området, ud fra linket i første indlæg. @hundeelsker1 jeg er nysgerrig, hvordan laver du et dybt link på ordet hvalpetræning? Og hvorfor lige til Jeanettes hundeskole? 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret April 27, 2017 Rapporter Share Besvaret April 27, 2017 Mon ikke "vores" hundeforum sælger reklame på den smarte måde?? 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 27, 2017 Rapporter Share Besvaret April 27, 2017 @hundeelsker1 - prøv at kontakte din lokale DKK- eller DcH-afdeling, de har hvalpetræning til betydeligt billigere penge, end den du linker til. Mange steder starter de også hold op løbende, eller holder "hvalpelegestuer" medens man venter på at et hold starter - smart! 5 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts